Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בעל דירה בחדרה תבע זוג שוכרים ב-14 אלף שקל בגין נזקים, שטענו: “התמונות שהוא מציג זה פוטושופ”

בעל דירה בחדרה תבע זוג שוכרים ב-14 אלף שקל בגין נזקים, שטענו: “התמונות שהוא מציג זה פוטושופ”

בני זוג שנפרדו במהלך תקופת שכירות דירה בחדרה, נאלצו להגיע לבית המשפט בעיר לאחר שבעל הדירה תבע מהם 14 אלף שקלים. בעל הדירה טען: לא שילמו חלק מהשכירות והשאירו דירה שאינה ראויה למגורים. במהלך הדיון בבית המשפט טען אחד השוכרים טענה מפתיעה

בעל דירה בשכונת בית”ר בחדרה תבע זוג שהשכיר את דירתו לאחר בגובה 14 אלף שקלים שלטענתו לא שילמו לו את דמי השכירות במשך מעל לחצי שנה והחזירו לו לבסוף את הדירה עם נזקים – כל זה בניגוד לחוזה.

חוזה השכירות הראשון נחתם בין הצדדים בשנת 2015 ומאז הוארכה תקופת השכירות מעת לעת במשך 3 שנים. בחוזה האחרון מיום 18.2.18, הועמדו דמי השכירות החודשיים על 1,800 שקלים והנתבעים התחייבו כי מיד בתום תקופת השכירות שאמורה הייתה להסתיים ביום 31.1.19, הם יפנו את הדירה ויחזירו אותה לתובע כשהיא פנויה מכל חפץ ואדם שאינם שייכים לו ובמצב תקין, נקי ומסודר.

ואולם, בעקבות פרידתם במהלך המחצית הראשונה של שנת 2019, פינו הנתבעים את הדירה רק בחודש מאי 2019 והפינוי בוצע כעבור כ-4 חודשים במאי 2019.

בעתירתו לחיוב בני הזוג בתשלום של 16,380 שקלים, טען התובע כי מאז חודש אוקטובר 2018, הם חדלו מלשלם לו את דמי השכירות באופן שוטף, וכן כי הפרו את התחייבותם להחזיר לו את הדירה כשהיא תקינה, נקיה ומסודרת, שכן במהלך תקופת מגוריהם בה נגרמו לדירה נזקים מסוגים שונים שלא תוקנו.

בכתב ההגנה שהוגש מטעמם טענו בני הזוג כי לנוכח פרידתם במהלך תקופת השכירות, הם סכמו עם התובע כי כל אחד מהם ישלם לתובע את חלקו בדמי השכירות בנפרד וכי הם עשו כן וגם הותירו אחריהם את הדירה כשהיא נקייה ומסוידת. אשר לנזקים, טענו הנתבעים כי למעשה מדובר היה בדירה שמלכתחילה לא הייתה ראויה למגורים.

לדיון הראשון בתיק הנתבעים לא הגיעו ובכך החליט בית המשפט בחדרה לפסוק כי ישלמו סכום של 14 אלף שקלים בגין נזקים לדירה. הם ערערו ופסק הדין בוטל וחזר לבית המשפט.

לטענת בעל הדירה, דמי השכירות שלא שולמו לו על ידי הנתבעים הסתכמו בסך של 4,900 ש”ח וכי מצב הדירה לאחר עזיבתם אותה היה “…נוראי, דירה שלא ראויה למגורי אדם! כל הקירות היו מושחתים, מלוכלכים, מקושקשים בעטים וצבעים, בנוסף קולפו והוסרו מגינים שהיו לאורך קרנות הקירות, תריסי המזגן נהרסו, נשברו דלתות בארונות הבגדים ובארונות המטבח…”. הוא אך צירף תמונות על מנת להוכיח את טענותיו.

אחד מבני הזוג לשעבר אמר בבית המשפט כי השלים את תשלום חלקו בדמי השכירות עד לחודש מרץ 2019 ובכל הנוגע לטענות התובע בקשר לנזקים שנותרו בדירה, אמר: “…אני עשיתי את כל מה שביקש לפי ההתכתבות… אני רואה שאין קשר בין הצילומים שהוא הציג לבין הצילומים שנמצאים אצלי בווטסאפ, זה נראה כמו ‘פוטושופ'”.

שופטת בית המשפט השלום בחדרה רקפת סגל מוהר, החליטה כאמור לקבל בחלקה את התביעה. “לנוכח אישור הנתבעים כי הם אכן לא שילמו לתובע את דמי השכירות בעבור החודשים אפריל-מאי 2019, לא נותר לי אלא לחייבם בתשלום הסך של 3,600 שקלים…. אשר לנזקים – עיון בתמונות שהוגשו ע”י התובע מלמד על כך שהנתבעים עזבו את הדירה והותירו בה נזקים…סוף דבר ומפני כל הנימוקים שפורטו לעיל, החלטתי לקבל את התביעה בחלקה ואני מחייבת את הנתבעים לשלם לתובע, ביחד ולחוד, סך כולל של 8,350 ש”ח”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן