Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מקרה אלימות נוסף תועד בחקלאי פרדס חנה; תלמידים יצאו למחאה – “כמעט היה רצח”

מקרה אלימות נוסף בין שתי תלמידות בתוך כיתה הופץ ברחבי פרדס חנה-כרכור ומייחס את המקרה לבית הספר אורט חקלאי. תלמיד בבית הספר: "יודע לומר בביטחון שלצוות החינוכי לקח זמן רב להגיב"

מחאה בחקלאי פרדס חנה-כרכור: תלמידים הודיעו כי יפגינו בשער הכניסה לבית הספר – שער כרכור בשעות הבוקר של היום (28.10) במחאה על האלימות שנחשפה השבוע בבית הספר.

בנוסף לאירוע החמור בחצר בית הספר עליה פרסמנו בלעדית במגדלור ניוז, סרטון נוסף של אלימות בין שתי נערות בכיתת לימוד בבית הספר לכאורה נפוצה השבוע, כשלא ידוע במדויק מתי הוא התרחש – אך גורמים ידעו לספר כי מדובר על השבוע האחרון.

בסרטון מופיעות כאמור שתי נערות מתקוטטות, קטטה שתועדה במצלמה על ידי תלמידים אחרים, וכללה משיכות שיער ודחיפות וכן לקיחת מספריים (!) – עד אשר תלמידים אחרים התערבו.

בהמשך למחאה הבוקר, ובהתייחס לאירוע הקטטה בחצר, נכתב על ידי אחד ההורים: “‏התחושה היתה שהילד היה בסכנת מוות. ‏התחושה היא שבכל שנה יש לפחות אירוע אחד ‏ולא באמת נעשה משהו מחוץ לקופסא לעצור את ‏האלימות הגואה. ‏

“‏חלק מהתלמידים צילמו לצורך תיעוד והוכחות. ‏חבריו עזרו לו מזל שלא היה שם רצח! נערים בני 17 ובטח אפשר לפתוח להם תיק ‏במשטרה ולדאוג שהמשטרה תפעל נגדם כמו ‏שפועלים נגד עבריינים (ממילא משחררים אותם). ‏ ‏

“להשעות אותם ל-3 ימים זה לא “לא נאפשר” אלא ‏”נשעה התנהגות רצחנית” . ‏זרקו עליו אבנים היו שם סכינים למען השם! ‏לא, אין לנו תחושה של בטחון. ‏לא, אין טעם לפנות למחנכת הכיתה או ליועצת. ‏שוחחתי עם ביתי כפי שנתבקשתי במכתב ‏להורים. אך מתי תבינו שיש לנהוג ביד קשה נגדם ‏ ‏ולסלקם מבית הספר?”

כאמור, במקרה הקודם באמצע השבוע, התרחשה קטטה קשה בחצר בית הספר כאשר מספר תלמידים התנפלו על תלמיד אחר.

צעיר הלומד בבית הספר סיפר למגדלור ניוז בנוגע לקטטה שאירעה בחצר בית הספר מוקדם יותר השבוע: “ראיתי חלק מן המקרה המדובר, ואני יודע לומר בביטחון שלצוות החינוכי לקח זמן רב להגיב, שכן הרבה מן הנזק שנגרם קרה בגלל שהצוות וההנהלה, שחדריהם היה קומה אחת מעל הבלגן, הגיבו לאט”.

קראו גם >> קטטה אלימה בין תלמידים ב’חקלאי’ פרדס חנה-כרכור: “אירוע חריג, חלק עודד את המתרחש” [וידאו]

בית הספר כזכור, הוציא בעקבות המקרה מכתב להורים. “‏‏היום בזמן ההפסקה, בחצר בית הספר. התרחש אירוע אלימות חריג בו היו מעורבים מספר תלמידים ‏שהיכו תלמיד אחר. כמובן. הצוות החינוכי שהיה במקום הפריד את המעורבים, והתקיימו שיחות עם ‏צוות ההנהלה, שפעל באופן משמעתי חינוכי בעניינים ועירב את כלל הגורמים – משטרה, משרד החינוך, הפיקוח, הרשות והצוות החינוכי. ‏”‏‏תחושות המוגנות היא בעדיפות ראשונה – לא נאפשר אלימות מכל סוג להתקיים במרחב ‏הבית ספרי. אנו נמשיך לפעול כדי למנוע מצבים מסוג זה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן