Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מכה גלים: מרכז חדשנות לחקר ימי יוקם בחדרה

עיריית חדרה מקדמת את הקמתו של מרכז חדשנות שיאגד פעילות למען הסביבה הימית בתחומי חינוך, מחקר וקהילה | ראש העיר: "מדובר בפרויקט שעולה בקנה אחד עם החזון העירוני לפתח את סביבת החוף החדרה כמוקד לחקר, חינוך ימי ותיירות"

היוזמה להקמת מרכז חדשנות לחקר ימי בחדרה, בשותפות עמותת אקואושן (ECOOCEAN), רשות הטבע והגנים ורשות העתיקות, הוצגה בשבוע שעבר לראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן על ידי מנכ”ל עמותת אקואושן אריק רוזנבלום.

המרכז המתוכנן, צפוי לכלול בין היתר מעבדות שונות לחוקרים, כיתת אודיטוריום וכיתות לימוד שונות שישמשו לפעילויות חינוך והעשרה בנושאי חקר הים, קיימות וחדשנות ימית, חממה לחדשנות בתחום הים, שתשמש כבית לחוקרים ומפתחי אפליקציות מעולם הים, ולשיתופי פעולה אקדמיים, מרכז צלילה וחקר הים, וכן תערוכה שתציג את האספקטים השונים של הסביבה הימית, החל מעתיקות שנמצאו בים ועד לאלמנטים רובוטיים מתקדמים, המשמשים את קהילת המחקר הימי בישראל.

בהמשך לפגישה מקדימה שנערכה בין מנכ”ל עמותת אקואושן אריק רוזנבלום וחבר הנהלת העיר ומחזיק תיק הנדסה רון שגן, התקיימה פגישה נוספת בהשתתפות ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, מנכ”ל עיריית חדרה יעקב זיגדון, יועמ”ש העירייה שרון שרוני, גזבר העירייה היוצא בועז חריף וגזברית העירייה הנכנסת נעמי שוחט, מהנדס העיר אינג’ נדב הדר, נציגת מחלקת תכנון עיר ואדריכלות חגית שינדלר, עם מנכ”ל העמותה אריק רוזנבלום ונציגים נוספים מהעמותה.

.

רוזנבלום הציג כאמור את פעילותה של העמותה בתחומי חקר וחינוך ימי ולהגנת הים בישראל ובאיזור, וכן את התכניות למרכז עצמו, שאמור לשמש כ one stop shop (כל המענים בחנות אחת) בתחומי הים השונים.

ראש העיר גנדלמן התרשם מפעילותה של עמותת אקואושן למען הסביבה הימית וכן ממטרות הפרויקט להקמת מרכז חדשנות לחקר ימי בחדרה, והסביר כי “מדובר בפרויקט שעולה בקנה אחד עם החזון העירוני לפתח את סביבת החוף החדרה כמוקד לחקר, חינוך ימי ותיירות, ובד בבד להתמודד עם אתגרים סביבתיים ולהגן על הסביבה הימית לטובת הדורות הבאים”.

גנדלמן אף הנחה את המנכ”ל הנכנס של חברת ‘נחלים’ לפיתוח תיירות בחדרה רענן בר טל ואת חבר הנהלת העיר רון שגן לבחון כמה חלופות עסקיות לביצוע הפרויקט וכן הנחהאת מנהלי האגפים הרלוונטיים, לבחון את המיקומים השונים, כולם כמובן במערב העיר ובקרבת הים, בהם קיימת היתכנות להקמת המרכז.

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן