Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לאחר הפגישה עם שרת הפנים אילת שקד: ראשי הרשויות יצאו לשטח המתוכנן להקמת שדה התעופה בחדרה

על פי ראשי הרשויות ומטה המאבק הציבורי הרחב שקם ע"י תושבי כלל היישובים הגובלים, מדובר בשדה תעופה שמקודם על בסיס טעויות תכנוניות קשות והיעדר העמקה תכנונית בראייה כוללת לאומית, לרבות מרחב קרקעי ואווירי שאינו מתאים לשדה תעופה

המאבק נגד הקמת שדה התעופה בשטחי חדרה מערב: ראש המועצה הגר פרי יגור הציגה את התנגדותה הנחרצת של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור לקידום שדה תעופה בשטחי מזרח חדרה הסמוכים למוא”ז מנשה, שיהוו מפגע לתושבי האזור כולו.

בסיור שנערך הבוקר (ראשון) בשטח המיועד להקמת שדה התעופה, בנוכחות ראש המועצה הגר פרי יגור, ראש עיריית חדרה- צביקה גנדלמן, ראש המועצה האזורית מנשה- אילן שדה וראש המועצה האזורית עמק חפר ד”ר גלית שאול יחד עם נאוה אלינסקי רדעי מתכננת הועדה לתשתיות לאומיות (הות”ל) ושרון בן עזרא ראש מינהלת הפרויקט ברשות שדות התעופה.

ראשי הרשויות הציגו עמדת התנגדות ברורה ונחרצת כנגד הקמת שדה התעופה בשטח המיועד. “מדובר בפגיעה הרסנית בשטח פתוח חיוני וערכי, פגיעה בטבע בנוף ובבע”ח בשטח זה ומפגע רעש וזיהום אויר לתושבי היישובים הסמוכים ! לא ניתן לזה לקום”, ציינו ראשי הרשויות.

הדמיית השדה: מטה המאבק

הסיור הוא המשך למפגש זום של ראשי הרשויות עם שרת הפנים איילת שקד, בו דרשו דרשו ראשי הרשויות משרת הפנים להתערב בדחיפות ולהביא לביטול הכוונה להקים שדה תעופה על השטחים החקלאיים שבמזרח חדרה. במהלך השיח הציגו ראשי הרשויות לשרת הפנים שורה ארוכה של כשלים תכנוניים, בטיחותיים וסביבתיים בתוכנית להקמת שדה התעופה.

על פי ראשי הרשויות ומטה המאבק הציבורי הרחב שקם ע”י תושבי כלל היישובים הגובלים, מדובר בשדה תעופה שמקודם על בסיס טעויות תכנוניות קשות והיעדר העמקה תכנונית בראייה כוללת לאומית, לרבות מרחב קרקעי ואווירי שאינו מתאים לשדה תעופה.

כזכור, ראשי הרשויות הקימו מטה מאבק משותף כנגד שדה התעופה, עוד במהלך 2019 ומאז הם פועלים לביטולה של התכנית, זאת לאחר שהוועדה לתשתיות לאומית החליטה על הקמת שדה תעופה במזרח חדרה כחלופה לשדה התעופה האזרחי בהרצליה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן