Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

לאחר כ-8 שנים: מנהל יחידת הנוער בבנימינה-גבעת עדה, יאיר גרינברג, עוזב את תפקידו

במכתב ששלח למנהלת חק"ר במועצה, מוניק ווקנין, הסביר גרינברג כי "לפני שנה נולד בני דויד, וסדר העדיפויות של חיי השתנה. זוגתי מתגוררת בתל אביב ועד כמה שניסיתי לחיות את חיי על ציר גבעת עדה - בנימינה - תל אביב, אינני יכול עוד"

לאחר כעשור שנים בתפקיד, יאיר גרינברג, מנהל יחידת הנוער המוערך במושבות בנימינה-גבעת עדה הודיע היום כי הוא עוזב את תפקידו. הסיבה: מעבר מקום מגורים.

“היום הגשתי מכתב סיום עבודתי כמנהל יחידת הנוער במועצה בנימינה גבעת עדה”, פרסם גרינברג ברשתות החברתיות לצד תמונת בנו הפעוט, דויד. “לפני חודש העתקתי את חיי באופן מוחלט למרכז הארץ לטובת חיי המשפחה שלא מזמן הקמתי.

“שמונה שנים אני חי ונושם את נוער בנימינה גבעת עדה, ממש מפעל חיים קטנטן, ועתה הגיע הזמו לשינוי. אני מודה לכל התושבות והתושבים בכל הגילאים על שקיבלתם אותי במאור פנים, זרועות פתוחות ואהבה. אני מבקש סליחה מכל נערה ונער שלא זכיתי להכיר, לראות, להתעניין, לסייע. אני מבקש סליחה מכל הורה שחש מצוקה, שחש שלא שהילד/ה לא מקבל/ת את תשומת הלב הראויה.

גרינברג (משמאל) עם ראש המועצה וייסברג, מנהלת חק”ר ווקנין, מנהל אורט בנימינה בעבר (כרמים, כיום) אשר מוצני 

“נתתי מעצמי מה שיכולתי, תמיד אפשר יותר. אני מודה לעובדי המועצה ובפרט לעובדות מחלקת חינוך על מעטפת נפלאה, עזרה תמידית ותמיכה פיסית ונפשית. כיף להגיע למקום עבודה שכזה. אני מודה לפינקי ז”ל ואיתי ראשי המועצה שליוו ותמכו בי לאורך שמונה השנים שלי כאן. למוניק היקרה, הבוסית הכי טובה שהיתה לי בחיים, שפשוט אפשרה לי לפרוח בעבודה. ולכם, נוער בנימינה גבעת עדה משנת 2013 ועד היום. עד שבני נולד, אתם הייתם הסיבה המרכזית עבורה קמתי בבוקר. בורכתי בכם”.

גרינברג ציין עוד כי יסייע בתקופה הקרובה למצוא מחליף לתפקיד וכי ימתין עם עזיבתו. במכתב שכתב למנהלת אגף חק”ר מוניק ווקנין, סיפר כי “לפני שנה נולד בני דויד, וסדר העדיפויות של חיי השתנה. זוגתי מתגוררת בתל אביב ועד כמה שניסיתי לחיות את חיי על ציר גבעת עדה – בנימינה – תל אביב, אינני יכול עוד. ביליתי לילות ללא משפחתי שהקמתי וחשתי אשמה מרובה על כך”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

פותחים קדנציה: ישיבת מועצת העירייה ה-16 של חדרה התקיימה בהתרגשות וזיכרון [וידאו]

באמצע השבוע (שלישי, 19.3) התקיימה ישיבת מועצת העיר חדרה הראשונה לקדנציה החדשה, לאחר הבחירות לרשויות המקומיות שהתקיימו בסוף חודש פברואר 24′. הישיבה הועברה בשידור חי בכתבה מתעדכנת כאן במגדלור ניוז.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן