Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סכסוך בפרדס חנה: צעירה שמעה מהשכנים כי היא “מתלבשת לא צנוע” – וטענה כי זרקו עליה עציץ

סכסוך שכנים שהחל מהערה על לבוש והדרדר לטענות על איומים ואלימות. בית המשפט התערב

תושבת פרדס חנה (24) הגישה לבית המשפט בחדרה בקשה לצו הרחקה נגד שכנתה. הבקשה הוגשה לאחרונה, ולטענת הצעירה, השכנה שלה תקפה אותה מילולית ופיזית ואף השליכה עליה עציץ מגינתה בשכונת יפה נוף במושבה.

על פי תיאורה של הקורבן בבקשה, למחרת היום תקפה השכנה את אמא שלה מילולית, איימה עליה ש”תגמור אותי” ואמרה שחבל שלא פגעה בי ביום הקודם עם העציץ.

על פי הצעירה, ביממה הזו בכל פעם שיצאו מהבית סיננה השכנה קללות ומילות נאצה. “גם כשחברתה התארחה אצלה בערב, עשתה זאת ללא הפסקה וקיללה, וגם בנה צעק לעברי “זבל, זבל”. עוד מציינת המאוימת על פי הבקשה, כי לבן יש נשק מתוקף עבודתו כמאבטח.

השכנה התוקפנית לכאורה, הפסיקה לדברי הצעירה עם הקללות כשבני המשפחה איימו עליה כי יקליטו אותה, אך הסאגה עם בנה לא הפסיקה והוא המשיך להתגרות באם.

פרדס חנה כרכור. צילום אילוסטרציה: למצולמים אין קשר לידיעה

בדיון שהתקיים בבית המשפט טענה האמא שנגדה התלוננה הצעירה כי לא השליכה עליה עציץ ולא קיללה אותה. “שום דבר ממה שהיא אמרה לא נכון, שקר וכזב, היא נכנסה לתקוף אותי בחצר שלי”.

לטענת האישה, בעלה חזר מבית הכנסת ואמר לה – “תראי את ***, לבושה לא צנוע”, ובזה זה נגמר. היא שמעה את זה ותקפה אותנו, אותי ואת הילדים”.

שופט בית המשפט השלום בחדרה יעקב גולדברג החליט לבסוף לתת צו הרחקה הדדי לחצי שנה – כאשר שתי המשפחות לא יבואו במגע אחת עם השנייה.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עבודות גדולות יוצאות לדרך בפרדס חנה-כרכור: סלילת שבילי אופניים ומדרכות ברחובות האלה

חברת נתיבי ישראל והמועצה המקומית פרדס חנה כרכור, הודיעו על סלילת שבילי אופניים ומדרכות לרווחת התושבים.ות ומשתמשי הדרך ברחובות המייסדים, דגניה וקדמה. מועד תחילת העבודות הוא החודש, מרץ 2024, כאשר

קרא עוד »

מהו הסכם ממון ולמי מומלץ לעשות?

בשנים האחרונות מפורסמת הסטטיסטיקה כי אחד מכל שלושה זוגות מתגרשים. המצב הזה לא אידאלי אבל מחייב היערכות משפטית | הסכם ממון יגן על שני בני הזוג ובתוך כך יצור ביניהם מנגנון משפטי מסודר, מושכל, ראוי, הוגן ומאוזן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן