Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

האישה טענה כי הגרוש מסתיר רווחים מהימורים, אך תשלם לו אלפי שקלים מזונות בחודש

האם, באמצעות באי כוחה, השיבה כי האב מתעקש להמשיך ולגור בבית רחב ידיים, הדורש שכר דירה חודשי גבוה, ולא רק זאת – הוא מסתיר הכנסות רבות, אך בית המשפט לא התרשם

בני הזוג שהחלו הליך גירושין לאחר שמצבה הנפשי של האם התדרדר הגיעו לבית המשפט. זה קבע אז, כי בשל מצבה הנפשי, משמורת הילדים תוטל על האב, בעוד האם תזכה לשהות במחיצתם של ילדיה בהסדרי שהייה מצומצמים.

לטענת עו”ד שירה שואף דגן, המייצגת האב, שכרו כעצמאי מתחום התרבות והאמנות, נפגע מאד מאז הליך הגירושין, עקב הצורך לשהות במחיצת ילדיו, בעוד שאשתו לשעבר אינה מסייעת לו במאום.

חרף שכרו הממוצע הנמוך, שלטענתו בקושי חוצה את ה-8,000 שקלים נטו לחודש, הוא נושא במלוא שכר הדירה ובכלל הוצאותיהם של הילדים, ועל כן גם נאלץ, לדבריו, ליטול הלוואה בסך 100 אלף שקלים, שבהחזריה הוא מתקשה לעמוד.

מנגד, טוען האב, אשתו לשעבר נהנית משכר הגבוה משלו באלפי שקלים בחודש, אך לא נוטלת על עצמה כל חלק בהוצאות ילדיה, ואף גורפת לכיסה גמלה המגיעה לאחד מהילדים, בשל נכותו. בשל הדרדור במצבו הכלכלי, פנה האב, באמצעות עו”ד שואף דגן, לבית המשפט למשפחה, בבקשה להורות לאשתו לשעבר לשלם לו דמי מזונות חודשיים, ולהשתתף בהוצאות שכר הדירה ובהוצאות המיוחדות של הילדים.

האם, באמצעות באי כוחה, השיבה כי האב מתעקש להמשיך ולגור בבית רחב ידיים, הדורש שכר דירה חודשי גבוה, ולא רק זאת – הוא מסתיר הכנסות רבות מעיני בית המשפט, וביניהן, הכנסות במאות אלפי שקלים ממשחקי בלאק ג’ק בחו”ל, שבהם הוא נוטל חלק מדי כמה חודשים.

בימים אלה דחה בית המשפט את עמדת האם, וקבע כי על פי חוק, עליה לשלם לילדיה מזונות מן הצדקה, כל עוד הדבר מתאפשר בידה, וזאת משום שקיים שוויון גמור בתשלום מזונות בסיסיים שכאלה בין נשים לגברים.

לדברי בית המשפט, מזונות מן הצדקה נעים בין 1,150 שקלים ל-1,400 שקלים בחודש, והם פוחתים באופן יחסי, עבור כל ילד הנוסף במשפחה.

כמו כן, קבע בית המשפט, כי אין צורך לאמוד את הוצאותיהם הספציפיות של הילדים, וכי הוא יכול לשער זאת באופן של אומדנה.

בכפוף לכך, קבע לבסוף בית המשפט, כי על האישה לשלם לגרוש שלה מדי חודש דמי מזונות ודמי מדור (דיור) בסך של כ-3,000 שקלים, וזאת עד גיוסם לשירות צבאי – אז ישולם 1/3 מדי המזונות שנקבעו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן