Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פרדס חנה-כרכור: “עד שאנשים רוצים לנסוע בתחבורה ציבורית – תוקעים להם דוחות ברכבת”

תושבים במושבה טוענים כי עקב מצוקת מקומות החנייה בתחנת רכבת פרדס חנה-קיסריה, גם בעקבות מתחם בדיקות הקורונה, אין איפה לחנות והתושבים חוטפים קנסות כבדים. הנושא הגיע לישיבת המועצה החודשית

באופוזיציה בפרדס חנה-כרכור טוענים השבוע כי לא מעט תושבים ותושבים התלוננו כי במתחם הרכבת מחולקים דו”חות חניה כבדים מאוד בגובה של כמעט 500 שקלים, לכל מי שלא חונה בדיוק במקומות המסומנים, “בשעה שידוע וברור לכולם, שיש מצוקת חניה במתחם. מבחינתנו מדובר באטימות ובניתוק”. חברי המועצה אייל כגן וטל דנטס טוענים בנוסף, כי מתחם בדיקות הקורונה שפעול ברכבת בחודשים האחרונים – רק החריף את הבעיות.
השניים הגישו הצעה לסדר לישיבת המליאה שהתקיימה ביום חמישי שעבר, שעניינה אי הטלת קנסות במתחם הרכבת עד להוצאת מתחם בדיקות הקורונה מהאזור.

“עובדה ידועה היא שבאזור תחנת הרכבת קיסריה פרדס חנה (בצד המערבי) קיימת מצוקת חניה חריפה, שהפכה להיות חריפה שבעתיים נוכח 2 עובדות”, כתבו השניים והוסיפו: “שטח החניה באזור המערבי (פארק התעשיות קיסריה) ששימש את הבאים לחנות, גודר לצורך עבודות, ובשטח המזרחי (הנמצא בתחום היישוב) הופקעו עשרות מקומות חניה לטובת מתחם בדיקות הקורונה.

“מצוקת החניה הנזכרת לעיל גורמת לכך שאנשים מחנים את המכוניות שלהם בכל מקום אפשרי ומגיעים לעיתים עד לאזור התעשיה רויכמן. כפועל יוצא “זוכים” בימים אלו אזרחים ואזרחיות לקנסות בגובה של 475 ש”ח, שאינו בכלל קנס חניה, אלא קנס שמוטל על מפגע בשטח ציבורי שבינו ובין עבירת תנועה אין ולא כלום למעט רצון להעשיר את קופת המועצה על חשבון התושבים .

“התושבים שמרגישים נגזלים מגישים ערעור על הקנס, הערעור מועבר לתובעת העירונית, זו בוחנת את המקרים והנסיבות, מבקשת בירור במקרים של תלונות חוזרות ונשנות מיחידת האכיפה, וכך אנו מוצאים שקנס שלא היה מקום מלכתחילה להשיתו על הציבור, אלא רק במקרים של הפרעה ברורה לתנועה ו/או למעבר הולכי רגל מוביל להעמסה בירוקרטית מיותרת על המערכת, שכן טובים סיכויי הערעור להתקבל”.

השניים הציעו כי כל עוד מתחם בדיקות הקורונה נמצא בחניון הרכבת ומפקיע מקומות חניה, לא יוטלו באזור זה קנסות בגין חניה אסורה, אלא רק במקרים של הפרעה לתנועה. בנוסף מציעים השניים כי קנסות שניתנו במהלך התקופה שמיום הקמת מתחם הבדיקות בחניון הרכבת ועד לקבלת הצעת החלטה זו, יומרו באזהרות.

בדיון בישיבת המועצה בנושא אמר חבר המועצה דנטס כי “מדובר בקנסות כבדים מאוד שלא מחויבים המציאות. עד שאנשים משתמשים בתחבורה ציבורית שזה העתיד – לא צריך לפגוע בהם. בנוסף, יש לשקול צמצום קנסות ומתן אזהרות”.

היועץ המשפטי אמר כי אין למועצה מסכות להורות לביטול דוחות או המרה בקנסות, והסמכות הוא אצל התובעת העירונית בצורה של ערעורים. גם בנושא התערבות במדיניות האכיפה, אין למועצה סמכות לקבוע זאת. אם המועצה סבורה שיש בעיה באזור מסוים, אפשר להעביר את הבעיה לוועדת התמרור, היא תידון בנושא ואם צריך לעשות שינויים – היא יכולה לעשות זאת”.

ראש המועצה הגר פרי יגור אמרה כי יש לאמץ את עמדת היועץ המשפטי, תוך בדיקה לגבי גורלו של מתחם בדיקות הקורונה במקום, גם על רקע תקנות הקורונה המשתנות השכם והערב. נקיים דיון פנימי בנושא ונראה האם משאירים שם את המתחם או לא”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן