רון אלקובי, יו"ר מטה צעירי הליכוד באור עקיבא: "קורא למנהיגי הימין להצטרף אלינו למחאות בעד הרפורמה" (וידאו)

רון אלקובי, יו"ר מטה צעירי הליכוד באור עקיבא: "קורא למנהיגי הימין להצטרף אלינו למחאות בעד הרפורמה" (וידאו)

במוצאי השבת האחרונה (18.3), מול המחאה שנערכה לראשונה באור עקיבא נגד הרפורמה/ההפיכה המשפטית, התקיימה מולה גם הפגנה בעד הרפורמה המשפטית. מאחורי היוזמה עמד יו״ר מטה צעירי הליכוד באור עקיבא, רון אלקובי.

היום (רביעי) התראיין אלקובי בפעם השנייה השבוע, לערוץ "עכשיו 14" והתייחס להפגנה הצפויה בסוף השבוע. "זו הפגנה שלי יחס עם יו"ר הסניף מימון לוי, סגם ראש העיר ארקדי גדילוה שהוא חלק מממובילי המחאה. מחאה מקצה לקצה. שהמטרה שלה לבוא בקול ברור, אור עקיבא היא ער עם צביון ימני, שקשורה בקשר גורדי למחנה הימני.

"מוצאי שבת האחרון, השמאל הגיע לאור עקיבא, השבת עדיין עודנה, מחא לצד בית כנסת, רמסו ברגל גסה את הצביון הדתי באור עקיבא, ואני מגנה את זה. בושה וחרפה. אלו הם נציגיו של השמאל במדינת ישראל, לפגוע ברגשות הדת".

צפו בראיון לתכנית "ארבע" בערוץ "עכשיו 14" >>

אלקובי אמר השבוע שהוא מרוצה מכמות המפגינים שהגיעה על מנת להשמיע את קולם של התומכים במהלכי הממשלה. ."ברצוני להודות למאות התומכים שהגיעו לממש את זכותם להפגין ולחזק את הממשלה והרפורמה המשפטית. אני גאה בכם. ייצגנו יחד את המחנה הלאומי על הצד הטוב ביותר", ציין אלקובי בחשבון הפייסבוק שלו.

"לפני מספר חודשים נערך 'הסקר' האמיתי. העם אמר את דברו בבחירות והמחנה הלאומי בהנהגת הליכוד גרף כ-64 מנדטים. כעת, הגיע הזמן למשול. הגיע הזמן לתקן את העוול ולהשיב את הדמוקרטיה למקומה הראוי".

צפו בראיון שערך רון אלקובי לשי גולדן בערוץ "עכשיו 14" >> 

הוא הוסיף: "מעבר לכך, ברצוני להודות לחבריי היקרים לסניף, למימון לוי יו״ר סניף הליכוד, לארקדי גדילוב סגן ראש העיר, לאיציק פתיתו חבר מרכז ליכוד, למאיר פנחסוב על דברור האירוע וניהול הפאן התקשורתי, ולשאר הפעילים היקרים שנרתמו והגיעו לתמוך מתוך מקום אידיאולוגי נטו. תודה רבה לכם. יש בהחלט על מי לסמוך".

אלקובי ציין, בנוגע לאירועי האלימות שדווחו באמצעי התקשורת: "בנימה זו, ברצוני להבהיר נקודה חשובה, אני וחבריי לסניף הליכוד בעיר אור עקיבא, מגנים בתוקף כל אלימות מכל צד ולא משנה הסוג. אלימות זו אלימות. אפשר להפגין ולא להסכים אך אלימות היא מחוץ לתחום תמיד.

// הפגנת תומכי הרפורמה במוצאי שבת באור עקיבא. צילום: מגדלור ניוז 

"לסיכום הדברים, אני מבטיח כי אנו נעמוד כחומה בצורה בכל זמן ומקום שיידרש וזאת על מנת לתמוך בימין ובמחנה הלאומי. אני קורא לכל מנהיגי הימין, הצטרפו אלינו ורק באחדות אמיתית ננצח".

גם במוצאי השבת הקרובה מתוכננת מחאה בעד הרפורמה המשפטית במתחם נוף ים סנטר, רחוב השיקמים 8, החל מהשעה 19:45.

 

מה אתם חושבים על זה?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

עדכונים נוספים >

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-
דילוג לתוכן