Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חידוש רישיון קנאביס רפואי אינו צריך להיות קשה תודות לקופת חולים כללית – לימדו איך לחדש את המרשם

חידוש רישיון קנאביס רפואי אינו צריך להיות קשה תודות לקופת חולים כללית – לימדו איך לחדש את המרשם

כיום, קופת חולים כללית מאפשרת לכל אדם שמעוניין לחדש את רישיון הקנאביס שלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר וזאת בשל העובדה שהיא מעמידה לרשותו של כל אדם מגוון רחב של רופאים שיכולים להנפיק רישיון באופן מידי או להנפיק המלצה לרישיון

חידוש רישיון לקנאביס רפואי הוא תהליך אשר מתבצע מול הרופא המטפל וחובה לבצע אותו בכדי להמשיך את הטיפול וכן בכדי להנפיק מרשמים נוספים הרלוונטיים לצורך רכישת מוצרי קנאביס רפואי לאחר שהתוקף של הרישיון המקורי פג. תהליך זה כולל למעשה פגישה עם רופא מומחה וכן ניפוק המלצה או ניפוק רישיון מידי על ידי רופא המוסמך לכך. כיום, קופת חולים כללית מאפשרת לכל אדם שמעוניין לחדש את רישיון הקנאביס שלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר וזאת בשל העובדה שהיא מעמידה לרשותו של כל אדם מגוון רחב של רופאים שיכולים להנפיק רישיון באופן מידי או להנפיק המלצה לרישיון.

כיצד מבצעים תהליך חידוש רישיון קנאביס בכללית?

תהליך של חידוש רישיון לקנאביס רפואי יתבצע כאשר מבקש הרישיון ייפגש עם רופא מומחה. ניתן  לבצע את חידוש הרישיון בפגישה עם כל רופא מומחה אשר תחום ההתמחות שלו תואם את ההתוויה הרפואית הרלוונטית של המטופל, אך לרוב כדאי לפנות לרופא המומחה אשר הנפיק לאדם את ההמלצה הראשונה לקנאביס. אם מדובר על רופא מוסמך על ידי היק”ר לניפוק רישיונות ומרשמי קנאביס, תהליך חידוש הרישיון יתבצע מולו בלבד, כאשר את כל מה שקשור לתחום הרגולטורי הרופא יבצע בעצמו מול משרד הבריאות. מכיוון שכיום יש לא מעט רופאי קנאביס כללית המוכרים ליק”ר, הרי שתהליך חידוש הרישיון יכול להיות מאוד קל וקצר עבור אדם שמעוניין לעשות זאת. כמו כן, הזמינות של הרופאים למטופלים המעוניינים לחדש רישיון וכן כמות הרופאים שיש בכללית, מאפשרת לכל מטופל להוציא את הרישיון הנדרש בצורה קלה ונוחה.

כמה יעלה לכם בכללית לחדש רישיון קנאביס?

בכדי לקבוע תור אצל רופא מומחה יש צורך לפנות אליו או דרך קופת חולים או בצורה פרטית. התשלום עבור קביעת התור והייעוץ הרפואי יתבצע בצורה ישירה מול הרופא או שיכוסה במסגרת הביטוח של קופת החולים. מחיר תור לרופא מומחה דרך אישור של קופת חולים לרוב יהיה 278 ₪ אולם במסגרת פרטית המחיר יכול לנוע בין 500 ש”ח ל-1,000 ש”ח. יחד עם זאת, חשוב לדעת שפגישה אחת עם הרופא לרוב תספיק בכדי להנפיק חידוש רישיון, אך חשוב מאוד להביא את כל המסמכים הנדרשים לפגישה זאת או לשלוח אותם עוד טרם הפגישה.

איזה מסמכים צריך להביא לרופא בכדי לחדש את הרישיון?

בכדי לקבל רישיון לקנאביס רפואי יש צורך להביא טבלת צריכה שבועית מלאה לאורך השבוע שקדם לתור. מדובר למעשה על מילוי של טבלת צריכה ומעקב שחייב להתבצע באופן יומיומי במשך שבוע לפני שמגיעים לרופא וזאת בכדי שתהיה אפשרות לספק לו היסטוריית צריכה עדכנית ורלוונטית אשר ממנה הוא יגבה מידע לגבי המצב של המטופל, השימוש בצמח, המינון הנחוץ לו ועוד.

יש צורך להביא גם דוח ניפוק או מתן תרופות של המטופל מ12 החודשים האחרונים אשר ניתן להנפיק בצורה מיידית וקלה על ידי רופא משפחה. כמו כן, אם יש חוות דעת רפואית רלוונטית לצורך אישור ההמלצה יש להביא אותה.

חשוב מאוד לדעת שאמנם לא כל אדם יכול לקבל רישיון לקנאביס כיום, אך כיום ניתן לרכוש באופן חוקי וללא רישיון לא מעט מוצרי CBD באתרים שונים, אשר ידועים בסגולות הרפואיות שלהם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן