Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חברת החשמל ביצעה בדיקה: זה מה שגורם להפסקות החשמל באור עקיבא, והאם יש פתרון?

תושבות מאור עקיבא לקחו יוזמה והחליטו לא לקבל את הפסקות החשמל התכופות הפוקדות את ביתן לאחרונה * הן פנו לחברת החשמל ולתלונות הציבור במטרה למצוא תשובות * החברות חזרו אליהן עם הסברים מעניינים

תושבים באור עקיבא פנו לאחרונה לחברת החשמל ולנציבות תלונות הציבור, זאת בנוגע להפסקות חשמל חוזרות ונישנות ברחבי אור עקיבא.
אחת מהתושבות פרסמה את מכתב התגובה של החברה ברשת וכתבה: “שלחתי לחברת חשמל מכתב תלונה על ההפסקות חשמל שיש כאן כל שני וחמישי. ענו לי בתגובה נקווה שיעזור, אני מאמינה שאם עוד אנשים ישלחו הם ייקחו את זה יותר לתשומת לבם”. ואכן, תושבים נוספים ציינו כי שלחו מכתבים או שהם מתכוונים לעשות כן.

מדובר בהפסקות חשמל מרובות שהתרחשו לאחרונה בעיר וגרמו לעוגמת נפש לתושבים, בין היתר בשכונת היובל, מרכז אור עקיבא ושכונת אורות (החולשות למעשה על רוב העיר).
בתגובה שנמסרה מחברת החשמל לתושבת באמצעות מכתב, נכתב כי “בבדיקה מקיפה שערכנו נמצא כי לאחרונה אירעו הפרעות ותקלות רבות באספקת החשמל באזור מגורייך וזאת עקב הפרעות חולפות בקו המתח “אורות” המזין את האזור, מסיבות שאינן בשליטתנו ולא היה ניתן לצפותן מראש (עומסי צריכה גבוהים ופגיעת עצם זר ברשת החשמל).

“בעקבות פנייתך תבוצע סקירה תרמוגרפית לאיתור נקודות חמות וצמתים חשמליים הנדרשים לשיפור. כלל הליקויים שיימצאו יטופלו באופן מיידי… אנו מצרים על אי הנוחות אך כידוע, רשת החשמל הינה מערכת תפעולית מורכבת ומטבע הדברים קיימות בה תקלות אשר לא ניתן לצפות מראש”.
במכתב אחר שקיבלה תושבת נוספת מנציבות תלונות הציבור, שבדקה את תלונתה לגבי הפסקות החשמל באור עקיבא, נמסר כי אכן היו מספר תקלות חשמל בין החודשים ספטמבר לנובמבר 2022.

‏”הסריקה התרמוגרפית בוצעה על החלק של קו המתח שהינו ברשת עילית”, נמסר מהניציבות במכתב,‏ “‏מאחר וההפרעות לא נפסקו לאחר הסריקה והטיפול, הוחלט לפעול במטרה לאתר את ‏מוקד ההפרועות בחלק של הקו שהוא תת-קרקעי. שיטת הפעולה לחיפוש המיקום של מוקד ‏ההפרעות בקו, הינה באמצעות חלוקת הקו לחלקים, והעברה שיטתית של כל חלק בנפרד למשך ‏זמן מה להזנה חלופית מקו אחר  במטרה לעקוב אחר שינויים בהתרחשות ההפרעות החולפות”.

בחברת החשמל מסרו לנציבות כי פעולת איתור התקלה בקו התת קרקעי עלולה לקחת זמן – “ובפרט שמזג האוויר החורפי עלול לנגוע באספקת החשמל ‏הסדירה בקווים החלופיים שחלקם עיליים, ולשבש את המעקב. ‏חברת החשמל מקווה כי מוקד ההפרעות יימצא בהקדם, אולם מהסיבות המתוארות לעיל, אין באפשרות החברה להעריך או לצפות את משך הזמן עד למיצוי החיפוש”.
בעקבות כך החליטו במשרד הנציבות שלא להתערב כרגע בתופעת הפסקות החשמל שתיארה התושבת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן