Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

טיול רייזרים בצפון – להכניס קצת אקשן לחופשה

הצפון הקסום שלנו מלא באפשרויות לטיולים בלתי נשכחים; קיאקים בירדן, טיולי ג'יפים וטרקטורונים, טיול רייזרים בצפון ועוד רבים ונפלאים. נשאלת השאלה, למה כדאי דווקא ללכת על רייזרים ולא כלי רכב אחר?

מזה שנים רבות שהצפון הירוק של ישראל נחשב לאחד מאיזורי התיירות המשגשגים והאהובים ביותר. עוד יותר בשנתיים האחרונות, בהן כמעט ולא הייתה אפשרות לטוס לחו”ל, והישראלים החלו לשוב ולגלות מחדש את המדינה הקטנה והנהדרת שלנו. אם גם לכם מתחשק לצאת לחופשה בקרוב, למה לא ללכת על טיול רייזרים בצפון שיכניס מעט אקשן ואקסטרים לחוויה? נכון שבדרך כלל אנחנו בורחים לצפון כדי לנוח ואולי לטייל קצת ברגל ולעצור כמה בתצפיות, אבל למה להסתפק רק בזה כשאפשר לעשות יותר?

למה דווקא טיול רייזרים בצפון

הצפון הקסום שלנו מלא באפשרויות לטיולים בלתי נשכחים; קיאקים בירדן, טיולי ג’יפים וטרקטורונים, טיול רייזרים בצפון ועוד רבים ונפלאים. נשאלת השאלה, למה כדאי דווקא ללכת על רייזרים ולא כלי רכב אחר? ובכן, הנה כמה מהסיבות העיקריות שישכנעו אתכם לרוץ לארוז תיק ולצאת לחופשה בהקדם:

  • בטוח לכולם – מתחשק לכם לקחת גם את הילדים אתכם? ברור שכן! תרצו לשמור עליהם בטוחים ככל האפשר, וזה כנראה היתרון הגדול ביותר של הרייזר. הוא כלי תחבורה בטיחותי למדי מכיוון שגם הנהג וגם הנוסע שלידו, חגורים בחגורת בטיחות. כך, הסיכוי ליפול ממנו קטן מאוד וזאת לצד העובדה שיציבותו של הרייזר גבוהה במיוחד. אפשר לומר, שהרייזרים מתאימים למשפחות, זוגות וגם לבודדים!

  • זה נוח – רייזר הוא בסופו של דבר סוג של רכב שטח, כך שעליו להיות מאוד נוח לתפעול. הכיסאות שבו דומים מאוד לכסאות של רכבי ספורט וג’יפים, בניגוד מוחלט לטרקטורונים למשל או באגי שבהם המושבים קטנים ולא הכי נוחים. בנוסף, יש לכם הגה!
  • הם חזקים – רייזרים במאה ה-21 מאופיינים במנועים גדולים וחזקים שביכלתם להעניק לנהג את היכולת לצאת לשטח במקצועיות ובתחושת בטחון מלאה, אך גם לצאת לנסיעה בכבישים סלולים.
  • תותחי שטח – טיול רייזרים בצפון הוא דרך לגלות את הטבע בצורה מדויקת יותר, שכן בניגוד להרבה כלי תחבורה אחרים הרייזר מסוגל להתמודד בקלות עם עליות וירידות מסובכות, שטח סלעי, מעברי מים, תנאי שטח קשים ועוד רבים.
טיול בלתי נשכח שמשלב בתוכו הכל

טיול רייזרים בצפון הופך כל חוויה לאקסטרימית ומרגשת, ואף מאפשר חיבור לטבע ולאזור בו מחליטים לנפוש. מכיוון שמדובר בצפון, הרי לא תוותרו על האטרקציות הנפלאות הנוספות שיש לאיזור להציע. מה דעתכם לשלב טיול רייזרים עם יקבים ברמת הגולן במזג האוויר הנפלא של הסתיו? רק חשבו על כך; לצאת בבוקר לטיול מלא בריגוש ואקסטרים, ולעצור לארוחת צהריים ביקב מעולה – לטעום יינות טובים, למלא את הבטן ולחזור לשטח. טיול מסוג כזה יתאים כמובן למבוגרים ופחות לילדים, אבל אין לנו ספק שתמצאו בקלות את הדרך הנכונה והמהירה לבדר גם את הקטנטנים שבחבורה. והעיקר, תנהגו בזהירות!

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן