Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זו מערכת הבינה המלאכותית שעושה “רנטגן” למפגעים בכביש בפרדס חנה-כרכור

זו מערכת הבינה המלאכותית שעושה “רנטגן” למפגעים בכביש בפרדס חנה-כרכור

פיילוט ראשוני ומוצלח של מחלקת התפעול של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור לשימוש בבינה מלאכותית AI לסריקת מפגעי כבישים | עתה החלו במחלקת התפעול ליישם את תכנית העבודה לסגירת המפגעים. השבוע, צוות שלישי נכנס לפעילות סגירת הבורות

מחלקת התפעול של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור הפעילה בחודש האחרון מצלמה ייחודית המבוססת על AI הסורקת את כבישי המושבה ומאתרת מפגעי בורות בכביש.

המצלמה הותקנה ברכב שירות של המועצה שסרק את מערכת הכבישים היישובית. באמצעות צילום לייב ושילוב תוכנת AI המשולבת במצלמה הסורקת, מצולמים מפגעי הבורות בכביש ומופק דו”ח דיגיטלי הכולל מיקום מדויק, סימון הבור, סיווג רמת התעדוף לטיפול ועוד. הצילום במרחב הציבורי נעשה כמובן תחת התנאים המוקפדים של שמירת הפרטיות של משתמשי הדרך, כך שכבר בזמן הצילום מטושטשים פרטי הרכבים ומשתמשי הדרך, ולא ניתן לזהותם.

מערכת הבינה המלאכותית בפעולה

המטרה שהרשות תזהה מבעוד מועד את המפגע בכביש ותטפל בהם, זאת פעם אחת לשפר את השירות לתושב ופעם שניה להפחית את הקריאות במוקד הרשות. עתה, עם סיום שלב המיפוי בכבישי היישוב מופקים דו”חות סריקת צילומי הבורות, שאלו יתורגמו לתוכנית עבודה שנתית (ובהתאם לתעדוף דחיפות הטיפול במפגע) וכבר בחודשים הקרובים יבוצע יישור קו מלא לכלל מפגעי הבורות.

עד כה, הסתמכה המועצה בעיקר על פניות מוקד של תושבים בדבר בורות בכביש, עתה תוכל המועצה לשפר משמעותית את השירות לתושבים ולבצע את סגירת הבורות בהתאם לתכנית העבודה.

בהמשך לכך, מחלקת התפעול של המועצה גייסה לשרותיה צוות שלישי השבוע של “המשאית הצהובה” שביצעה סבב סגירת בורות נוסף ברחבי המושבה, זאת לאחר שלב מיפוי הבורות שנערך בשבועות האחרונים. “המשאית הצהובה” משתמשת בטכנולוגיית השפרצת אספלט חם ומטפל במפגע בורות בכביש, תוך דקות בודדות וזאת ללא הפרעה לתנועה ובלי צורך לסגור את צירי התנועה ביישוב. השימוש בטכנולוגיה זו מאפשר הישרדות התיקון לאורך זמן ממושך, שלא בדומה לסיגרת בורות ע”י השימוש באספלט קר.

צילומים: מועצה מקומית פרדס חנה-כרכור

הפיילוט נעשה עם חברת RGA ROADS המובילה בתחום מיופי ותיקון תשתיות כבישים כזכור, לפני כשלוש שנים החלה המועצה את השימוש במשאית הצהובה, גם היא של חברת RGA ROADS המתקנת בורות בכביש באמצעות טכנולוגיית הזרקת אספלט חם, ועכשיו כאמור נעזרת המועצה במערכת מיפוי, מניטור וניהול מפגעים במרחב הציבורי על מנת לספק מהנה הולסטי ושלם משלב איתור המפגע ועד לשלב סיום הטיפול בו.

הפיילוט הוגדר כהצלחה, בימים אלו ס.מנהלת מחלקת התפעול, גלית כהן האמונה על התחום פועלת מול מפתחי התוכנה על פיילוט לשימוש זהה גם באיתור מפגעי תמרורים. עם רגע סיום פיתוח התוכנה והבינה המלאכותית יבוצע סקר משלים של תמרורים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן