Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מדוע גבר בן 45 מזכרון יעקב העביר את הלילה בשינה בבית העלמין?

מדוע גבר בן 45 מזכרון יעקב העביר את הלילה בשינה בבית העלמין?

תושב המושבה התווכח עם בת זוגו, נסע לבית עלמין, העביר שם את הלילה ולמחרת החל על פי החשד בביצוע של עבירות רכוש תוך שהוא מזיק והורס שערי אבטחה ביישובים במועצה האזורית חוף הכרמל. בסוף זה נגמר במעצר - וגם שחרור

סיפור מוזר של מעצר חשוד מגיע בימים האחרונים מתחנת משטרת זכרון יעקב – ובהמשך מבית משפט השלום בחדרה. המשטרה עצרה בשבוע שעבר תושב המושבה בחשד כי ביצע מספר של עבירות רכוש כלפי רכב וכלפי שערי אבטחה. 

הכל החל, על פי בקשת המעצר, בכך שהחשוד יצא מביתו לאחר ויכוח מילולי עם בת זוגו. במהלך הלילה, ישן, לדבריו, בבית קברות בישוב עופר שבמועצה האזורית חוף הכרמל.

למחרת בבוקר, כאשר רצה לצאת מהישוב והשער לא נפתח, התנגש עם רכבו בשער האבטחה ביישוב והעיף אותו. לאחר מכן נסע לישוב כרם מהר”ל, גם הוא בשטחי המועצה, וכאשר רצה לצאת ממנו – השער, כמובן, לא נפתח.

ומה עשה החשוד? על פי החשד, התנגש גם בשער האבטחה של כרם מהר”ל, שבר אותו והעיף אותו. החשוד חזר לאיזור מגוריו, התנגש עם רכבו בכוונה ברכבו של בת זוגו על מנת לגרום לה נזק ופגע גם ברכב נוסף בסמוך.

אילוסטרציה. צילום: Pixabay

בדיון שנערך בבית משפט השלום בחיפה, טען סניגורו עו”ד רהב אופנהיימר מטעם הסניגוריה הציבורית כי “מדובר באירוע לא מאפיין, אדם ללא עבר פלילי. מדובר באירוע של גרימת נזק לרכוש, לא מצריך המשך מעצר. אין מתלוננת בתיק. ההיפך, האישה נקראה והגיעה למשטרה וסיפרה אודות בן הזוג, דבר לא לחובתו”.

הסניגור הציע לשחרר את החשוד לבית אביו בכרם מהר”ל ובית המשפט הורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים. אלא שבמהלך הלילה לאחר השחרור, התייצב החשוד עם אביו בתחנת המשטרה בזכרון יעקב, כשלטענת האב הוא אינו יכול לשמש כמפקח לבנו – והחשוד נעצר שוב.

נציג המשטרה, רס”מ רועי מסורי, ציין בבקשה להארכת המעצר בבית משפט השלום בחדרה כי “זמן מה לאחר שהעצור שוחרר בתנאים האמורים הוא התייצב יחד עם המפקח בתחנת זיכרון, למעשה המפקח מסר שהוא לא יכול לעמוד בתנאי הפיקוח, לכן החשוד נעצר בשנית ומובא כעת להארכת מעצר”.

עו”ד אופנהיימר הסביר לשופט אלכס אחטר, כי “החשוד נשלח להסתכלות ראשונית בבית החולים הוא מוכר לבריאות הנפש ומקבל תרופות והוא מבקש להישלח לבית החולים לבדיקה מקיפה, משיחתי עמו אמש עולה שיש מצוקה קשה מאד שמצריכה הסתכלות, האירוע הפלילי עצמו גם אם יש ראיות בהנחה שאין מחלוקת לא מצדיק מעצר אלא הרחקה”.

השופט אחטר הכריע כי “התרשמתי דווקא מהאמון שניתן לתת בחשוד וזאת שהוא ביוזמתו התייצב בתחנת המשטרה ופירט את הקושי בשהייה בבית אביו ובנסיבות העניין אני סבור שיש להותיר את תנאי השחרור כפי שנקבעו, פרט לכך שהמשיב ישהה בבית אביו במעצר בית מלא, ובמקום זאת ילון בביתו בשעות הלילה בין השעות 22:00 ועד 08:00 בבוקר שלמחרת. יתר התנאים כפי שנקבעו בהחלטה יוותרו על כנן”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן