Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אחרי 17 שנה ללא קולנוע בעיר: מתחם סינמה סיטי חדרה נפתח בהשקעה של 50 מיליון שקלים [📹]

אחרי 17 שנה ללא קולנוע בעיר: מתחם סינמה סיטי חדרה נפתח בהשקעה של 50 מיליון שקלים [📹]

אחרי שנים ארוכות של ציפייה - מתחם הקולנוע של הסינמה סיטי בחדרה הושק עם מאות מוזמנים והקרנה חגיגית של 3 סרטי קולנוע לראשונה. המתחם המושקע נראה נהדר לאחר שהושקעו בו כ-50 מיליון שקלים וכולל אבזור חדשני. "אני בטוח שמתחם זה ישמש את כל תושבי חדרה והאזור ויהווה מקור גאווה ומקום בילוי מוביל", אמר אבי אדרי, מיזמי המתחם. צפו בתמונות ובוידאו

סינמה סיטי ממשיכה להתרחב עם מתחם בתי הקולנוע ה-7 שהיא פותחת בישראל: המתחם הוקם במתחם ה-MIXX חדרה בבעלות חברת פוליגון והיה יוזמתו של ליאון אדרי ז”ל. בכך חוזר הקולנוע לחדרה אחרי היעדרות של 17 שנה, זאת לאחר שב-2003 נסגר קולנוע “לב” שהיה ממוקדם בקניון לב חדרה.

צילומים: מגדלור ניוז

מלבד סרטים כמובן יהווה הסינמה סיטי, שהוקדם בעלות של 50 מיליון שקלים, מקום בילוי ופנאי לכלל האוכלוסייה, לצעירים עם פעילויות מיוחדות, למבוגרים עם “זמן אשכול” המעניק קורסים והרצאות במגוון תחומים ולבני גיל הזהב עם ימי שלישי בשלייקס בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי ופעילויות תרבות נוספות בשיתוף עיריית חדרה.

בנוסף יהווה המתחם מקום לאירועים וכנסים, פרטיים ועסקיים. החל מימי הולדת ועד השקות וכנסים מקצועיים.

עוד ניוז בנושא >>
פארק טבעי וסינמה סיטי: אושרה תכנית הבניה לשכונה חדשה במזרח חדרה
הלך לעולמו מייסד “סינמה סיטי” ליאון אדרי, הלוויתו תתקיים בקיסריה
בחדרה משפשפים את העיניים: האם הסינמה סיטי בעיר החל להיבנות?

המתחם מבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות מסוגן, הן ברמת התשתית והן ברמת הציוד האור-קולי והעיצוב. על מנת לעמוד בדרישות הטכנולוגיות של העידן הנוכחי הותקנו במקום תשתיות תקשורת ומחשבים מתקדמות מסוגן- מערכות הקרנה לייזר K4 ולייזר המאפשרות להקרין סרטי קולנוע וסרטי תלת מימד (3D).

בנוסף, המתחם מציע אולם VIP בשילוב כורסאות אישיות ומפנקות במיוחד עם משענת חשמלית מתכווננת. בנוסף, במתחם ישנו לאונג’ VIP מעוצב המשרת את באי אולם ה-VIP. בלאונג’ יוגשו כמובן מזון ושתייה באופן חופשי.

“זהו יום שמח בשבילנו”

אבי אדרי, בנו של לאון אדרי ז”ל ומנכ”ל הסינמה סיטי ציין: “זהו יום שמח בשבילנו, אנחנו עמלים על מנת להגדיל את היצע בתי הקולנוע לכל תושבי ישראל ובמקביל לחדש ולעדכן את המתחמים הקיימים. אני בטוח שמתחם זה ישמש את כל תושבי חדרה והאזור ויהווה מקור גאווה ומקום בילוי מוביל. אנחנו נפעל יחד עם העיר ותושביה על מנת להרחיב את היצע התוכן והפעילות במתחם , הצגות, הרצאות , פעילות לימודים וכמובן מיטב הסרטים הטובים. כמובן אציין כי ניתן יהיה לערוך במקום גם כנסים, אירועים וימי הולדת במתחם”.

“זהו יום חג לתושבי חדרה והסביבה”, אמר ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן. “במשך שנים רבות נאלצו לנדוד לצפות בסרטים בערים אחרות. מהיום יוכלו תושבי העיר ליהנות מבילוי ברמה הכי גבוהה, הכי קרוב לבית, כראוי לעיר מרכזית בישראל”.

ההסכם נחתם עוד ב-2012

בחודש ינואר 2020 קיים ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בלשכתו פגישת עבודה עם בעלי הסינמה סיטי ונציגי מתחם המיקס, בנושא פתיחת מתחם הסינמה סיטי ובתי הקולנוע, בעיר. גנדלמן עודכן בפרטי הפתיחה, גיוס העובדים כבר החל, וכמו כן החל הליך קבלת טופס 4 ורישיון עסק. ראש העירייה עדכן כי העירייה תסיים בימים הקרובים את סלילת מגרש החנייה החדש ושהמתחם יפעל בשישי שבת.

בחודש אוקטובר האחרון נודע על ההתקדמות בעבודות בתוך המבנה, סיום הקמת האולמות וחלק מהעבודות החוץ. העירייה מצידה, הודיעה כי באמצעות החברה הכלכלית, תקים חניון נוסף מחוץ למתחם.

כזכור, בשנת 2012 נחתם הסכם בין פוליגון נדל”ן לרשת הסינמה סיטי להקמת עשרה אולמות קולנוע בקומה השנייה של מתחם המיקס במזרח חדרה, אך רק בשנתיים האחרונות חלה התקדמות משמעותית בפרויקט. בין לבין נודע שגם בתוך הסינמה סיטי היו קולות שאמרו לוותר על הקמת המתחם בחדרה – אך ליאון אדרי, מבעלי החברה, התעקש לפתוח את המתחם בחדרה. הוא נפטר בהמשך ולא זכה לראות אותו מתממש.

עדכון ראשון: 18.2.20, 10:01

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן