Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושב חדרה הורשע באלימות ותקיפה של אשתו: “צרח, איים, זרק ושבר”

בית המשפט בחדרה הרשיע בשבוע שעבר את יעקב מ', לאחר שהתפרע בדירתו המשותפת עם אשתו * עורך דינו ביקש להשהות את גזר הדין על מנת לשלוח אותו לתסקיר מבחן: "הוא מנסה לשקם את חייו"

בית המשפט השלום בחדרה הורה לשירותי המבחן להכין תסקיר עבור תושב העיר שהורשע באיומים, היזק לרכוש במזיד ותקיפת בת זוג. לאחר קבלת התסקיר – יגזור בית המשפט את עונשו.
מדובר ביעקב מ’, תושב חדרה. בזמן האירוע, באוגוסט 2019, הוא התגורר בחדרה יחד עם אשתו. על פי האישום, באחד הימים סמוך לחצות, פרץ ויכוח עז בין הבעל לאישה, זאת לאחר שבקשה ממנו שיפסיק לזרוק חפצים במטבח ולטרוק דלתות – וזאת כי הוא מבהיל את הילדים.

בתגובה הוא החל לאיים עליה ואמר לה – “אני יהרוג אותך, אני ישרוף אותך”. האישה נמלטה אל אחד החדרים בבית, סגרה את הדלת בזמן שהנאשם שובר את הטלוויזיה המשותפת שלהם.
בהמשך הגיעה למקום אמה של האישה ואז פנה יעקב גם אליה ואיים עליה: “אני יקבור אותך וישרוף אותך”. המתלוננת הזעיקה שוטרים שהגיעו לאחר שהנאשם יצא מהבית. לאחר שהשוטרים עזבו הוא המשיך לאיים על אשתו. עוד נטען כי שבועיים קודם לכן הוא תקף את האישה בכך שבעט בבטנה.

על פי הכרעת הדין, המתלוננת התקשרה לביום האירוע שש פעמים למוקד 100 של המשטרה. היא סיפרה למוקדנית כי בעלה מתפרע: “הוא צועק, הוא זורק דברים. זו בר לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה”.
בשיחה השלישית אמרה למוקדנית כי בעלה חזר לדירה לאחר שהשוטרים שהגיעו למקום עזבו. המתלוננת העידה בבית המשפט על נסיבות האירוע ומסרה כי ביום המקרה הבעל החל לשבור דברים – “הוא צרח, איים, זרק ושבר”, סיפרה בבית המשפט.

צילום אילוסטרציה – המחשה: פיקסביי

עוד טענה כי ביקשה ממנו לצאת מהבית אך הוא סרב, ולאחר שהדברים יצאו מכלל שליטה, היא לקחה את הילדים ועלתה לדירה של אמא שלה, שנמצאת מאחורי יחידת הדיור שבה התגוררו.
לדבריה, כפי שצוין בהכרעת הדין, הזוג החל בהליך גירושים ברבנות מספר חודשים לפני האירוע. הנאשם עזב את הבית אך בשלב מסוים היא הסכימה לתת לו הזדמנות לקשר לטובת הילדים, והנאשם חזר להתגורר בבית פעם נוספת. לדבריה, התנהגותו לא השתנתה והוא המשיך להתפרע במשך שלושה חודשים – “ערב ערב עברנו טרור בבית”.
במהלך הדיונים העידה גם אמה של המתלוננת ואמרה כי היא לא מעוניינת להזיק לאף אחד. היא ציינה כי לאחר שבתה ברחה מהבית, חזר הנאשם וזרק בקבוק בירה שהתנפץ על קיר הבית שלה ואיים על האישה.

הנאשם עצמו, יעקב מ’, מסר בחקירתו כי לפני האירוע היחסים עם אשתו היו לא טובים. לדבריו הוא מעולם לא הרים עליה יד וטען כי הוא רק צועק לפעמים מעצבים. לדבריו, המתלוננת תקפה אותו הרבה פעמים בעבר ואף מול ילדיהם. הוא הכחיש כי איים על המתלוננת.
עורך דינו של הנאשם, עו”ד הרצל חן, טען בסיכומי הדברים כי גרסתה של האישה הייתה “כבושה” בעניין האיומים שלא הוזכרו במהלך גביית הודעת המתלוננת וביקש שלא לתת אמון בגרסת המתלוננת.

השופט אהוד קפלן קבע בהכרעת הדין כי גרסתה של המתלוננת עדיפה על גרסת הנאשם – “שלא ניתן לתת בה אמון רב”. השופט ציין כי עדויותיה היו ברורות, אמינות, לא מוגזמות ולא סותרות. בנוסף ציין כי עדות האם מחזקת את עדות האישה.
“מנגד”, כתב השופט, “עדות הנאשם הייתה מגמתית ונועדה להרחיק את האשמה ממנו תוך ניסיון להפוך את הקורבן לפושע, כאשר הוא מתאר אותה לאורך כל הדרך כ”שקרנית”.

עוד ציין השופט כי הנאשם לא הצליח לעורר ספר כלשהו בגרסת המאשימה וכל טענותיו כנגד המתלוננת ואמה נועדו במטרה “להכתים” אותן ולפגוע באמון שניתן לתת בהן.
בסיכומו של דבר קבע השופט קפלן כי “המאשימה הוכיחה מעל לספק סביר את העבירות המיוחסות לנאשם ובית המשפט מרשיע אותו בכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום”.

כאמור, לאחר מכן ביקש עורך דינו של יעקב, כי הוא יופנה להכנת תסקיר שירותי המבחן. “הוא נמצא כעת בפרשת דרכים, מנסה לבנות את עצמו מחדש. הוא צפוי להיקלט בעבודה והרשעה עלולה לפגוע בו. האירוע היה בסערת רגשות ממושכת”. השופט קבע כי גזר הדין יידחה לחודש ספטמבר הקרוב ועד אז יכין שירות המבחן תסקיר בעניינו ויבדוק אף אפשרות לביטול ההרשעה.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן