Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הדג ועונשו: 7 חודשים בכלא נגזרו על בן 36 בגין תקיפת בת זוגו מחדרה באמצעות דג

בשורה של עבירות אלימות שגרמו לחבלות חמורות לבת זוגו - הביאו למאסרו של ס' שתקף את זוגתו בעבר, תושבת חדרה, ולא הרפה ממנה. היא ספגה דחיפות, משיכה בשערות, בעיטות וגם תקיפה קשה באמצעות דג בפניה

היכה את בת זוגו באמצעות דג קפוא וביצע עבירות אלימות נוספות כלפיה – וירצה עונש מאסר בפועל. כך נקבע בגזר הדין נגד ס’, כבן 36, המתגורר כיום בלוד, בעקבות עבירות אלימות שביצע נגד בת זוגו מחדרה, בתקופה בה חיו יחד בזוגיות. 

ס’ בחר לצרף שני תיקים על מנת שייגזר דינו במאוחד. בגזר הדין צוין כי על פי עובדות כתב האישום המתוקן הראשון, בתאריך 2.8.19 בשעות הצהריים, הנאשם על רקע ויכוח בינו ובין המתלוננת, בת זוגו דאז, עת היה נתון תחת השפעת אלכוהול, תקף אותה שלא כדין וללא הסכמתה בכך שדחף אותה באמצעות ידיו, ובהמשך בעט באמצעות רגלו לכיוון המגש שהחזיקה ופגע בידה הימנית וגם שבר את המגש, וכן סטר לה בפניה באמצעות ידיו.

גם לאחר שרצה לכיוון חדר השינה המשיך את האלימות הפיזית בכך שמשך בשערות ראשה, דחף אותה על המיטה והיכה אותה באמצעות ידיו ובעט ברגלה. גם כאשר הפצירה בנאשם שיחדל ממעשיו הוא לא הפסיק ובהמשך לקח דג והחל לתקוף אותה שלא כדין וללא הסכמתה בכך שהיכה אותה בשפתיה באמצעות הדג, האלימות פיזית במכלול גרמה לה לחבלות של ממש בדמות נפיחות בפנים ובשפתיים ושריטות בידיים.

על פי עובדות כתב האישום המתוקן השני, בתאריך 29.10.19 בשעות אחר הצהריים, הנאשם גרם נזק במזיד ושלא כדין בכך שהשליך אבן גדולה לעבר השמשה האחורית של מכוניתה של המתלוננת וגרם להתנפצות השמשה.

סגנית נשיאת בית משפט השלום בחדרה, פנינה ארגמן, ציינה כי “במעשיו של הנאשם הוא פגע בשלמות גופה, ביטחונה האישי, כבודה ושלוות נפשה של המתלוננת, כמו גם בקניינה.

“מידת הפגיעה בערכים החברתיים נגזרת בעיקר מהנסיבות של המעשה, ובענייננו אין מדובר בנסיבות קלות ערך, ובמיוחד אמורים הדברים ביחס לאירוע הראשון שכן הנאשם נקט אלימות גופנית מתמשכת כלפי בת הזוג ולא הפסיק למרות שהפצירה בו.

“באירוע השני, הוא גרם נזק, הגם שלא מצוין גובהו אולם אין מדובר בנזק קל ערך, שכן שמשת מכוניתה נופצה. מדיניות הענישה הנוהגת באשר לעבירות אלימות בכלל ואלימות כלפי בת זוג בפרט, הינה מחמירה במיוחד בתקופה האחרונה, שכן מדובר בנגע של ממש שרשויות האכיפה מתקשות להתמודד עמו וגם ענישה של בתי המשפט אינה ממתנת את הנגע”.

בית המשפט התחשב בהודאתו של הנאשם ובכך שחסך זמן שיפוטי ולא העיד את המתלוננת. הנאשם שמרצה היום עונש מאסר בעקבות תיק אחר, לא היה יכול לפנות לשירות המבחן על מנת לבחון אפשרות שירצה את עונשו בעבודות שירות.

לבסוף, גזר בית המשפט 7 חודשי מאסר בפועל בגין מכלול העבירות בשני התיקים, וכן מאסר על תנאי.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן