Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ארגון “מתנדבי חדרה” מציע סיוע במחוללי חמצן וציוד רפואי להשאלה

בתקופת הקורונה התעורר צורך בציוד הנשמה לחולים השוכבים בביתם, ובהתגייסות המתנדבים נרכשו מחוללי חמצן וציוד רפואי נוסף המושאל לחולים

ארגון המתנדבים “מתנדבי חדרה” מרחיב את תחומי הסיוע המוצעים לציבור הנזקק לעזרה. “מתנדבי חדרה” הוא ארגון הפועל למען משפחות של חולי סרטן, נזקקים, נכים, קשישים ועוד, ומונה כ-700 מתנדבים בכל תחומי העשייה, החל באספקת אוכל מבושל, מצרכי מזון, ציוד לימודי, חבילות שי לחגים, תחפושות לילדים, קמחא דפסחא, נכונית – רכב ייעודי להסעת נכים, ועוד תחומי סיוע רבים. כעת, כאמור, מרחיב הארגון את תחומי הסיוע, ומעתה הוא מציע גם ציוד רפואי להשאלה על-פי צורך.

היוזמה החלה כאשר חולה קורונה ששכב בביתו נזקק למחולל חמצן, ולא נותרו כאלה להשאלה בחדרה. בעת צרה פנה לארגון “מתנדבי חדרה”, אשר דאג לשנע עבורו מחולל חמצן מפתח-תקווה. מנהל “מתנדבי חדרה” פנה למתנדבי הארגון בבקשה לתרום לרכישת מחולל חמצן שיאוחסן במרכז הפעולה של הארגון ויהיה מיועד להשאלה, ונדהם כאשר בתום יום התגייסו המתנדבים לרכישת 4 מכשירי חמצן.

עם הזמן נרכשו שני מחוללי חמצן נוספים וכן נרכש ציוד עזר רפואי נוסף, כולל כיסאות גלגלים, קביים, מכשירי לחץ דם, ועוד. הציוד מושאל לחולים לתקופות קצובות ומוחזר לאחסון במחסן הארגון עד לחולה הבא שיזדקק. כמו כן, בצל הקורונה מקיים הארגון ימים מרוכזים לבדיקות סרולוגיות, בשיתוף בית חולים “אסף הרופא” המוצעות לציבור במחיר מסובסד לנרשמים מראש.

גם שירות זה החל במבצע בדיקות חד-פעמי שהתקיים לפני כחודשיים ביום מרוכז במטה הפעולה של הארגון, ולאור הביקוש הציבורי התקיימו מאז פעמיים בחודש.

צילום: מתנדבי חדרה
קראו גם >>

את דגימות הדם לוקחות אחיות מוסמכות הנמנות על מתנדבי הארגון, וכבר למחרת מקבלי הנבדקים מסרון עם תוצאת הבדיקה ורמת הנוגדנים שנמצאו או לא נמצאו בדמם.

ידיעות על מועדי הבדיקות מתפרסמות באופן תדיר בפייסבוק של “מתנדבי חדרה”, וכן בקבוצות ווטסאפ שכונתיות בחדרה.

מנהל “מתנדבי חדרה” חזקי מנת: “המתנדבים הנפלאים של הארגון נרתמים לענות על כל בקשה של חולה או נזקק, ופעמים רבות מתגייסים במטרה להרחיב את אפשרויות הסיוע. את הכניסה לתחום הרפואי חווינו בעיקר בתקופת הקורונה כאשר באמצעות הנכונית הסענו קשישים ומוגבלי תנועה לקבלת חיסון נגד הנגיף. בתקופת הקורונה התעורר צורך גם בציוד רפואי, וכך הרחבנו את תחומי הסיוע שאנו מציעים גם להשאלת ציוד לחולים. ארגון “מתנדבי חדרה” עושה כל מאמץ לתת מענה לכל בקשה, ומתנדביו המסורים תמיד מחוברים לנתינה ולסיוע, והבאת שמחה לחייהם של אנשים שמתמודדים עם קשיים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן