Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הפריצות לבתי מגורים בבנימינה-גבעת עדה: “חובה 3 רכבי פיקוח במושבה”

חבר המועצה שלומי סלמה, התייחס השבוע לגל הפריצות שלא מרפה וטוען שיש לעשות מספר צעדים כדי להגביר את תחושת הביטחון האישי במושבה, בהם התקנת מצלמות, הפעלת רכבי פיקוח וביצוע סיורים לאורך היממה בשכונות

הפריצות לבתי מגורים וכלי רכב הפכו לרעה חולה בחברה, ובבנימינה-גבעת עדה כמו גם ביישובים נוספים בסביבת המושבה מרגישים זאת התושבים על בשרם.

חבר המועצה שלומי סלמה, התייחס השבוע לגל הפריצות שלא מרפה וטוען שיש לעשות מספר צעדים כדי להגביר את תחושת הביטחון האישי במושבה שיפחיתו משמעותית את ההתפרצויות לבתי מגורים ורכבים.

“לילה אחר לילה ומנוחה אין לתושבי בנימינה גבעת עדה”, כתב סלמה בחשבון הפייסבוק שלו. “יודעים איך הולכים לישון אך קמים בתדהמה ובהלה נוראית לאור פריצה מפחידה וגניבת ציוד מהבית, רכב וברור שעל קצה חוט השערה פגיעה בנפש ובגוף”.

תמונה להמחשה

סלמה מסביר שיש לנקוט בתכנית פעולה כנגד הגל שפושה במושבה. “חובה 2 רכבי פיקוח בבנימינה ורכב פיקוח 1 בגבעת עדה, להתחלה. יש להגדיל את מחלקת הפיקוח העירוני ולהרחיב את סיורי הלילה למען בטחון הציבור.

“חובה סיורים 24/7 , נוכחות בולטות. רכבים משולטים באותיות קידוש לבנה, בשרות מועצת בנימינה גבעת עדה, על גג הרכבים צ’קלקה מהבהבת. ביצוע סיורים ללא הפסקה בין שכונות, רחובות ובתים למען נוכחות ובולטות, פקחי הלילה יהיו זמינים בניידים עם מס’ קבוע אשר יהיה ידוע לכל תושב ותושבת ולטובת קריאות לעזרה, דיווח וכו'”.

בנוסף, מציע סלמה להתקין מצלמות בכניסות, ביציאות וברחובות המושבה, עם תפעול של חדר בקרה. “הדבר יביא לצמצום משמעותי עד אפס פריצות”. עוד הוא מציע: הקמת מחסומים בצירים ראשיים, וכן התנדבות של תושבים למשמרי שכונה.

  • עוד פלילי ומשפטי במגדלור ניוז >>
תושב אור עקיבא הואשם באיומים על גרושתו: “לא אתן לך לחיות, אקבור אותך עם המשפחה שלך”
ריסוס מכוער: בני 22 נתפסו על חם משחיתים שלטים בפרדס חנה-כרכור

.

בן 72 יפוצה לאחר שהותקף ע”י מאבטח בתחנת ‘רכבת בנימינה’
טלפון נייד, טאבלט, תכשיטים וכסף זר: השלל של הגנב מחוף הכרמל שנלכד בעיני המצלמה
חשוד בגניבת רכב מפרדס חנה ניסה להיכנס לרשות הפלסטינית דרך מחסום ריחן – וזה מה שקרה
חשד חמור: שני תושבי חדרה איימו על פקחי עיריית חדרה וירו לעברם

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן