Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בעקבות אמירות קשות שספגו העובדים הסוציאליים בכנסת: מנהלת אגף הון אנושי באור עקיבא יוצאת להגנתם

בעקבות פרסום המקרה על פעוט בן 4 חודשים שנלקח מחזקת הוריו על ידי אנשי רווחה, ספגו העובדים הסוציאליים ביקורת קשה בדיון בועדת הרווחה של הכנסת

ועדת העבודה והרווחה בראשות ח”כ הרב ישראל אייכלר קיימה לאחרונה דיון במקרה שפורסם לאחרונה, אודות פעוט בן 4 חודשים שנלקח מחזקת הוריו על ידי אנשי רווחה.

על פי הפרסום, הילד אושפז ועלה חשש כי הוא מצוי בסכנה, כאשר לאחר מכן התגלו פגמים גנטיים אצל הקטין, שעל פי מספר חוות דעת רפואיות, ישנה סבירות גבוהה שהם אלה שגרמו לדימום.

קטי שגיא. צילום: פרטי

הדיון בוועדת הרווחה של הכנסת נסוב סביב התיק, במסגרתו תקפו חלק מהנוכחים את עובדי הרווחה באמירות “בריונות”, מה שגלש לרשתות החברתיות עם אמירות קשות נגד אנשי המקצוע.

לאחר הדיון, אמרו באיגוד העו”סים כי “במהלך הדיון הושמעו אמירות הסתה פרועות כלפי עובדות ועובדים סוציאליים בכלל, כלפי עובדות סוציאליות לחוק הנוער וכלפי עובדות סוציאליות ספציפיות”.

בהמשך לכך, שלחה לקראת סוף השבוע שעבר, מנהלת אגף הון אנושי בעיריית אור עקיבא, עו”ס קטי שגיא, מכתב לעו”סיות הנוער של העירייה, סדרי דין כללי ובכלל. “אני מבקשת לחזק אתכן ולשלוח לכן את הערכתי הגדולה והעמוקה לעבודה שלכן”, כתבה שגיא.

מנהל האגף הוסיפה: “שנים רבות הייתי אחת מכן, הדרכתי אתכן, פיקחתי עליכן וניהלתי אתכן. שנים גם ניהלתי פנימייה שהייתה בית לילדים הפגועים שהוצאתן ובזכותכן יכלו לחוות שם חוויות מתקנות ומטיבות.

“אל תקשיבו לקולות הרעים והמנאצים. כן אתן מגינות על התינוקות והילדים שחווים פגיעות נוראיות. כן אתן מקבלות החלטות גורליות. לילות של חיבוטי נפש, ימים של ועדות, דיונים והדרכות. כמעט הכל אתן עושות רק לא מקבלות החלטות שרירותיות ובטח לא לבד.

“צר לי על השיח המתלהם והפוגעני שהפך להיות חלק מעולמנו. המשיכו להיות נאמנות לחסרי הישע בכלל ולעצמכן בפרט. אתן לא לבד! שלכן, בהערכה רבה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן