Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

עד סוף אוקטובר ולקראת פגרת החורף: תראו מי מגיע להופעות האחרונות במול החוף מיוזיק

עד סוף אוקטובר ולקראת פגרת החורף: תראו מי מגיע להופעות האחרונות במול החוף מיוזיק

שני מופעים לילדים ושניים למבוגרים: 4 הופעות יתקיימו בחודש אוקטובר לקראת יציאת מתחם המוסיקה החדש והמסקרן - מול החוף מיוזיק - לפגרת החורף

רגע לפני פגרת החורף וסגירת המתחם לשבועות הקרובים עד האביב (מתחם תחת כיפת השמיים), יערכו 4 הופעות אחרונות במהלך חודש אוקטובר במתחם המוסיקה המסקרן מול החוף מיוזיק שבוילג’ חדרה. 

זה יתחיל במופע הילדים “קופיקו” (שני, 11.10.2021, בשעה 18:00) המגה מותג הכי ישראלי כבר למעלה מ- 65 שנה, מופע בידור מוסיקלי חדש וצבעוני לכל המשפחה. ההצלחה וההיסטריה סביב דמותו של קופיקו עצומה וכל הצגות ההיכלים התאטראות מלאות עד אפס מקום. סדרות טלוויזיה הפקות חנוכה ואין סוף מוצרי מסחר. קופיקו מתאים לכל המשפחה מגיל 2-102 מופע בליווי שחקן נוסף ורקדניות.

לפרטים נוספים וכרטיסים – הקליקו כאן

למבוגרים – ינחת אחד האמנים המסקרנים בשנים האחרונות, אליעד נחום (חמישי, 21.10.2021 בשעה 21:00). אליעד פרץ אל התודעה בשנת 2015 כשנבחר לשיר השנה ופריצת השנה במצעד השנתי של גלגל״צ. כמו כן, אליעד נחום זכה לייצג את ישראל בטקס פרסי ה-MTV במילאנו בשנת 2015. ב-2019 יצא השיר ״מסע״ שזכה שיר השנה במצעד השנתי של גלגל״צ, זכייתו של השיר הביאה את אליעד לשיא ישראלי כאשר 2 משיריו זכו כשיר השנה בפרק זמן של 5 שנים.

בתחילת שנת 2020 יצא השיר ״איפה את״ שהוביל במשך שבועות את רשימת ההשמעות ב-youtube, וכן גם השיר ״השקט שלך״. בתחילת שנת 2021 יצא השיר ״בת 28״ וגרר הצלחה מסחררת ובהמשך השנה יצא השיר ״אל תגלי״ בשיתוף הראפר הפורטוריקני “Metro the savage” שיר זה מועמד לשיר השנה. דמיינו לעצמכם הופעה של אליעד בארץ הקודש, כזו שתרגיש הכי חו״ל שיש…..ניפגש!

קופיקו (מימין), ברבי, נחום וקוגומלו. צילומים: קבוצת קופיקו; אילן בשור; יח”צ  

חוזרים לילדים – להופעה של קוגומלו (שני, 25.10.2021 בשעה 18:00)מאסטר הקפוארה של ישראל, הלהיט החם היום של עולם הילדים, כיכב בהפקות חנוכה המצליחות “כוכבים מהספרים” , “עולם האגדות לצד כוכבים מהשורה הראשונה: חנוכה 2019 יככב “במחפשים את המטמון” מופע סוחף ומצחיק עד דמעות, בקצב ברזיל.

המופע משלב שירים מקוריים ומסרים חינוכיים תלבושות מרהיבות קפוארה ואקרובטיקה עוצרות נשימה. 

לפרטים נוספים וכרטיסים – הקליקו כאן

ולקינוח – בניה ברבי (חמישי, 28.10.2021, בשעה 21:00). המופע של הזמר, היוצר והמלחין שהפך לאחד מהבולטים בתכנית “דה וויס” ככזה שייזכר לעד עם הביצוע האלמותי שלו ל”מודה אני” של מאיר אריאל והקול מאחורי השיא שהפך ללהיט של השנה “אל תשאלי” מתוך הפרויקט של גיל ווין. השיר שהפך להמון “מישהו איתי כאן” כובש את מצעדי ההשמעות בכל תחנות הרדיו ואף הגיע למקום ה6 בשירים המושמעים בשנת 2018.

באוקטובר 2018 בניה הוציא את הסינגל “תפסת לי מקום” אשר זכה לשהות במקום הראשון במצעד גלגלצ במשך שבעה שבועות רצופים. בניה ברבי יוצא לסיבוב הופעות חדש שמח ומרגש שיפגיש בין צבעים ועולמות מוזיקליים. המופע הסוחף והמרגש יקפיץ וירקיד את הקהל.
*המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הירוק. יש להמשיך ולהתעדכן הנחיות והוראות משרד הבריאות.

לפרטים נוספים וכרטיסים – הקליקו כאן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שלום שבתאי, עוזב את תפקידו: “המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך”

לאחר עשור של פעילות התנדבותית כיו”ר ההנהלה, מסכם עו”ד שבתאי את הפעילות הענפה במרכז התרבות המקומי שמיצב עצמו מחדש כמוקד פעילות תרבותית | “כיום אני נפרד די בסיפוק ממתנ”ס מיוצב כלכלית, ובקופתו מונחים למעלה ממיליון ₪, אותם הועדתי לשיפוץ המתנ”ס וריהוטו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן