פרדס חנה-כרכור: שני נהגים שונים נתפסו נוהגים תחת השפעה כבדה של אלכוהול

תושב קלאנסווה נתפס בפרדס חנה לאחר שעורר את חשד השוטרים * במקרה אחר, תושב פרדס חנה כרכור נסע במהירות מופרזת וכשנעצר התגלה כי הוא חשוד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול

שני נהגים – האחד תושב פרדס חנה-כרכור והשני תושב חוץ שנסע בצורה מעוררת חשד בפרדס חנה-כרכור, נעצרו ביומיים האחרונים על ידי שוטרי משטרת ישראל. אז התגלה כי הם חשודים כנוהגים תחת השפעת אלכוהול ומסכנים את הנהגים בכביש והולכי הרגל. 

במהלך פעילות יזומה שערכו שוטרי תחנת זכרון יעקב בסוף השבוע, נעצר לבדיקה רכב בפרדס חנה ובמהלכה עלה חשד כי נהג הרכב נוהג כשהוא בגילופין. בבדיקה ראשונית ("נשיפון") נמצא כי בגופו של הנהג נמצאה כמות של 850 מק"ג – יותר מפי 3 מהמותר בחוק.

בשל כך  הוא התבקש הנהג לבצע בדיקה נוספת – אותה הכשיל פעמיים וסירב לבצע אותה בפעם השלישית – דבר אשר חיזק את האינדיקציה לנהיגה בשכרות עי החשוד

בתום שימוע שנערך לו במקום נשלל רישיון הנהיגה שלו למשך 30 יום, רכבו נתפס מנהלתית לתקופה זהה והנהג, תושב קלנסוואה בן 59 קיבל הזמנה לשיפוט מהיר.

נתפס נוהג במהירות מופרזת של 130 קמ"ש כשהוא תחת השפעת אלכוהול

במקרה נוסף, שוטרי משטרת תנועה ארצית באגף התנועה שעסקו בפעילות אכיפה יזומה נגד עבירות מסכנות חיים קלטו באמצעות מכשיר למדידת מהירות רכב פרטי הנע במהירות מופרזת של 130 קמ"ש, סמוך למחלף מאחז, בדרך בה הנסיעה המותרת היא 90 קמ"ש.

לאחר שעלה חשד לנהיגה בשכרות, בוצעה לנהג הרכב, תושב פרדס חנה (35) בדיקת 'ינשוף' שתוצאותיה הצביעו על כמות של 396 מ9"ג אלכוהול (פי אחד וחצי מהכמות המותרת).

בבשל חומרת העבירות בית משפט האריך את מעצרו של נהג הרכב ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום בהליך מהיר. כמו כן רישיונו נפסל ורכבו הושבת.

נהיגה במהירות מופרזת ונהיגה תחת השפעת אלכוהול מהוות עבירות מסכנות חיים והמבצע אותן מזלזל בחיי אדם ובהוראות החוק.

צריכים תרופה או תכשיר בסוף השבוע? אלה בתי המרקחת באזור חדרה שיעזרו לכם

תרופות קבועות, תרופה דחופה עבור מחלה פתאומית, כמו כאב ראש או הצטננות או תרופה למצב כרוני? לעיתים חוסר תכנון מביא למצב בו צריך לקנות תרופות בסופ"ש | הנה המקומות שפתוחים גם בשבת וכוללים בתי מרקחת פעילים בשישי-שבת

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבנת הפרעות אכילה: ניווט דרך אתגר בריאותי מורכב

הפרעות אכילה הן מצבים חמורים המאופיינים בהפרעות בהתנהגויות אכילה ובמחשבות ורגשות קשורים. הם אינם עוסקים רק באוכל, במשקל או במראה החיצוני, אלא בבעיות בריאות נפשיות מורכבות שעלולות להיות להן השלכות חמורות אם לא מטפלים בהן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן