Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

‘בית חנקין’: עיריית חדרה מקדמת עבודות לחיזוק וייצוב המצוק

בשבוע שעבר, (30.9.21) נערך סיור מקצועי ביוזמתו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, בהשתתפות ח"כ מאיר יצחק הלוי, תקוה חדשה, יו"ר שדולת רשויות החוף והים, וכן מהנדס העיר אינג' נדב הדר והצוות המקצועי, במטרה לבחון מקרוב את אזור המצוק, עליו ממוקמת מסעדת 'בית חנקין' ההיסטורית

בהמשך להוצאת צו סגירה למסעדת בית חנקין בחדרה הממוקמת על מצוק חנקין, בשל אי יציבותו של המצוק, קיים ראש העיר צביקה גנדלמן סיור מקצועי במקום עם יו”ר שדולת רשויות החוף והים והציג בפניו את העלויות הנדרשות לחיזוקו וייצובו של המצוק.

במסגרת הליך ניטור ארצי שביצעה החברה הממשלתית להגנת מצוקי החוף נתגלה לאחרונה כי המצוק החופי באזור בית חנקין אינו יציב וכי קיימת סכנה למבנה המסעדה ולבאי המקום. בהתאם לכך הוציאה עיריית חדרה באופן מידי הנחייה להפסקת פעילות במקום, במקביל לקידום ביצוען של עבודות לחיזוק וייצוב המצוק החופי במקטע זה.

בשבוע שעבר, (30.9.21) נערך סיור מקצועי ביוזמתו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, בהשתתפות ח”כ מאיר יצחק הלוי, תקוה חדשה, יו”ר שדולת רשויות החוף והים, וכן מהנדס העיר אינג’ נדב הדר והצוות המקצועי, במטרה לבחון מקרוב את אזור המצוק, עליו ממוקמת מסעדת ‘בית חנקין’ ההיסטורית.

המסעדה פונתה בחודש הקודם מכל פעילות בשל סכנה הנשקפת לציבור עקב גלישה אפשרית של גושי כורכר מהמצוק או התמוטטות של המצוק עצמו, וכן על מנת לגבש סל פתרונות להמשך הטיפול במצוק, הן בטווח הזמן המידי, עם ייצובו של המצוק והוצאתו מכלל סכנה ומניעת התמוטטות מידית, והן לשם גיבוש סל פיתרונות תכנוניים ארוכי טווח, כגון בניית קיר תמך וביצוע עבודות נרחבות לחיזוק וייצוב המצוק.

סיור בנושא המצוק בחדרה | דוברות העירייה

במהלך הסיור, הציג מהנדס העירייה אינג’ נדב הדר בפני מאיר יצחק הלוי את העלויות המוערכות לביצוע העבודות לייצוב המצוק, שנאמדות בסדר גודל של כעשרה מיליון שקלים. הלוי הקשיב לנתונים המקצועיים וינסה לסייע ככל הניתן, זאת במסגרת פעילות שדולת רשויות החוף והים.

בתום הסיור המקצועי, המשיכו גנדלמן והלוי לסיור בפארק נחל חדרה, שכלל גם ביקור בעמדת התצפית על להקות הכרישים המגיעים לחוף, הממוקמת על גדות הנחל ואליה מגיעים בכל שנה אלפי מבקרים מכל הארץ כדי לצפות בכרישים ולשמוע הסברים מפורטים על סוגי הכרישים הפוקדים את המקום. בנוסף, ביקרו השניים גם בגלעד להנצחתו של נחום (נחצ’ה היימן), עליו נכתב השיר “חופים” שהלחין היימן למילותיו של נתן יונתן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן