Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בן השנתיים מחוף הכרמל שהצליח לגייס רבים במדינה למענו – נפטר השבוע ממחלת הסרטן

סיפורו של שיר דדו בראליה פורספ בכלי התקשורת וברשתות החברתיות לפני 7 חודשים - וסחף רבים שהתגייסו למענו. בחודש אפריל, סיפרו ההורים עינת ואסף כי דבר מחלתו התגלה להם לאחר ששיר החל לסבול משלשולים. לאחרונה חלה התדרדרות במצבו והרופאים בארה"ב אמרו להורים: אין לנו עוד מה לעשות. השבוע, נפטר מהמחלה בביתו שבעתלית

החיוך שלו, האופטימיות של המשפחה והחמלה של רבים בעם ישראל – כל אלה ועוד הצליחו לגייס רבים רבים בארץ כדי לנסות ולהציל את שיר דדו בראליה, בן השנתיים מעתלית, שחלה בסרטן אלים לפני כשנה. בימים האחרונים, למרות הניסיונות הרבים להצילו, הוא נפטר בבית המשפחה שבחוף הכרמל ונטמן ביישוב. 

“בצער רב ובכאב אינסופי, אנחנו רוצים לעדכן כי שיר שלנו, אהוב ליבנו, הילד הגיבור והמדהים שלנו, הלך הלילה לעולמו”, פרסמה האם עינת, ביום שני השבוע (6.12) בחשבון הפייסבוק שלה.

“הוא נפטר בביתנו בעתלית כשהוא שליו, שקט ומוקף במשפחה. השבעה תתקיים בבית המשפחה ברחוב נחל ברקן 1 בעתלית”.

סיפורו של שיר דדו בראליה, אז בן שנה ושמונה חודשים, זכה לפרסום רב בכלי התקשורת וברשתות החברתיות לפני 7 חודשים. בחודש אפריל, סיפרו ההורים עינת ואסף כי דבר מחלתו התגלה להם לאחר ששיר החל לסבול משלשולים.

// שיר דדן בראליה ז”ל. צילום: מתוך חשבון הפייסבוק של הוריו

“ביום שלישי ה-8.12.20 השתנו לנו החיים, התהפכו לגמרי”, סיפר האב אסו דדו בפוסט ברשתות החברתיות בחודש אפריל האחרון. “הכל התחיל לפני שבעה חודשים בערך. שיר התחיל לשלשל באופן קבוע, כל יום, כמה פעמים ביום. עשינו את כל הבדיקות שאפשר אבל כולן חזרו תקינות ושום דבר לא הסגיר גורם אפשרי לבעיה.

“בשלב מסוים חזרו תוצאות של בדיקת דם עם ערך לא תקין באחד המדדים. חזרנו על הבדיקה ושוב הערך לא היה תקין. שני רופאים שהיינו אצלם לא התרגשו יותר מדי אבל השלשולים המשיכו וזה שיגע את עינת.

“החלטנו לפנות לרופא ילדים נוסף שכבר טיפל בנו בעבר והוא הפנה אותנו לאולטרסאונד. הוא כבר ידע מה הוא מחפש. באולטרסאונד עינת כבר ראתה בעצמה את הגוש בבטן של שיר. היא נסעה משם לרופא שהפנה אותנו וקיבלה את הבשורה הקשה. השלשולים, מסתבר, היו רק הסימפטום- לשיר יש גידול ענקי בבטן.

“עינת ואני נפגשים ברמב”ם ומאותו רגע טראומה רדפה טראומה. בשורה רעה רדפה בשורה רעה. וכל בשורה כזו מאיימת להשאיר אותנו שרועים בכאב על הרצפה. כאילו שמכים בנו ללא הרף באגרופים לבטן ולפנים ושוב ושוב… ובין לבין אנחנו מנסים להבין ולהגות כל מיני מילים שלא ידענו שקיימות בכלל ולעכל את האבחנה הסופית. שלשיר יש סרטן מסוג נוירובלסטומה, שלב 4 בסיכון גבוה, עם גרורות בריאות.

“זה אחד מאותם דברים גדולים באמת שהחיים מתחלקים ללפני ואחרי. לפני היה משהו אחד ואחרי, זה משהו אחר. מאז קרו הרבה דברים והאירועים רודפים אחד את השני. כבר קשה לספור את כמות הדברים שמעולם לא חשבתי שאעשה/אראה/ אתמודד.

עוד תיאר האב: “שיר התחיל טיפולים כימותרפיים די מהר. הטיפולים היו קשים ושיר סבל מאוד, אבל לצערי כמעט ולא השפיעו על המחלה. ואז ניתוח להוציא את הגוש, ורגע של שקט שהניתוח עבר בהצלחה רק כדי שהכל יתהפך שוב לניתוח חירום בגלל סיבוך מהניתוח הראשון. משם המשכנו לטיפול משולב כימותרפי וביולוגי ונוגדנים וכל התחמושת, אבל גם עכשיו התוצאות לא מספקות. המחלה לא מרפה והגרורות בגוף הקטן של שיר ממשיכות לגדול.

“ובכל הזמן הזה, בתוך כל הסבל והקושי והכאבים והלא נודע, שיר, הילד הגיבור והחזק הזה שלנו, ממשיך לחייך אלינו את החיוך המדהים הזה שלו. וכשאנחנו מנסים להרים את עצמנו מהתהומות האלה אנחנו מבינים כמה כוח הוא נותן לנו הילד הזה. כמה עוצמה יש בחיוך שלו. אנחנו מתחילים במקביל לחקור וללמוד על הסרטן הזה, מחפשים פתרון, טיפול, תקווה… ולאט לאט התמונה מתחילה להתבהר.

“אנחנו מבינים שהסיכוי הכי טוב של שיר הוא בארה”ב בבית חולים ממוריאל סלואן בניו יורק, שם יש רופא שמתמחה באותם מקרים מסובכים באמת ומצליח לרפא אותם. אז לשם אנחנו נוסעים, לקצה השני של העולם, ומשם גם נחזור עם שיר בריא וחזק ומנצח! אבל כדי לעשות את זה אנחנו צריכים אתכם, אנחנו צריכים שתעזרו לנו לתת לשיר את הסיכוי הזה”.

כאמור, לאחר גיוס מרגש של סכום כספי בתוך שעות, בקמפיין שרץ ברחבי המדינה, טסה המשפחה לניו יורק לסדרת טיפולים, אך לאחרונה נמסר למשפחה ממיטב הרופאים שטיפלו בילד כי אין מזור למצבו. והם שבו לישראל.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן