Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תכירו: פרויקט מכטרוניקה של עדיאל קוטלר מאור עקיבא זכה לשבחים במכללת נוף הגליל

לאוניד ועדיאל, שני סטודנטים  במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, במגמת הנדסת מכטרוניקה, הכירו בשנה הראשונה ללימודיהם וכבר עבדו על פרויקט גמר עליו זכו החודש בהצטיינות.

בוחני מה”ט שבחנו את פרויקטי הגמר של בוגרי מגמת הנדסת מכטרוניקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הביעו את התפעלותם מאיכותם ורמתם הגבוה של הפרויקטים, על רמת הביצוע והמקצועיות המרשימים.

מימין: לאוניד ועדיאל | דוברות המכללה

אחד מהפרויקטים המצטיינים הוא יצירה מרשימה של לאוניד יוסימוב מנוף הגליל ועדיאל קוטלר מאור עקיבא אשר בנו אב טיפוס של מכונת CNC קטנה לכרסום לוחות PCB (חריטה) ובצידה הותירה מתנה מקורית, סמל לוגו הינשוף של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל כהוקרה והערכה לשלוש שנות לימוד מאתגרות ומלמדות.

לאוניד, 36, נשוי ואב לשני ילדים עלה מחבר העמים עם משפחתו לארץ, היישר לנוף הגליל בהיותו בן ארבע. הוא עבר את המסלול הרגיל של צעיר ישראלי, בית ספר תיכון “אלון”, שירות בחיל האוויר, ולימודי הנדסה במגמת מכטרוניקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.

“הכרתי את המכללה, אני תושב בעיר ואך טבעי היה שאלמד במכללה. בגיל 34, להתחיל ללמוד ברצינות ובהתמדה שלוש שנים זהו אתגר גדול, הייתי חדור מטרה להגיע אל הדיפלומה, זכיתי לחוויה לימודית מיוחדת במינה, צוות הוראה מקצועי, רציני, אכפתי ומסור, המרצים היו מצוינים האווירה הייתה משפחתית וטובה. את הפרויקט התחלנו עדיאל ואני כבר בשנה הראשונה, הכרנו במכללה והתחלנו לתכנן את הפרויקט. שמחתי מאוד על ההערכה הרבה לתוצר הסופי.” אומר לאוניד, העובד בחצי השנה האחרונה במפעל “מטרוניקס”, במעבדת המחקר.

צילומים: דוברות המכללה

קוטלר, 26, הנמצא בימים אלה בתהליך הכשרה לעבודה במוסד בטחוני, הכיר את לאוניד בשנת הלימודים הראשונה במכללה. “לא הייתה לנו הכרות מוקדמת, שמחתי להכיר את לאוניד אשר שיתף אותי כבר בתחילת הדרך ברעיון לפרויקט הגמר, הלימודים במכללה היו מאתגרים מאוד, רציניים, בעיקר נהניתי והחכמתי משיטות הלימוד החדשניות ופורצות הדרך של ראש המגמה, ד”ר פבל סידרוביץ הפרויקט שלנו הוא התוצאה של שלוש שנות למידה רצינית ואין שמח ממני על ההערכה הרבה לתוצאה הסופית.”

מנכ”לית המכללה, מרב ששון אמויאל, הביעה את ההערכה הרבה להישגים של הסטודנטים במכללה ושיבחה את עבודת הצוות וראש המגמה אשר הובילו את הסטודנטים להצלחה מרשימה. “התפעלתי מאוד מההישגים של עדיאל ולאוניד, המחמאות של הבוחן ממה”ט על ייחודו ואיכותו של הפרויקט ממחישים את העבודה המעולה של צוות המרצים וראש המגמה  ד”ר פבל סידרוביץ”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קללות, יריקות ו’זונות יהודיות’: חשש כבד של בנות פרדס חנה כרכור מבני מיעוטים

תושבת המושבה תיארה כיצד בני מיעוטים, חלקם עובדי גינון, מטילים אימה בשעות הבוקר, בכלל זה חסימה מכוונת של מסלולי הליכה, קללות וגם הביטוי המזעזע שבכותרת. “בבקשה תמנעו את האסון הבא”, כתבה בפנייה למועצה | המועצה: “האירוע המתואר אינו דווח למוקד”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן