Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ליד הבית: הצבי האהוב נדרס למוות בין בנימינה לזכרון יעקב – “תמונות קשות שלא נשכח”

תאונת דרכים בין רכב לצבי הסתיימה במותו של חיית הבר המוגנת כאן בין בנימינה לזכרון יעקב. אנשי רמת הנדיב: ""איזה צירוף מקרים שהשלטים "תנו לחיות לחצות" על כביש 652 (בין שוני לאורט) הוקמו כמה ימים לפני התאונה הזו, בה צבי זכר, בוגר, מוכר לרמת הנדיב, חצה את כביש 652 כשרכב שנסע מולו ולא ציפה לו, חבט בו בעוצמה והביא למותו"

“עצוב לראות צבי דרוס, על אחת כמה וכמה על כביש 652 ליד הבית שלנו. ושלהם”. המילים האלה פותחת התושבת נוגה את הפוסט שלה על תאונה עצובה בין שוני לבית הספר כרמים, במהלכה נהרג צבי.

ב’רמת הנדיב’ מוסיפים היום (רביעי) כי מזה כמה שנים שהם עוקבים בדאגה אחרי המרקם העדין שבין האדם והטבע בבקעת הנדיב. “כאן, ממש מסביבנו מתקיים מארג חיים שלם שלא תמיד אנחנו מודעים אליו- גיריות, תנים, דורבנים, צבאים ועוד חיות רבות ומגוונות שמנהלות חיים שלמים במקביל אלינו השכנים, תושבי האזור.

“מי שגר כאן מסביב יכול להיות מופתע שממש ליד הבית שלו יש עשרות צבאים. לרוב בגלל האופי שלהם והבחירות הטבעיות שלהם אנחנו פחות נתקלים בהם בשגרה. הם שותים ממי המעינות, אוכלים מהחורש בפארק הטבע. בני מזל יבחינו מרחוק בצבי בעודם מטיילים בפארק.

“השבוע המפגש בין האדם והטבע נגמר באסון, צבי זכר, בוגר, שאנחנו מכירים מזה כ-8 שנים, חצה את הכביש הראשי (652) כשהרכב שנסע מולו ולא ציפה לו, חבט בו בעוצמה והביא למותו. התמונה של הצבי ההרוג על הכביש תישאר בלב של אנשים רבים שנכחו ונחשפו לאירוע”.

התושבת מוסיפה: “הרבה מאיתנו לא יודעים אבל במרחב של בקעת הנדיב מתקיימת אוכלוסייה של עשרות צבאים. הם שותים מהמעיינות, אוכלים מהעצים ויש מטיילים שלפעמים מבחינים מהם מרחוק.


“מה אנחנו יכולים לעשות כדי למנוע אסונות כאלו בעתיד? כשאתם נוסעים על כביש 652 ובכלל ליד שדות חקלאים, ליד שמורות ופארקי טבע, תורידו את הרגל מהגז – גם כדי לשמור על חיי הבר. בתמונות: הצבי לאחר הדריסה ובימים שמחים יותר והשלטים שבטח חלקכם כבר הבחנתם בהם”


“איזה צירוף מקרים שהשלטים “תנו לחיות לחצות” על כביש 652 (בין שוני לאורט) הוקמו כמה ימים לפני התאונה הזו, בה צבי זכר, בוגר, מוכר לרמת הנדיב, חצה את כביש 652 כשרכב שנסע מולו ולא ציפה לו, חבט בו בעוצמה והביא למותו.

“מה אנחנו יכולים לעשות כדי למנוע אסונות כאלו בעתיד? כשאתם נוסעים על כביש 652 ובכלל ליד שדות חקלאים, ליד שמורות ופארקי טבע, תורידו את הרגל מהגז – גם כדי לשמור על חיי הבר. בתמונות: הצבי לאחר הדריסה ובימים שמחים יותר והשלטים שבטח חלקכם כבר הבחנתם בהם”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עם החיבור לשדרות והעוטף: קובי אוז ותלמידי “גוונים” ממנשה הלהיבו את הקהל בגן שמואל (וידאו)

היכל התרבות מנשה היה מלא עד אפס מקום כשקובי אוז ישב בקהל – ובהמשך עלה לשיר עם תלמידי המגמה | המוזיקאי, עדי רון, מרכז המגמה, הזמין לבמה את בוגרי המגמה, חיילות וחיילים והודה להם על השירות הצבאי שלהם: “יש לנו עדיין חטופים בעזה והמופע הזה בשבילם”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן