Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תעודת הוקרה לשני תושבי פרדס חנה-כרכור שמנעו התאבדות בשדה נידח

תעודת הוקרה לשני תושבי פרדס חנה-כרכור שמנעו התאבדות בשדה נידח

באמצע חודש דצמבר הוזעקו תושבי המושבה לסייע בחיפושים אחר נעדר עם חשש לחייו. שני מתנדבים ששיתפו פעולה הצליחו לאתר את האדם בשדה נידח רגעים לפני ששלח ידו בנפשו * על כך קיבלו השניים השבוע תעודת הוקרה מהמשטרה

טקס הענקת תעודות הערכה לשני תושבי פרדס חנה-כרכור שמנעו התאבדות לפני מספר שבועות, הוענק השבוע (שלישי, 18.1) לארז אריאב וסטיבן סמית’, על ידי מפקד תחנת משטרת זכרון יעקב – סנ”צ ערן מזוז.

בתעודות הערכה נכתב: “בתאריך 19.12.21 התקבל בפרדס חנה-כרכור אירוע חשש להתאבדות. אתה סייעת ופעלת לאיתור הנעדר אשר נמצא בשדה בשטח פטח הפתוח לכיוון כפר פינס. בפועלתך גילית השקעה, רצינות ואזרחות טובה ועל כך נתונה לך ערכתי. יישר כוח! על החתום סנ”צ ערן מזוז מפקד תחנת זכרון”.

הטקס התקיים בנקודת המשטרה בפרדס חנה-כרכור בו לקחו חלק גם מפקד הנקודה, פקד ענאן מנצור, שוטרי הנקודה והסיירים. מטעם מועצת פרדס חנה כרכור נכח חבר המועצה אביעד סיני.

סמית ואריאב אמרו השבוע בעקבות קבלת התעודה: “התברכנו בחיי קהילה תומכת המפגינה תמיד ערבות הדדית ועזרה לזולת. לקחת חלק במאמצעים לאיתור הנעדרים היא חלק בלתי נפרד מהקהילתיות שמאפיינת את המושבות. אנחנו שמחים שפעילות האיתור הסתימו בצורה טובה ללא נפגעים בנפש. אנחנו רוצים להודות ולשבח את מפקדי ושוטרי הנקודה בפרדס חנה-כרכור על המסירות בעבודתם החשובה בשמירת החוק ואכיפתו למען קהילת פרדס חנה כרכור ושתמיד נדע בשורות טובות”.

מימין: מפקד תחנת זכרון יעקב ערן מזוז, סטיבן סמית’, ארז אריאז ומפקד נקודת פרדס חנה ענאן מנצור

מפקד הנקודה בפרדס חנה-כרכור – מנצור – מסר: “אני חייב לציין את הנכונות של תושבי פרדס חנה במתן העזרה והסיוע באירועים מסוג זה. תושבים כמו אריאב וסמית’ ועוד המון אזרחים טובים מפרדס חנה-כרכור,  נרתמים כאשר הם נקראים לדגל ומסייעים במה שצריך.

“פרדס חנה-כרכור זה מקום ייחודי וגם התושבים הם כאלה. אנחנו לא תמיד רואים נכונות כזו למתן סיוע ועזרה במקומות אחרים. אני חייב לציין בנוסף שהסיוע שמשטרת ישראל בכלל ונקודת פרדס חנה בפרט מקבלים מתושבי פרדס חנה מהווה מכפיל כוח בפתרון אירועים חריגים ועל כך תודתי הרבה לכל התושבים ובמיוחד למעורבים בפתרון הסופי לכל אירוע חריג”.

מפקד הנקודה הוסיף ואמר כי “אנחנו כמשטרה עושים את המקסימום כדי להקל על האזרח ולתת את תחושת הביטחון המרבית לאזרחים. לכן פתחנו מרכז מש”ל (מרכז שירות לאזרח) בנקודת פרדס חנה עם חוקר שנותן שירות כל יום החל מהשעה 08:00ועד השעה 17:00 בימים א’-ה’. בנוסף הוספנו עוד יחידת סיור לפרדס חנה וגם ניידת תנועה ומחלק נוער ובלשים לטיפול בעבירות בריונות ועבירות פליליות”.

חבר המועצה אביעד סיני שנכח בטקס, אמר למתנדבים שאיתרו את הנעדר: “בזכות התושיה והמעשה שלכם הצלתם נפש אחת שהיא עולם ומלואו. יישר כוח ואשרינו שזכינו לגור במקום עם קהילה כזו”.

עוד הוסיף סיני: “נכחתי במהלך חיפושים שנערכו ביישוב אחר נעדרים בשנה החולפת וצריכים להודות כולנו גם לשוטרים, לאנשי מג”ב ולפקחים היקרים אשר יחד עם מאות מתנדבים פעלו ללא לאות לאיתור הנעדרים. משמח וממלא תחושת גאווה לראות את הפעילות המקצועית לצד מסירות ושיתוף פעולה. תודה לכולם!”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

די.ג’יי, פעילויות לכל המשפחה וסדנאות שעושות טוב לטבע: זה מה שצפוי בפסטיבל במעיין צבי ליד זכרון יעקב

פסטיבל קיימות וא.נשים חוזר בפעם השניה! אזור התעשייה המתחדש מעיין צבי יארח פסטיבל שמח לכל המשפחה ברוח הקיימות והקהילה. סדנאות מיחזור, קיימות ויצירה בחומרים אקלוגים ומתכלים, סיורי אמנות ומייקרים, דוכנים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן