בן 44 מבנימינה חשוד שתקף את אשתו חברת המועצה ושוחרר למעצר בית

החשוד העביר את הסופ"ש במעצר ושוחרר למעצר בית בבית הוריו בחיפה * עורך דינו של החשוד ציין, כי באירוע עליו נעצר הגבר ייתכן וגם האישה עצמה תקפה אותו - המשטרה אמרה כי תחקור את הנושא * בינתיים הוא לא מורשה לדבר איתה או עם מי ממשפחתה למשך החודש הקרוב

תושב בנימינה-גבעת עדה בן 44 נעצר לפני מספר ימים (13.1) בחשד שתקף את בת זוגו – עורכת דין וחברת מועצה מקומית בשעת ערב בביתם. הוא חשוד שתקף אותה סביבות השעה 18:00 מספר פעמים, כך על פי בקשת המעצר, גרם לא לחבלות והכל לעיני ילדיהם. בנוסף, הוא נחשד גם שאיים עליה לפני כשבוע וקצת.

הגבר הובא ביום שישי האחרון להארכת מעצר בבית המשפט השלום בחיפה. החשוד הופיע בפני השופט גיל קרזבום באמצעות וידאו כשהוא בבית המעצר "קישון". על פי נציג המשטרה בדיון רס"ב רביע יאסין, האישה מסרה עדות ב-13.1. על פי הדיון, נציג המשטרה העלה בהתייחס לשאלת בא כוחו של הגבר – עו"ד אביב חוזה מהסניגוריה הציבורית, כי ייתכן והיו עבירות נוספות מצידו בעבר וכי "החקירה בתחילתה".

על פי עורך הדין, גם האישה חשודה כי תקפה את בעלה – "נשכה אותו ודרכה עליו". נציג המשטרה אמר כי גם האישה תיחקר באזהרה בעקבות המידע הזה שהיה ידוע לו.

המשטרה ביקשה בהארכת המעצר הזו – 5 ימים, ועורך דינו של החשוד אמר כי "עבירות האלימות שהוא חשוד בהן לכאורה אינן מתוארות בבקשה. שוחחתי עם החשוד, הוא ציין בפניי את הרקע לדברים, הוא קושר עצמו לאירועים ומביע עליהם צער רב. ייתכן והדברים יצאו קצת מפרופורציה ושליטה…מדובר בחשוד נורמטיבי לחלוטין, הוריו מתגוררים בחיפה – מקום רחוק לכל הדעות ואינני רואה סיבה למה לא לאפשר לו להשתחרר".

החשוד עצמו ביקש להגיד מספר דברים ואמר כי לו ולאישתו יש זוגיות נפלאה במשך 20 שנה. "רבנו אבל מעולם לא הגענו לסיטואציה של אלימות, אני לוקח אחריות על מה שקרה, אני נמצא במקום נוראי, הניתוק מהילדים והמשפחה היא נוראית מבחינתי".

השופט קבע בתום הדיון כי יש עוד פעולות חקירה לבצע וכי החשוד יישאר במעצר למשך סוף השבוע וכאמור אותם הוא העביר בבית המעצר 'קישון'.

היום (א', 16.1) הובא החשוד להארכת מעצר נוספת, הפעם בבית המשפט השלום בחדרה אל מול השופט אלכס אחטר. רס"ר שרון אטבריאן מהמשטרה הודיע לשופט כי בוצעו במהלך הסופ"ש פעולות חקירה וכי המשטרה מבקשת הארכת מעצר נוספת.

השופט שאל האם לחשוד ישנו עבר פלילי ונענה בשלילה. השופט שאל על האירוע המדובר ונענה כי מדובר באירוע של שבוע שעבר וכי לאישה נגרמו חבלות מהמקרה.

אל בית המשפט הגיעו הוריו של החשוד שהעידו לטובתו ואמרו כי יוכל לשהות אצלם במעצר בית. השופט אחטר נענה לבסוף לבקשה, ושחרר את האיש למעצר בית בבית הוריו חיפה. בנוסף, הוחתמו החשוד והוריו על ערבות של 7,000 שקלים כל אחד וכן הוצאה הוראת איסור קשר של הבעל מאישתו למשך 30 ימים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן