Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“כל השחקנים שיש בהפועל חיפה – אלישע רצה ובחר, ושלא יספרו סיפורים שכץ כפה עליו”

צחי נקש, הספונסר הראשי של המועדון בעונה הקרובה ואחד מהאנשים הפעילים במועדון, אמר ברדיו בסוף השבוע כי יש יותר מידי רחש בחש סביב הפועל - שהוא אינו מחויב המציאות: "אלישע משך את הכל עד הדקה ה-90 כי הוא רצה את האנשים שלו, הוא הלך עם האמת שלו"
המחזור השני של ליגת העל כבר כאן וביום ראשון הקרוב (12.9) תתארח הפועל חיפה אצל מ.ס. אשדוד, לאחר התיקו המאופס והמאכזב מול מכבי נתניה במחזור ה-1. בחיפה יודעים כי תצוגת נפל כמו שהייתה מול נתניה לא יכולה לחזור, כשהפעם לרשותו של אלישע יעמוד סגל פחות או יותר מלא עם יותר אפשרויות על כר הדשא והספסל.
“אלישע לוי הוא האיש הנכון במקום הנכון”, אמר עליו בסוף השבוע העיתונאי דורון בן דור בפאנל של רדיו חיפה. “הוא גורם ליואב כץ להבין שהרשת ביטחון שכץ כל הזמן דיבר עליה – היא לא חזות הכל, ובסופו של דבר צריך חיזוק. צירפו 3 שחקנים השבוע וזה יפה מאוד. התנהלות טובה, הביאו בלם, טאפוקו, עוד בלם, עלי כיאל. יפה”.

צחי נקש, הספונסר הראשי של המועדון בעונה הקרובה ואחד מהאנשים הפעילים במועדון, אמר בפאנל כי יש יותר מידי רחש בחש סביב הפועל – שהוא אינו מחויב המציאות.
“אלישע לוי מאוד רצה את הבלם הניגרי הזר שסיכם”, ציין נקש, “כל השחקנים שיש פה – אלישע רצה ובחר, ושלא יספרו סיפורים שכץ כפה עליו אותם. גם לגבי טאפוקו שכאילו הונחת – זה ממש לא נכון. היו לאלישע דילמות אבל בסופו של דבר הוא מרגיש שהוא יכול להוציא את טאפוקו של חדרה. אלישע משך את הכל עד הדקה ה-90 כי הוא רצה את האנשים שלו. אלישע לא התלהם, נתנו לו מיליון עצות, לסגור את זה ולסגור את ההוא, הוא הלך עם האמת מולו”.
למנחה דולב נישליס, היו השגות לגבי אמירותיו של נקש: “צריך לזכור שאלישע רצה שני שחקנים לפני והמשא ומתן מולם התנהל בצורה מאוד לא מקצועית מצד הפועל חיפה, והם לא הגיעו לכאן, פערים ודברים אחרים”.
נקש: “יואב כץ זמין מהשעה 15:00, אפשר לדבר איתו ולהתייעץ איתו על הכל. לרובי רגב יש קופה שלו , הוא עובד איתה, עשבו את כל השטויות מסביב. השנה זה עובד ככה, לא יודע מה היה פעם. הקבוצה מסודרת, אלישע, יואב ורובי עובדים צמוד ומחליטים ביחד”.
לגבי מחלקת הנוער אמר נקש: “האוהדים לא תמיד רואים את זה אבל יש מחלקת נוער נפלאה להפועל חיפה, ואם נשכיל לשמור על המחלקה היא העתיד של הקבוצה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן