Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בהשקעה של 13.5 מיליון שקלים: הושלמו שני פרויקטיי תחבורה באלישיב ובצומת מגל בעמק חפר

בהשקעה של 13.5 מיליון שקלים: הושלמו שני פרויקטיי תחבורה באלישיב ובצומת מגל בעמק חפר

חברת נתיבי ישראל השלימה שני פרויקטים בטיחותיים קריטים: צומת אלישיב שעל כביש 4 וצומת מגל, צמתים שידעו תאונות רבות

משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי ישראל השקיע כ- 13.5 מיליון שקלים בשני הפרויקטים שהושלמו לאחרונה: בצומת הכניסה והיציאה מאלישיב בכביש 4, במסגרתו הוקמו מערכת רמזורים, מעברי חציה ואמצעי בטיחות נוספים ובצומת מגל, שם בין היתר הורחבו השוליים, הותקנו במרכז ובשולי הכביש פסי הרעדה. כל אלה יביאו להצלת חיי אדם והסוף לחציה המסוכנת במקום.

צומת אלישיב הוא כביש מהסואנים במדינה, אשר ידע תאונות רבות, בהן כאלה הגבו חיי אדם, שודרג לצומת בסטנדרטים מהגבוהים בעולם אשר מספק למאות אלפי משתמשי הדרך מידי יום למהפכה בטיחותית ובנוחות הנסיעה. מעבר לסוגיה הבטיחותית הקריטית, הנהגים שרצו להיכנס ולצאת מאלישיב נאלצו אז נאלצים הנהגים להמתין זמן רב ו”להמר כברולטה רוסית” כדי לחצות את כביש 4 הסואן.

כביש מגל החדש. צילום: נתיבי ישראל

בצומת מגל בכביש 574 לאורך של כ 1.5 ק”מ, הושלם פרויקט שמטרתו לשפר את בטיחות משתמשי הדרך, תוך הסדרת צומת הכניסה המזרחית לקיבוץ מגל.  משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי ישראל השקיע בשני הפרויקטים 13.5 מיליון ש”ח, זאת לצד מאות פרויקטים מסוג זה ברחבי הארץ המקודמים בימים אלה ע”י חברת נתיבי ישראל, החברה הלאומית לתשתיות תחבורה.

במסגרת הפרויקט באלישיב, בו ההשקעה הינה 4 מיליון ש”ח, הקימה חברת נתיבי ישראל באמצעות אגף מוקדי סיכון, מערכת רמזורים ומערכת תאורה חדשות במטרה לשפר את מצב הבטיחות בצומת המסוכן, בוצע שינוי באיי-התנועה על מנת להתאים את מערכת הרמזורים החדשה במקום, חודשו המדרכות להולכי הרגל, בוצעה החלפה של מעקות הבטיחות לחדישים וכן הוסדרו מפרצי תחנות האוטובוס הקיימים.

צומת הכניסה המשודרג לאלישיב. צילום: נתיבי ישראל

מאחר וכביש 4 הוא עורק תנועה מרכזי באזור, נתיבי ישראל הקפידה לבצע את העבודות בעיקר בלילות על מנת לצמצם את ההפרעה לתנועה במהלך תקופת ההקמה.

בפרויקט בצומת מגל, ההשקעה הינה 9.5 מיליון שקלים ובמסגרתו חברת נתיבי ישראל באמצעות אגף פרויקטים יעודים ומשימתיים ביצעה שיפור תוואי הכביש באמצעות הרחבות השוליים, קרצוף וריבוד הכביש הקיים על מנת להיטיב עם הנסיעה של משתמשי הדרך, התקינה במרכז ובשולי הכביש פסי הרעדה לשמירת הבטיחות של ציבור הנהגים, הוחלפו מעקות הבטיחות לכל אורך תוואי הכביש הרלוונטיים ובוצעה מערכת תאורה חדשה בהתאם לאילוצי רשות העתיקות.

המהנדס הבכיר אייל פנצק, סגן מנהל אגף פרויקטים יעודיים ומשימתיים בחטיבת הנדסה ופיתוח של חברת נתיבי ישראל: “עבורי זוהי זכות גדולה לקחת חלק בהצלת חיי אדם ושיפורים המשפיעים על חיי היום-יום של משתמשי הדרך ככלל ועל תושבי האזור בפרט. פרויקטים חשובים אלו, מצטרפים למאות נוספים המקדמת החברה בימים אלה, כמו גם במאה שנות פעילותה שאותה אנו מציינים השנה”.

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן