Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

נתוני הפשיעה לחצי הראשון של 2021: יותר פריצות למכוניות ובתים בחדרה וזכרון יעקב

נתוני הפשיעה לחציון הראשון של 2021 בשרון הצפוני: איפה היו יותר גניבות רכבים ואיפה יש עליה דרמטית בפריצה לדירות?

עלייה בגניבת הרכבים בחדרה ואור עקיבא, עלייה בפריצות לבתים בפרדס חנה-כרכור וזכרון יעקב: הנתונים החציוניים של שנת 2021 בעבירות פשיעה אזרחית פורסמו לאחרונה על ידי משטרת ישראל.

על פי הנתונים המעניינים, ניתן לערוך השוואה בין החציון הראשון של השנה הנוכחית לבין החציון המקביל ב-2020, שהייתה כזכור שנת קורונה משמעותית עם סגרים והאטה במשק, מה שהשפיע גם על עולם הפשע.

כך למשל בחדרה, חלה עלייה בגניבת מכוניות מ-76 לפני שנה ל-88 השנה (בחציון הראשון). עם זאת, בגניבה מתוך מכוניות חלה ירידה מ-60 אשתקד ל-50 השנה עד כה.

.

גם בגזרת ההתפרצויות לדירות חלה ירידה מ-40 לפני שנה ל-35 השנה, אך חלה עליה בפריצות לבתי עסק ומוסדות: 38 השנה לעומת 28 בחציון הראשון של שנה שעברה. סך הכל, נפתחו 5,645 תיקי חקירה בעיר, לעומת 4,282 בחציון של השנה שעברה.

באור עקיבא ישנה ירידת מה ברמת הפשיעה על פי הנתונים של החציון הראשון ב-2021. כך, היו 6 מקרי גניבה מתוך רכב השנה לעומת 7 בתקופה המקבילה אשתקד. השנה היו 9 גניבות רכבים לעומת 6 בתקופה הדומה אשתקד. בגזרת ההתפרצויות לדירות תיקו – 8 פריצות השנה וכך גם בשנה שעברה, ואילו בפריצות לבתי עסק ישנה גם כן ירידה: 5 השנה לעומת 13 בתקופה המקבילה ב-2020. סך הכל, נפתחו 731 תיקי חקירה בעיר, לעומת 735 בחציון של השנה שעברה.

ומה קורה בפרדס חנה-כרכור? במושבות ישנה עליה בפשיעה. כך למשל, עלו מספר הגניבות מתוך כלי רכב מ-11 בשנה שעברה ל-21 השנה. עליה דרמטית בגניבת מכוניות בפרדס חנה-כרכור: 52 השנה לעומת 20 בתקופה המקבילה אשתקד. עליה קלה בהתפרצויות לדירה – 37 השנה לעומת 35 בשנה שעברה, וירידה משמעותית בפריצות לבתי עסק במושבה- 22 בשנה שעברה לעומת 4 בלבד השנה. סך הכל, נפתחו 1,730 תיקי חקירה במושבה, לעומת 1,567 בחציון של השנה שעברה.

ובזכרון יעקב, שם עלתה בשנה האחרונה המחאה בנושא סיירת הביטחון שבוטלה, חווים עלייה גדולה ברמת הפשיעה. הנתון המשמעותי ביותר – פריצה לדירות: 7 בלבד בחציון הראשון של 2020, ואילו השנה כבר 49 פריצות, פי 7. בגניבות רכבים חלה ירידה (2 השנה לעומת 3) וכך גם בגניבות מתוך רכבים (4 השנה לעומת 7). בפריצות לעסקים שיוויון – 8 בחצי הראשון של 2021 ובחצי הראשון של 2020. סך הכל, נפתחו 987 תיקי חקירה במושבה, לעומת 643 בחציון של השנה שעברה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן