Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מוקירים את פרס: בפרדס חנה-כרכור מודים למתנדב מספר אחד

מוקירים את פרס: בפרדס חנה-כרכור מודים למתנדב מספר אחד

עמירם פרס הקים וניהל את תחנת שי"ל בפרדס חנה כרכור משנת 2015. הוביל אחריו מתנדבים, שימש גוף ידע משמעותי במגוון תחומים והיה למנטור עבור תחנות שי"ל נוספות במחוז חיפה והצפון. עתה נערכת המועצה לגייס מנהל/ת שי"ל חדשה ומתנדבים נוספים שיצטרפו למערך

 נפרדים מה-מתנדב של המושבה: בפרדס חנה-כרכור אמרו בשבוע האחרון תודה גדולה לעמירס פרס, שהקים וניהל את שירות יעוץ לאזרח (שי”ל) במושבה משנת 2015. 

עמירם פרס הגיע להתגורר בפרדס חנה כרכור מקרית שמונה יחד עם אשתו אורה ז”ל, שם הקים וניהל לראשונה את תחנת שי”ל בשנת 1992. כאשר עבר להתגורר במושבה הביא עמו רוח התנדבות ומוטיבציה רבה לתרומה לקהילה.

עמירם הקים וניהל את תחנת שי”ל בפרדס חנה-כרכור משנת 2015. הוביל אחריו מתנדבים, שימש גוף ידע משמעותי במגוון תחומים והיה למנטור עבור תחנות שי”ל נוספות במחוז חיפה והצפון.

לאורך תקופת ניהול התחנה עמירם הקפיד לתת מענה מקצועי, אנושי, זמין וקרוב לכלל הלקוחות אשר פנו לייעוץ וסיוע. הפגין חריצות ויכולות באיגום משאבי ידע, עבודה בשיתופי פעולה עם סטודנטים למשפטים, עורכי דין מ”שכר מצווה” נציגי הביטוח הלאומי ועוד.

גם בשעת משבר והתפרצות נגיף הקורונה עמירם הוכיח יכולות ניהול משלט רחוק ונתן מענה דרך ביתו ודאג לא לפספס אף פונה המבקש סיוע! בימים אלה עמירם מסיים את תפקידו ומשאיר אחריו מורשת ורוח התנדבות מעוררת השראה.

ריקי שחר, מפקחת שי”ל ותחום התנדבות במחוז חיפה צפון מטעם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, בירכה השבוע את עמירם לרגל סיום תפקידו: “עמירם מנהל תחנת שי”ל פרדס חנה כרכור היה אחד ממנהלי תחנות שי”ל הוותיקים אשר הובילו צוות מתנדבים למען מטרה נעלה – מיצוי זכויות לכלל תושבי המועצה פ.חנה כרכור.

“עמירם פעל באדיבות מקצועיות ורגישות ונתן מענה לכל תושב ולעיתים גם מעבר לשעות פעילות התחנה, שימש כגוף ידע מקצועי גם לתחנות שי”ל נוספות בכל מחוז חיפה והצפון. מודים לעמירם על שנות פעילותו הרבות ומאחלים לו ולמשפחתו בריאות טובה.”

תמי בר ששת, מנהלת האגף לשירותי רוחה וקהילה ויו”ר ארגון מנהלי רווחה ארצי, ציינה כי היא “מודה מקרב לב לעמירם פרס על הקמת התחנה וניהולה במשך שנים רבות. תרומתו לאגף ולתושבי המושבה יקרה ומשמעותית. מפירות הקמת התחנה תושבים רבים יוכלו להמשיך לממש את זכויותיהם גם בשנים הבאות”.

אריה זריהן, סגן מנהל שי”ל פרדס חנה כרכור, בירך את מנהלו ואמר: “ברצוני להודות לעמירם על שיתוף פעולה מלא מיום תחילת התנדבותי בשי”ל פרדס חנה כרכור ברחוב המעלה, ולאחר מכן על המלצתו לתחילת הלימודים בתל אביב. מאז ועד היום ההתנדבות הייתה בראש מעיינינו. אבקש להודות לעמירם באופן אישי על עשייה ברוכה זו, ומאחל לו בריאות טובה.”

באגף לשירותי רווחה וקהילה קיים מרכז מיצוי זכויות שכולל בתוכו את פרויקט “הלכה למעשה”, מרכז גישור בהקמה ותחנת שי”ל. שי”ל – שירות וייעוץ לאזרח נותנת מענה והתייעצות בחינם במגוון נושאים: ביטוח לאומי, חוקים וזכויות בנושא תעסוקה, בנקים, דיור- עמידר וסיוע שכ”ד, חובות ועיקולים, רכישות בעסקים ובאינטרנט ועוד.

התחנה תמשיך לתת מענה בימי שני ורביעי בין השעות 09:00-12:00 ובשלישי אחה”צ 16:00-18:00 באגף לשירותי רווחה וקהילה, שביל התלמיד 2 פרדס חנה-כרכור. בימים אלה החל גיוס מתנדבים חדשים לתחנה ולפרויקטים נוספים תחת נושא של מיצוי זכויות.  לכן אם התחום מעניין אותך ואת/ה בעל היכרות עם מערכות בירוקרטיות ולא פעם מצאתם עצמך נאבק/ת למען זכויות האחר אנו מזמינים אותך לקחת חלק משמעותי ומוביל בהתנדבות למען הקהילה.

להרשמה ופרטים נוספים: נוי הלוי, עובדת סוציאלית קהילתית 053-4891740 | 077-9779432 | [email protected]

// צילום עמירם פרס: אלבום משפחתי

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן