Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

האוהדים מסכמים את הניצחון של הפועל חיפה על ק”ש: “אין מילים על תורג’מן; המשחק באמצע היה תקוע”

האוהדים מסכמים את הניצחון של הפועל חיפה על ק”ש: “אין מילים על תורג’מן; המשחק באמצע היה תקוע”

הקסם של תורג'מן, הבינוניות של ממן, ההברקה של משפתי והמהלך של ארגון שער 5: אוהדי הפועל חיפה מסכמים את משחק הניצחון נגד קריית שמונה
היכולת הייתה לא גבוהה, ההתקפות נתקעו והיה נראה ששום דבר לא הולך במשחק של הפועל חיפה מול קריית שמונה. אבל אז, 10 דקות לסיום, משום מקום, הגיעו משפתי ואלטרוביץ’ שהכינו לאלון תורג’מן שהכריע. 0:1 קטן-גדול לחיפה ושער שלישי לחלוץ הפורה.
אבל 80 דקות של קרב עיקש מאוד, מול קריית שמונה בינונית ומטה, לא ייעלמו. גם האוהדים שהיו במשחק או אלה שראו בטלוויזיה חושבים בדיוק ככה.

“תורג’מן אין מילים. בעונה שעברה ידענו שייקח לו זמן להתחבר אבל כשהוא מתחבר כולם יודעים מה קורה”, כתב משה אוהד הקבוצה. האוהד אבי ציטט את שגיא כהן והסכים איתו: “17 ניסיונות כיבוש ורק שער אחד זה לא מספיק. חייבים שעוד שחקנים ישתפרו ביכולת כדי להגיע בביטחון לפליאוף עליון .מה עוד שממן כבר חודש לא פוגע בכלום. חייבים שיפור בניצול מצבים”.
ברוב דקות המשחק בלטה דווקא העמידה הטקטית של האורחים שהצליחו ללא יותר מידי מאמץ לחסל את הציר המרכזי של חיפה – טורה, ממן, תורג’מן. מובילי הכדור נחסמו קצת אחרי החצי מה שמנע מהאדומים להגיע למצבי הבקשה בטוחים.
האוהד אלעד ציין על סמך הנתונים בסוף המשחק כי “הקבוצה שיחקה רוב המשחק באמצע וראו שהיא הייתה תקועה ללא משחק אגפים ועומס שחקנים באמצע”, כאשר הפוקוס ניתן על חנן ממן שהיה חלש אתמול ואפשר לומר שלא פתח את העונה היטב.

מי שהיה נהדר ונכנס היטב לעמדת הבלם אחרי הפציעה הקשה של בן והבה היה עלי כיאל, לגביו היו סימני שאלה כשחתם. האוהדים היו תמימי דעים: “כיאל ימשיך לפתוח אחרי שהיה טוב מאוד”, כתב האוהד יוחאי. “הוא נראה אחלה בלם, מנסה לקדם את המשחק כל הזמן והגנתית מדויק בתיקולים שלו. גם קפילוטו היום היה תחנה אחרונה מבחינה הגנתית היינו בסדר.
“בנוגע לטוויטו היה בסדר גמור היום אין מה לבוא אליו בטענות. מאוז’בולט ציפיתי ליותר, יותר מדיי דקות הוא נעלם ולא מעורב. הבעיה הייתה שלא היו התקפות מסודרות רוב המשחק היה מקרי חוץ מהגול ואולי עוד כמה התקפות בודדות”.

מה שעוד הפך לשיחת היום הוא נושא כמות הקהל ביציעי הפועל חיפה. למשחק אתמול הגיעו קצת יותר מ-2,000, וזה בהחלט לא מספק. “יש גרעין של 1,500 גג 2,000 אוהדים שיבואו בטוב וברע. כשיהיו הצלחות יגיעו גם אוהדים”, כתבו אוהדים.
האוהד רן הוסיף: “גם ב 2018 הבאנו בדר”כ 4000 למשחק שזה נראה כבר אחרת לגמרי במזרחי. עונה אח”כ היו לנו הרבה מנויים וגם בערך 4,000 למשחק. עכשיו אנחנו בתהליך בנייה מחדש והחזרת האמון של האוהדים. אנחנו כרגע באותו מצב כמו אחרי הניצחון על אשקלון במחזור הראשון בעונת הגביע. נראה לאן נדע להוביל את זה”.

ובינתיים, ארגון “שער 5” שאחראי על העידוד, שינה מיקום ביציע ועבר לחלק העליון, מה שגרר ביקורת מצד אוהדים שחושבים שזהו רעיון לא טוב. הארגון הוציא הודעה לאחר המשחק וכתב: “אחרי  כמה שנים שישבנו באמצע המגרש, התגבשה ההחלטה שזה לא המקום הנכון עבורנו. שער5 זה האנשים. האנשים שלאורך השנים מלווים את הפועל ומעודדים, בכל מצב וליגה. אתמול התמקם הגוש המעודד במקום החדש והקבוע שלו בסמי עפר. משם נמשיך ליצור ולפתח את התרבות שמזוהה איתנו כבר מ-2002. שער5 הוא ארגון של אוהדים. צמח מתוך הקהל ומגדל דורות של אוהדים. אנחנו לא מנותקים, אנחנו חלק מהצבא האדום וגאים להיות שייכים לו. אנחנו בטוחים שהמהלך הזה יהיה הטוב ביותר להפועל שלנו ולתרבות העידוד”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

די.ג’יי, פעילויות לכל המשפחה וסדנאות שעושות טוב לטבע: זה מה שצפוי בפסטיבל במעיין צבי ליד זכרון יעקב

פסטיבל קיימות וא.נשים חוזר בפעם השניה! אזור התעשייה המתחדש מעיין צבי יארח פסטיבל שמח לכל המשפחה ברוח הקיימות והקהילה. סדנאות מיחזור, קיימות ויצירה בחומרים אקלוגים ומתכלים, סיורי אמנות ומייקרים, דוכנים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן