Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

החלה בניית פרויקט ‘גרופית בשמורה’ שיכלול 72 צמודי קרקע בפרדס חנה

החברה זכתה בקרקע במכרז של מינהל מקרקעי ישראל שהתקיים באוגוסט 2020 מול 12 מתמודדות נוספות, ושילמה סכום של כ-55 מיליון שקל

חברת גרופית מודיעה כי החלה בימים אלה בבניית פרויקט “גרופית בשמורה” בפרדס חנה, הכולל 72 בתים צמודי קרקע בשכונת רמז בפרדס חנה. החברה קיבלה היתרי בנייה בפרויקט, שיכלול קוטג’ים דו משפחתיים וחד משפחתיים. מדובר בקרקע בתולית בת כ-24 דונם בדרום היישוב, בצמידות לחורשת אקליפטוסים,  שנועדה לשימור  בשטח שגובל בשדות של גן שמואל.

החברה זכתה בקרקע במכרז של מינהל מקרקעי ישראל שהתקיים באוגוסט 2020 מול 12 מתמודדות נוספות, ושילמה סכום של כ-55 מיליון שקל.

הדמיית צמודי קרקע בפרדס חנה – גרופית. צילום: אלכס לובימוב

כמחצית מהקוטג’ים בפרויקט יהיו דו משפחתיים והמחצית השנייה חד משפחתיים. כל הקוטג’ים יכללו 6 חדרים בשתי קומות כולל יחידת הורים בכל קומה, וישתרעו על פני 175 מ”ר, עם חצר בת 70-200 מטר.

גודל הקרקע לכל בית הוא 300-330 מ”ר. החברה מתחילה בשיווק בימים אלה, כאשר התמחור יעמוד על החל משלושה מיליון שקל לקוטג’ דו משפחתי, ו-3.4 מיליון שקל לבית חד משפחתי. השכונה צפויה לכלול פיתוח ברמה גבוהה, מתקנים ציבוריים, מגרשי משחקים ועוד. בשל מיקומה בפאתי היישוב התושבים עתידים ליהנות מפרטיות ושקט, עם כביש שבפועל צפוי לשרת רק את הדיירים והאורחים.

זו אינה הפעילות היחידה של גרופית באזור – החברה נבחרה לבצע את פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון בפרדס חנה וכן בנתה מאות יחידות דיור בכרכור (פרויקט פסטורליה). כמו כן הודיעה החברה לאחרונה על פרויקט חדש שלה בחדרה, באצטדיון העירוני הישן בעיר.

לדברי משנה למנכ”ל גרופית, עופר שניאור, “עבור רבים החלום היה ונשאר בית עם גינה. תקופת הקורונה חידדה את הצורך במרחב והרצון לאיכות חיים, והביקוש לצמודי קרקע מרווחים רק עולה. פרדס חנה נחשבת כיום לאזור שוקק בעל חיי קהילה, אמנות ותרבות, המושך אליה תושבים חדשים מכל הארץ ומהמרכז בפרט. החברה מאמינה בו ועתידה לבנות בו פרויקטים נוספים בשנים הקרובות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן