Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נפתחה שלוחה חדשה של מרכז יה”ל – מרכז ייעוץ למשפחות בתחום בריאות הנפש במועצת מנשה

השלוחה החדשה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מחלקת הרווחה של מועצת מנשה, ומטרתה לאפשר קבלת מעטפת רחבה לצרכים רגשיים מערכתיים ובירוקרטים

מרכזי יה”ל מתרחבים: עמותת איכות בשיקום המפעילה 4 מרכזי משפחות יה”ל ברחבי הארץ (ראשל”צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד) – מתחדשת ופותחת שלוחה נוספת ביישובי מנשה שליד חדרה.
מרכזי יה”ל  שמים דגש על מקומה המרכזי של המשפחה בתהליך השיקום, בעבודה משותפת הכוללת את המתמודד, המשפחה וגורמי הטיפול והשיקום, ברוח גישת ההחלמה בבריאות הנפש. בבסיס תפיסת מרכזי יה”ל, האמונה ביכולתה של המשפחה לבסס את חייה – לשקם את רצף החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, למצוא חוסן, משמעות והגשמה.

לכל מרכז שלוחה בעיר נוספת לראשל”צ יש שלוחה ברמלה, לחדרה יש שלוחות באור עקיבא ומועצת מנשה, לכפר  סבא יש שלוחה בפתח תקוה ולאשדוד יש שלוחה בקרית מלאכי המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.
השלוחה במועצת מנשה, ממוקמת באזור סובב לקיבוצים ולמושבים קטנים, ומשלבת אופי עבודה אינטימי ורגיש לתרבות הקהילתית
השלוחה החדשה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מחלקת הרווחה של מועצת מנשה, ומטרתה לאפשר קבלת מעטפת רחבה לצרכים רגשיים מערכתיים ובירוקרטים.

במסגרת השירות ניתן מענה לצרכים של משפחות למתמודדי נפש,  וסיוע  להגיע לרווחה רגשית והקלה בתהליך ההתמודדות. המרכז מאפשר לקהל יעד רחב  לקבל  שירותים שונים , להכיר ולממש את הזכויות המגיעות להם ולבן משפחתם המתמודד עם בעיה נפשית.

צילום: שירות מגדלור ניוז

השירות ניתן לכל אדם המלווה מטפל או דואג לבן משפחה המתמודד עם קושי בבריאות הנפש, או מצוקה רגשית. השירות יכול להינתן להורים, אחים בני או בנות זוג, דודים וכל אחר משמעותי המלווה אדם הסובל מקושי נפשי. אין הכרח באבחנה פסיכיאטרית של בן משפחה מתמודד לקבלת סיוע תמיכה ועזרה.

השלוחה החדשה במועצת מנשה פעילה כרגע ביום שני  משעות הצהריים. השירות בשלוחה  ניתן ע”י עובד סוציאלי ופסיכותרפיסט מר עידו סולם, באמצעות פגישות פרטניות, מפגשים קבוצתיים סדנאות או הרצאות בתחום בריאות הנפש.

אנו מאמינים כי קבלת תמיכה בכל אחת מהאפשרויות מסייעת רבות להתמודדות טובה עם הקשיים ועוזרת לתהליך השיקום של האדם המתמודד עם משבר נפשי.

השירות ניתן ללא עלות-  בתיאום פגישה מראש.
ניתן לפנות לתיאום פגישה באמצעות מספר הפלאפון   052-2897050 /  או בטלפון המשרדי –   04-6367686   או במייל  [email protected]

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן