סוכנות 'אור קיסר' חולשת על אור עקיבא – כוכבת הנדל"ן של ישראל

העיר שהפכה לפנינה הלוהטת של מישור החוף הצפוני ולהשקעה הכי משתלמת בשוק הנדל"ן כיום, מציעה מגוון אפשרויות למשפרי דיור, זוגות צעירים ומשקיעים. דודו בדש מסוכנות הנדל"ן "אור קיסר" המומחים לאור עקיבא על יתרונות העיר ולמה כדאי לכם להזדרז ולהגיע

מומחי הנדל"ן מסכימים פה אחד שאור עקיבא עברה מהפכה של ממש וכי מי שמחפש השקעה בטוחה ומשתלמת, או עיר מתפתחת שמאפשרת לגדל ילדים בנוחות, טוב יעשה אם יצטרף לעיר המנצחת שעולה כמטאור בשמי השקעות הנדל"ן. העיר שממוקמת בנפת חדרה, על חוף הים סמוך לקיסריה, ולעורקי התחבורה הראשיים של ישראל בין כביש 2 ל-4. באמצע הדרך בין חיפה ותל אביב. זוכה למיקום מושלם ונגישות אופטימלית.

בשלוש השנים האחרונות גל בנייה של שכונות חדשות ואיכותיות צומח בעיר והיא צדה את עיניהם של משפחות וזוגות צעירים רבים. המשקיעים והתקשורת לא נשארו אדישים והיום כבר כולם יודעים שאור עקיבא היא תפוח אדמה לוהט בשוק הנדל"ן, ומי שמחפש איכות חיים לצד עסקת נדל"ן בטוחה ומשתלמת במיוחד, כדאי שימהר.
איפה עוד אפשר למצוא שכונות חדשות, בבנייה איכותית, שמשקיפות על חוף הים של קיסריה, עם פארקים ותשתיות ציבוריות מושקעת, נגישות לעורקי תחבורה ובמרחק נוח ממוקדי התעסוקה בתל אביב או חיפה.

דודו בדש, הבעלים שלסוכנת הנדל"ן "אור קיסר", בעל שני סניפים באור עקיבא, החולש על העיר כבר 12 שנים, כמשרד התיווך הגדול והמוביל בעיר, מסביר על סוד הקסם של עיר האורות החדשה שלחוף הים התיכון, ומה ההזדמנויות החבויות בה למשקיעים.

בדש, נולד, גדל וחי כל חייו באור עקיבא, מכיר אותה לפני ולפנים. על התושבים שבה, השכונות והנכסים בה. כבר שנים שהמשרד שלו מרכז את כל הנכסים הפנויים בעיר ומכיר את היתרונות והאפשרויות בכל שכונה ואזור.

מהשכונות החדשות של אור עקיבא איפה הביקוש הכי גדול ולמה?
"שכונת אור ים החדשה היא להיט שכולם שמעו עליו כבר, התקשורת הכלכלית מדווחת על השכונה הזאת ומשקיעים ומשפחות מגיעים במיוחד מכל הארץ לבחון אותה ובצדק, זו אחת השכונות הכי מדוברות בארץ. נעשה כאן משהו מהפכני שאור עקיבא לא הכירה קודם לכן. זו שכונה מופרדת, סגורה וחדשה עם נוחות מקסימלית ליציאה מהעיר, השכונה היא כמו עיר קטנה בפני עצמה. לא סתם פתחנו סניף נוסף של סוכנות "אור קיסר" שמתמקד ומתמחה רק בשכונה הזאת. נמכרו בה כבר אלפי דירות בתקופה קצרה מאוד ושמה יצא למרחוק, מגיעים אלינו לא רק משקיעים מכל הארץ אלא גם מחו"ל.

דודו בדש מ"אור קיסר" | צילומים: יח"צ

"יש אצלנו שני מתווכים שפועלים רק מול הקהילה היהודית בצרפת, שרבים מהם מבקשים לעלות ולהגיע לכאן. בנוסף, אנחנו עובדים לא מעט עם הקהילה האנגלו-סקסית. זו שכונה שנבנתה מראש עם חשיבה על משפחות. מתוכננת עם מרכזי קניות מודרניים בתוך השכונה, בתי קפה, מסלולי אופניים, בקרבה לים ועם המון ראות ירוקות. נעשתה ההשקעה גדולה בחינוך ובתרבות בעיר בכלל, ובשכונה בפרט, הוקמו מוסדות חינוך וגני ילדים הכי מתקדמים עם הפנים קדימה. הבנייה בסטנדרט גבוה. במיקום מרכזי בארץ, איפה עוד אפשר להשיג את כל זה במחירים של החל ממיליון וחצי שקל?. זו שכונה שכבר עומדת ולא על הנייר, רואים מי השכנים וזו רמה אחרת. זה היתרון של השכונה הזאת שמושכת אנשים מאוד איכותיים, צעירים לעיר ומחזקים אותה. כל מי שחושב על מקום לגדל בו ילדים שיעשה לעצמו טובה ויבוא לסיבוב בשכונה הזאת" הוא מסביר.

למה כדאי לרכוש דירות יד שנייה ודירות להשקעה באור עקיבא?
"אנחנו משווקים נכסים בכל העיר, גם ביד 2, ודירות שצפויות לעבור פיתוח בעתיד. אנשים תמיד יגורו באזור הזה, בזכות המיקום המופלא שלו, הקרבה היחסית למרכז, לחוף הים ולעורקי התחבורה. זו עיר שנמצאת במיקום נוח, גם למשקיעים, שלא צריכים לנסוע עד קצה המדינה בדרום או בצפון, קל לנהל למי שרוצה לעשות זאת בעצמו, גם מחוץ לעיר, נכס בעיר.

"זו עיר שמציעה את כל השירותים והיא מאוד מתפתחת ומושקע בה המון בשנים האחרונות, כך שזו השקעה בטוחה שרק תניב יותר עם השנים. אם תמיד מומלץ להשקיע בנדל"ן באור עקיבא כבר רואים את הפירות ואת עליית ערכי הנכס כבר עכשיו בעקבות כל ההשקעות שנעשות בעיר. אני עובד רק באור עקיבא כבר שנים ומכיר את העיר לעומק. מה שקרה בשנתיים שלוש האחרונות הוא חסר תקדים. זה לא דומה לשום דבר שראינו בעשור הקודם. והמגמה הזאת רק צפויה לצמוח יותר ויותר, כך שמי שעוד לא קפץ על העגלה כדאי שימהר". במשרדי "אור קיסר" כל המתווכים תחת בדש בני העיר ומכירים את התוכניות העתידיות הצפויות בה.

עיר במהפך

"אני בן 39, חייתי כל חיי בעיר. אני זוכר איך פעם לכל דבר יצאנו לחדרה, לפרדס חנה, לקיסריה והסביבה. היום מגיעים מבחוץ לעיר. הייתה השקעה עצומה בחינוך בעיר, שהביאה משפחות צעירות מאזור המרכז שביקשו לתת לילדים שלהם סביבה טובה וירוקה יותר לגדול בה. זה העלה את הדרישה ואת איכות התושבים וכתוצאה מכך נפתחו עוד חוגים, עוד אפשרויות לתרבות, פנאי וספורט. אם פעם לבתי הספר הטובים יצאו מאור עקיבא ללמוד בחדרה והסביבה, כיום נפתחו בתי ספר וגנים מושקעים שבעבורם מגיעים לאור עקיבא.

בנוסף, הייתה השקעה עצומה בפארקים נבנו מתקני ספורט, המון פינות ירוקות מתוכננות ומותאמות לצרכים שונים, החל מגני שעשועים לקטנים, גינות לכלבים, מתחמים לספורט ציבורי, ואפילו בוסתנים לגינון קהילתי. האוכלוסייה חזקה וצעירה שיצרה פה תחושה של קהילתיות שסוחפת קדימה. זה התחיל עם שכונת היובל ששמה את אור עקיבא על המפה והביאה זוגות צעירים מהמרכז, שחיפשו את הקרבה לים והאוויר, והם הביאו את הסטנדרטים שהם הכירו מהעיר הגדולה בתרבות הפנאי והחינוך. ומשם זה רק עולה לשמחתנו. העיר היא אוצר למשקיעים, עדיין ניתן להשיג בעיר דירות שיכונים ופרויקטים שמחכים לפינוי בינוי. באזורים שמחכים לתמ"א ופינוי בינוי, יש נכסים סביב 700-750 אלף שקל".

סוכנות נדל"ן – אור קיסר, לפייסבוק>>, לאתר>> 074-7290744
דודו בדש 052-7444455

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן