עובד מועצת פרדס חנה-כרכור סמיר באבילו תובע את המועצה: "התעמרו בי ופגעו בי"

סמיר באבילו, נכה פוליו המעסק במועצה מזה כ-25 שנים, הגיש תביעה בבית הדין האזורי לעבודה בחיפה בסכום של כחצי מיליון שקלים כנגד המועצה המקומית וראש המועצה הגר פרי יגור: "פועלת בהתעמרות ממושכת וקשה באופן ממוקד ומוכוון מטרה"

סמיר באבילו, אחד העובדים הוותיקים במועצת פרדס חנה-כרכור הגיש לאחרונה תביעה בבית הדין האזורי לעבודה בחיפה כנגד המועצה המקומית וראש המועצה הגר פרי יגור בסכום של 470,000 ש"ח. באבילו טוען להתעמרות בעבודה, הפרת הזכות לפרטיות וביצוע האזנת סתר, הפרת חוק שוויון הזדמנויות לאנשים עם מובלות, עוגמת נפש ועותר לסעד קבוע וצו עשה. 

באבילו, כבן 64 ובסמוך לגיל פרישה, אב ל-4 ילדים וסב ל-9 נכדים, נכה 100% המונע בכיסא גלגלים מתאר כי הוא מועסק במועצה המקומית משנת 1997, כ-25 שנים. הוא עבד במוקד העירוני, במחלקת נכסים, ביטוחים, רכבים, היה חבר ועד העובדים שנים רבות ואף שימש כיו"ר ועד העובדים, והיה שותף לתכנית ההבאה.

ב-8.5 השנים האחרונות משמש באבילו כמנהל האגודה לתרבות הדיור סניף פרדס חנה-כרכור. הוא טוען כי היה אחראי על תחום ההתחדשות העירונית עד לכניסתה של פרי יגור לתפקידה כראשת המועצה אשר "הסירה תפקיד זה ממנו".

באבילו, נכה פוליו מגיל ילדות, מציין כי פרי יגור, "הפרה באופן אישי את חובתה המוסרית והאישית, התובע  (באבילו – מ"נ) יטען כי הפרה שורת נהלים ופעלה באופן לא חוקי בניחוח בריוני כלפי התובע בשורת מעשים, והיא זו הפועלת בהתעמרות ממושכת וקשה באופן ממוקד ומוכוון מטרה לרבות שימוש באמצעים לא חוקיים והכל פי שיפורט בכתב תביעה זה. תביעה זו מוגשת באופן אישי כנגד הנתבעת 2 (פרי יגור – מ"נ) לאור פועלה באופן אישי… התובע יטען כי מעשיה שנעשו בזדון כלפי התובע בהיותו עובד הנתבעת 1 (המועצה המקומית – מ"נ) הינם חמורים ביותר וכי הנתבעת 2 פעלה מתוך כוונת זדון ולא מתוך "מילוי תפקידה".

את באבילו מייצגת עו"ד הדר כהן. באבילו מתאר כי היה תמיד עובד מוערך וללא כל בעיות משמעת ואחרות, היה מוערך על ידי מספר ראשי מועצה, מתאר בכתב התביעה כי פרי יגור הגישה תביעות אישיות כנגדו וכנגד ראש המועצה שכיהן באותה עת אלדד בר כוכבא. לטענתו, מאז שנכנסה לתפקיד, החלה להתעלם באופן מוחלט ממנו, הורתה לחבריו לעבודה שלא לדבר איתו, השכירה שירותיו של חוקר פרטי שיבשלוש אחריו, רוקנה את תפקידיו מתוכן, הפכה אותו ל"שקוף" בתחום עיסוקו ומול גורמים חיצוניים, זלזלה בו והמעיטה ביכולתו.

עוד הוא מתאר כי תיקו האישי הומעס בהכפשות ומכתבי "הערה" וחש רדיפה עצומה וחוסר צדק משווע שהתבטא גם במכתבים שכתב למנכ"ל המועצה בנושא. בנוסף, מפרט באבילו אירועים מקרים שלטענתו פעלו במועצה ובפרט ראשת המועצה בהתעמרות כלפיו.

במועצת פרדס חנה-כרכור ציינו השבוע כי יגיבו לכתב התביעה בבית המשפט.

מה ההבדל בין אפוטרופסות לייפוי כח מתמשך?

ייפוי הכח המתמשך הינו מסמך משפטי שבו אדם מפרט בדיוק כיצד הוא רוצה שינהגו בענייניו הרכושיים, הרפואיים והמשפטיים ומי הוא רוצה שיטפל בענייניו. יפוי הכח המתמשך נועד להיות כאלטרנטיבה למוסד האפוטרופסות | מאמר מקצועי

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן