זכייה חינוכית: גן הדר בבנימינה קיבל את פרס החינוך המחוזי

ברוח הגן העתידי: פעילות הגן התבטאה בין היתר בפיתוח מודל מרחבי למידה חדשים המותאמים לאוכלוסיית הגן, תוך מתן ביטוי אישי לפעולות בחירה, וחשיפה לידע העולם ותחומי ההתעניינות שהביאו איתם הילדים

גן הדר בבנימינה בהובלת הגננת ליבי סלמה והסייעת אלה הללי זכה בפרס החינוך המחוזי כגן מקדם בריאות בגישת התפיסה הפדגוגית החדשנית ברוח הגן העתידי. פעילות הגן התבטאה בין היתר בפיתוח מודל מרחבי למידה חדשים המותאמים לאוכלוסיית הגן, תוך מתן ביטוי אישי לפעולות בחירה, וחשיפה לידע העולם ותחומי ההתעניינות שהביאו איתם הילדים בשילוב המרחב העוטף את הגן ומהווה חלק בלתי נפרד מאורחות חיי הגן הבריאים.

ליבי סלמה מציינת כי "בתפיסת תפקידי כגננת אני מאפשרת למידה תוך כדי גירוי, מתן הזדמנויות לניסוי ותהייה והתנסות חווייתית, במטרה שהילדים ירכשו כלים שיפתחו את יכולת הלמידה העצמית של הילד. הילדים בגן נחשפים ליכולתם לניהול נכון ועצמאי של זמנם ובכך נותנים ביטוי אישי בבחירות שונות לאורך היום : בארוחות, בהשתתפות באחד מתוך מגוון הפעילויות המוצעות בגן, חשיפה לתזונה מגוונת, וניקיון הגוף והסביבה. הגן שלנו מעניק לילדים אווירה רגועה, תחושת שייכות ומוגנות מתוך אמונה שבמקום שנותן בסיס של ביטחון, אהבה ושלווה, הילד יהיה פנוי ללמידה, חשיבה, יצירתיות וסקרנות ויגדל להיות לומד עצמאי".

מנהלת מחלקת חינוך קדם יסודי, עדי גרוס: "אנו שמים דגש רב במושבות על פיתוח המענה המיטבי במסגרת גני הילדים הן בבחירת הצוות החינוכי, הן בפדגוגיה המותאמת והן בנראות הייחודית של הגנים. ליבי ואלה השכילו להבין את הצורך החינוכי המדויק, לעשות שימוש במרחב הטבעי בו שוכן הגן ולאפשר התפתחות והתעצמות בעלות ערך רב לכל ילד בהתאם לצרכיו. אני רוצה להודות לנגה ליפשין מפקחת הגנים על העבודה המשותפת למען ילדי המושבות".

// צוות גן "הדר" בבנימינה. צילום: דוברות המועצה 

קראו גם: 
כבוד: פרס חינוך מחוזי הוענק למוסדות חינוך בפרדס חנה כרכור

מנהלת אגף חק"ר, גלית אלרד: "הידע המחקרי המצטבר כיום מבהיר מעל לכל ספק, כי ההיענות לצרכים ההתפתחותיים של ילדים בגיל הרך משפיעה על המשך חייהם יותר מכל.  בעקבות כך הולכת וגוברת גם ההכרה בחשיבות איכותן של מסגרות חינוכיות לגיל הרך. גאה בליבי ואלה על ההישג המרשים ובטוחה שהזכייה בפרס המחוזי מהווה דוגמא לכלל הצוותים החינוכיים במטרה להמשיך ולפתח מודלים יצירתיים וליזום תכניות ייחודיות. תודה והערכה למנהלת מחלקת חינוך קדם יסודי ברשות, עדי גרוס, על פועלה במסירות ובמקצועיות לקידום גני הילדים במושבות".

ראש המועצה, איתי ויסברג: "ליבי וצוות גן הדר משכילים למקסם את הנתונים הטבעיים הנמצאים בגן ובסביבתו המיוחדת ובכך מממשים הלכה למעשה את עקרונות תכנית החינוך היישובית "חינוך בדרך שלנו". כבר בכניסה לגן ניתן להתרשם מהיצירתיות המושקעת בו ומהאווירת החקר והחוויה שאופפים אותו. ברכות לליבי וצוותה על ההכרה בעשייתן המבורכת ותודה לחברי ועדת השיפוט".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן