Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הטיילת החדשה “הפנינה הכחולה” נחנכה בג’סר א-זרקא

המקטע הראשון של הטיילת הוקם על ידי קרן אדמונד דה רוטשילד והחברה לפיתוח קיסריה ביחד עם הקרן לשטחים פתוחים במנהל מקרקעי ישראל

חניכת טיילת הפנינה הכחולה

בטקס חגיגי נחנכה החודש”הפנינה הכחולה” טיילת הים שבכפר הדייגים ג’סר אל זרקא. הטקס נערך במעמד השיח’ מוראד עמאש, ראש מועצת ג’סר אל זרקא, מיכאל כרסנטי, מנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה, אלכס רייציס, מהנדס הקרן לשמירה על שטחים פתוחים ופאיז חנא הממונה על מחוז חיפה במשרד הפנים.

תוואי הטיילת החדשה מתחיל בכפר הדייגים הציורי שלחופה של ג’סר אל זרקא ועד החוף המוכרז הדרומי של ג’סר אל זרקא. בטיילת שהוקמה ביוזמה משותפת של קרן אדמונד דה רוטשילד והקרן לשמירה על שטחים פתוחים של רשות מקרקעי ישראל שבילי הליכה ואופניים, פינות ישיבה עם ספסלים ושולחנות, גינה מטופחת עם מתקני משחקים, מרחבי שהייה מוצלים, עמדות תצפית נגישות, וקיר פסיפס ייחודי בעבודת יד של נשות הכפר.

מיקי קליגר, מ”מ יו”ר קרן אדמונד בנימין דה רוטשילד: “אני מברך את תושבי ג’סר אל זרקא ואת ראש המועצה השיח’ מוראד עמאש על הפרויקט המיוחד. אנו תקווה שמשרדי הממשלה והרשויות השונות ירתמו כמונו וכמו הקרן לשמירה על שטחים פתוחים לשדרוג איכות החיים של תושבי ג’סר ושל הפיתוח התיירותי בכפר. מי ייתן וטיילת ‘הפנינה הכחולה’ תהווה נתיב של שלום, אחווה ושכנות טובה”.

ראש מועצת ג’סר אל זרקא, השיח’ מוראד עמאש, ציין כי החלטת הברונית אריאן דה רוטשילד לתמוך בפרויקט ושיתוף הפעולה עם הנהלת הקרן והנהלת החפ”ק אפשרו למועצה למצות את הסכום הראשוני  שקיבלה מהקרן לשטחים פתוחים.

“תמיד חלמנו בג’סר על ניצול משאבי הטבע והנוף הנדירים שלנו למינוף ולקידום הישוב, ולהעלאת רמת איכות החיים של תושביו. ואכן זה קורה. הודות לשילוב ידיים ושיתוף אזורי הקמנו יחד טיילת הים החדשה, נדבך חשוב בחיי תושבי ג’סר ואורחי הישוב”.

מנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי ציין: “אנו גאים בכך שלתושבי ג’סר, השכנים שלנו, יש כעת טיילת חוף מרהיבה שתאפשר גם להם וגם למבקרים בכפר ליהנות מאחד מחופי הים היפים בישראל ותהווה מנוף תיירותי וכלכלי לכפר כולו.”

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן