Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

איך להשיג מחיר אופטימלי על הרכב החדש?

איך להשיג מחיר אופטימלי על הרכב החדש?

קניית רכב חדש היא החלטה פיננסית חשובה, במיוחד כשיש לנו את הפריבילגיה לתכנן את רכישת הרכב הבא מבעוד מועד. אחרי הכול, לעתים קרובות אנו גוררים את שדרוג הרכב עוד ועוד כדי להימנע מהוצאות ולכן, לרוב נגיע לרכישה הבאה פשוט מכיוון שהרכב הקודם יצא מכלל שימוש. בין אם מכירת הרכב הישן סיפקה בידיך סכום אידיאלי, אם יהיה עליך לחפש אחר פתרון מימון או אם נפלו לך לידיים מזומנים במפתיע והחלטת להתפנק ברכב חדש – אלו כמה טיפים יעילים שיסייעו לך למצות את המיטב מהרכישה.

יש לך סכום ביד? עדיף לוותר על הלוואות מיותרות
כל עוד האפשרות הזו קיימת עבורך, תמיד עדיף לשלם על הרכב החדש במזומן באופן מלא. עלויות הריבית שנוכל לחסוך במשך כל השנים בהן נחזיר את ההלוואה יכולות להסתכם בסכומים לא מבוטלים. בנוסף, חלק ניכר מסוחרי הרכב יציעו לך הנחה משמעותית ברכישה כזו.

החלטת ללכת על הלוואה? חשוב לקרוא את האותיות הקטנות
גם אם אין באפשרותך לבצע רכישה כזו ללא הלוואה, חשוב שלא ניכנס בחיפזון לשום התחייבות. לעתים קרובות אנו עשויים לגלות בהמשך הדרך שהעסקה לא משתלמת כמו שחשבנו. כדאי לברר היטב את עלויות הריבית ולוודא שאין איזה קאץ’ שפספסנו. כדאי להגיע לעסקה עם ציפיות ברורות ולא להתפתות אחר תוספות מיוחדות או שדרוגים יקרים שבכלל לא תכננת לרכוש עבור הרכב. השיקול החשוב ביותר שצריך להניע אותך הוא יכולת ההחזר החודשית שלך. ככל שנגיע מחושבים יותר, כך סביר להניח שנוכל למצוא הלוואה שנוכל לעמוד בה.

צילום: pexels

להכיר היטב את מחירי המחירון
לא מומלץ להגיע לסוכנות הרכב עם ראש פתוח. הגמישות הזו היא כלי עבודה יעיל ביותר בידיו של איש המכירות. תמיד עדיף לגשת לעסקה כשברור לנו באיזה רכב אנחנו מעוניינים. כך נוכל לברר מראש מהו מחיר המחירון של הרכב ולהשתמש בו במהלך המשא ומתן.

לא תמיד כדאי ללכת על רכב חדש
על אף שערכו של רכב צונח באופן מידי מהרגע שהוא יוצא מאולם התצוגה, הערך שהוא מספק לנהג נשמר לאורך שנים. לכן, ייתכן שנוכל להפיק הרבה יותר תועלת במחיר נמוך פי כמה דווקא מרכב משומש. רכישת רכב בן מספר שנים תעניק לך את ההזדמנות ללכת על דגם משוכלל יותר עם תכונות שתמיד רצית מבלי לשלם סכומים שלא ניתן לעמוד בהם.

לא לפחד להתמקח
אף פעם לא מזיק לנהל משא ומתן על מחיר המכונית, במיוחד אם שמת לב לפגמים קלים. רוב הזמן, נוכל לקבל הנחות משמעותיות אם רק נבהיר שאנחנו מודעים לערך הרכב ולמאפיינים שיכולים להשפיע על המחיר.

לקחת בחשבון את כל העלויות
חשוב שנזכור שמחיר הרכב הוא רק היבט אחד בעלויות שנישא בהן במעמד הרכישה וגם זמן רב אחריה. שיעורי הריבית של ההלוואה שלך, עלויות הרישוי והביטוח הם רק כמה מהשיקולים הנוספים שכדאי לבחון. ישנן לא מעט סוכנויות רכב שיכללו ביטוח בעלויות הרכישה וכדאי לוודא שאכן מדובר בפתרון משתלם. החלטת לרכוש ביטוח מקיף לרכב החדש? כדאי לבחון את המחירים בשוק וככל שסוכנות הרכב מציעה ביטוח יקר יחסית לאפשרויות שלך, תמיד אפשר לרכוש ביטוח אחר בחוץ.

להתאזר בסבלנות
האויב הכי גדול שלך בדרך לרכישה המושלמת הוא קוצר הרוח שלך לחזור הביתה עם רכב חדש. אנשי מכירות מוכשרים יודעים לזהות את הציפייה הזו והם יעשו בה שימוש במהלך המשא ומתן. חשוב שנגיע נינוחים ושנשדר שיש לנו את כל הזמן שבעולם למצוא את הרכב שמתאים לנו ובעלויות שנוכל לעמוד בהן. חיפזון ברכישה כמעט תמיד יעלה לנו ביוקר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן