בפרדס חנה-כרכור הקימו 'מוקד עירוני' למצלמות ביישוב בעלות 2 מיליון שקלים [וידאו]

לאחר הליך עבודה של חודשים רבים הסתיימה ההקמה הפיזית של המוקד העירוני הפנימי של המועצה, זאת בהשקעה של כ- 2 מיליון ש"ח. המועצה: "בחודשים הקרובים נקלוט כ"א ונכשיר אותו, נדאג לעלות את רמת השירות ולשפר את מדדי הזמן ואיכות המענה לתושב"

בימים אלו הסתיים שלב ההקמה הפיזי של  מוקד עירוני משולב, מוקד רואה מגיב ומוקד עירוני שירות לתושב, זאת  מתוך כוונה להפעילו כמחלקה פנים ארגונית של המועצה וצמצום הפעלת המוקד ע"י קבלן חיצוני ובכך להביא לשיפור מתן השירות לתושב.

המוקד המשולב יקלוט את שיחות התושבים באמצעים טלפונים ודיגיטליים שונים ויפעיל את מערך מצלמות האבטחה הפרוסות ברחבי המושבה 24/7. המוקדן ייתן מענה בהתאם לצורך ובזמן אמת מול יחידות האכיפה, השיטור העירוני והאגפים השונים במועצה.

הליך ההפעלה צפוי להסתיים בסוף שנת 2022, לאחר גיוס כח אדם והכשרתו המקצועית לתפעול המוקד, לצד זאת וסיום הפעלת התקנת מצלמות נוספות (שלב ב' בפרויקט).

כזכור, במהלך 2021 וכחלק מבניית מוקד המועצה החלה המועצה לרשת אתרים אסטרטגיים במרחבי המועצה במצלמות אבטחה שחוברו עתה למוקד המועצה. נכון להיום פועלות ברחבי המושבה כ- 100 מצלמות בגנים ציבוריים, כבישים, אתרים אסטרטגיים ועוד.

תכלול של מוקד רואה בשילוב מוקד שירות לתושב המטפל בפניות תושבים יביא לכך כי רמת השירות לתושב תעלה ובמקביל תוגבר תחושת הביטחון האישי ביישוב, צמצם אלימות וונדליזם במרחב הציבורי וכן שמירה על הסדר הציבורי. עלות פרויקט משולב, של מוקד רואה ומוקד שירות לתושב כ-2 מיליון ש"ח.

אולגה צימרמן-מכלוף (מימין) עם ראש המועצה פרי יגור. צילום: דוברות המועצה

אולגה צימרמן-מכלוף, מנהלת המוקד העירוני: "בימים אלו לאחר ההקמה הפיזית של מוקד המועצה והטמעת הטכנולוגיות השונות הקיימות בו, החלנו בהליך גיוס כ"א לאיוש המוקד ובהמשך נדאג להתמצעותו בדגש על מתן שירות ומענה לתושב. המוקד העירוני המשולב ייתן מענה לתושבי המושבה 24/7 תוך בקרה ושיפור מתמיד".

הגר פרי יגור, ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור הוסיפה: "לאחר הליך עבודה של חודשים רבים סיימנו את ההקמה הפיזית של המוקד העירוני הפנימי של המועצה, זאת בהשקעה של כ- 2 מיליון שקלים. בחודשים הקרובים נקלוט כ"א ונכשיר אותו, נדאג לעלות את רמת השירות ולשפר את מדדי הזמן ואיכות המענה לתושב".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"אי אפשר להיות בפארקים": המטרד שמשגע את התושבים באור עקיבא

תושבים רבים בשכונת אור ים הלינו בימים האחרונים על מטרד יתושים וחרקים מעופפים בפארקים ורחובות בשכונה, דבר שלא מאפשר בילוי ויציאה לשטחים הפתוחים לזמן ממושך | העירייה: "ערכנו ניתור ברחבי העיר ובפרט בשכונה ולא נמצאו ממצאים חריגים או מקורות מים עומדים"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן