Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הפסיכולוגית | “פרצתי למייל של האקס שלי, גיליתי שהוא בגד בי – ובגלל זה הוא עזב אותי”

הפסיכולוגית עונה לבחורה על קשר זוגי שנגמר בגלל בגידותיו של בן הזוג, אותם גילתה אחרי שפרצה למייל שלו - מה עושים?

האם פריצה למייל וחשיפת בגידה מצדיקה שבן הזוג הנתפס יקום ויילך? צעירה בת 27 שלחה מכתב לפסיכולוגית בו תיארה פרידה קשה מחבר שלה, אך מה גרם לפרידה מעלה את שאלת הגבולות וה”הוגנות” במערכת יחסים.

הצעירה כתבה: “עברו כמעט שלושה חודשים מאז שחבר שלי בן 26, נפרד ממני אחרי קשר של מגורים משותפים של שנתיים. הקשר שלנו היה חיובי מכל הבחינות, אך עם הזמן הרגשתי שהוא נוטה לחשוב על בנות אחרות. אחרי מספר פעמים, חדרתי לו למחשב, למייל הפרטי ואכן ראיתי התכתבויות עם בחורות זרות שהיו מעבר לפלירוטוט. מאוד כעסתי על כך ורבתי איתו על זה, אבל הוא כעס שחדרתי לו לפרטיות – ועזב את הבית.

“חוץ מזה הסתדרנו בהכל, היו לנו חיי מין מעולים, היו לנו מחלוקות אבל תמיד פתרנו אותן בצורה חיובית ומחזקת ע שקרו המקרים האחרונים שבעקבותיהם הוא עזב. אני לא מצליחה להתגבר עליו. אין ספק שמה שתפסתי אותו עושה במייל מאחורי הגב שלי, מאוד ערער אותי אבל למרות זאת אני לא מצליחה לחשוב בצורה רציונלית, מרגישה שאני בתהום ואפילו לא מצליחה לעבוד כמו שצריך.

הפסיכולוגית, שקראה בעיון את המכתב, הייתה חד משמעית. “חשדת שהוא לא נאמן לך, נכנסת למייל שלו וקיבלת אישור לחששות שלך. הוא התקומם על שחדרת לו לפרטיות ועזב את הבית. הוא כנראה רק חיפש תירוץ לעזוב. בן אדם שאוהב אותך, לא יעזוב בגלל שחדרת לו למייל – ובצדק! הרי, את הרגשת שמשהו לא בסדר.

“מה שהוא עשה שהוא למעשה בגד בך, ומה שאת עשית שזה לחדור לו לפרטיות – במקרה הכי גרוע זה מתקזז ובמקרה הטוב – הוא הזמין את זה. העבירה שלך היא יותר קטנה ממה שהוא עשה כלפייך. אם אחרי כל זה הוא החליט לעזוב – הוא לא עזב בגלל המעשה שלך. אל תרגישי אשמה, אל תרגישי שאת קלקלת, לא בגלל הפריצה למייל היחסים שלכם התחרבשו.

“את רצית שהקשר יתהדק, הוא בן 26 ולא הספיק לו, הוא לא גמר את העסקים שלו עם בחורות אחרות. יש כאן פרידה עצובה, את לא אשמה בה. את באמת לא מצליחה לחשוב רציונלית כי הכל ניתק, וזה בסך הכל שלושה חודשים אחרי. התגובה שלך לגמרי נורמלית. את מגיבה כמו שמגיב אדם שהוא בפרידה קשה. היו לך ציפיות וזה מוצדק”.


הקטע מובא מתוך ארכיון התוכניות של ורדה רזיאל ז’אקונט, ששודרו בין השנים 2008 ל-2014 ברדיו ללא הפסקה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן