ממושב צרופה, דרך אפי נוה ועד הליכוד: השבוע הסוער של אתי כרייף

השופטת לשעבר הייתה השבוע בעין הסערה לאחר הראיון בעובדה והפכה לשיחת היום * עכשיו היא תנסה לשקם את הקריירה שלה מהמושב צרופה שם היא מתגוררת עם בן זוגה וילדיה * בתכנון: הרצאה, כתיבת ספר וגם ריצה לכנסת * וגם: האם בן זוגה סלח לה על הבגידה?

שבוע סוער במיוחד עבר על השופטת בדימוס אתי כרייף. מאז החליטה להעניק ראיון מדהים לתוכנית 'עובדה', כולם מתעסקים בסיפורה, היא הפכה לפותחת תוכניות רדיו ואף זכתה לחיקוי ב'ארץ נהדרת'.

כרייף נולדה במושב צרופה בחוף הכרמל ומתגוררת בו עד היום עם בן זוגה טל גולדמן ושני ילדיה. בתחילת שנות ה-90' סיימה את תיכון כפר גלים, ולאחר הצבא למדה משפטים וסיימה בהצטיינות. בתחילת שנות ה-2000 הוסמכה כעורכת דין, עבדה במשטרה במגוון תפקידים (כולל תחנת חדרה). בשנת 2008 סיימה תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן והחלה לשמש כשופטת בבית המשפט השלום בנתניה.

הפרשה שהתפוצצה – מין תמורת מינוי?

כרייף נודעה בשנים האחרונות בעקבות פרשה שזכתה לכינוי "מין תמורת מינוי". החקירה הפלילית שהחלה בשנת 2019, במסגרתה נחשדו ראש לשכת עורכי הדין בישראל, אפי נוה והשופטת כרייף בפעילות לקויה במסגרתה התרחשה לכאורה התערבות לקויה בתהליך מינוי שופטים בתמורה לשוחד מיני.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by אתי כרייף (@etikraif)

בשנת 2013 הגישה כרייף מועמדות לתפקיד שופטת. חודש לאחר מכן הכירה את נוה, עת היה ראש מחוז תל אביב והמרכז בלשכת עורכי הדין. שנתיים לאחר מכן הוא נבחר ליו"ר הלשכה. עם מינויו, ביקשה כרייף מנווה שיברר מדוע היא ממתינה כשנתיים לזימון לוועדת משנה ראשונה. נוה התחייב לבדוק, וכרייף עברה לשלב הבא במיון, קורס התאמה לשיפוט. בקורס נכשלה כרייף וקיבלה ציון של 4.5 מתוך 10, תוך קביעה כי "כישוריה אינם מתאימים למשרת שיפוט". השיחה הסלולרית האחרונה בין נווה וכרייף התקיימה ב-7 ביוני 2016 בשעה 14:38, יום בחירת כרייף לשופטת.

אתי כרייף מתוך הראיון ל"עובדה" | צילום מסך: מתוך האתר מאקו

הפרשה התפוצצה בעקבות העיתונאית הדס שטייף שקיבלה טלפון סלולרי ישן של אפי נוה מגרושתו, פרצה אליו עם מומחה והשיגה מידע מפליל לכאורה. ואולם, במרץ 2021 החליטה פרקליטות המדינה על סגירת התיק, תוך פרישתה של כרייף מכס השיפוט.

בן הזוג: "מעידה חד פעמית"

לאחרונה פתחה כרייך משרד עורכי דין ברמת גן, שיעסוק בעיקר בתחום הפלילי. בנוסף, בימים האחרונים נודע כי היא התפקדה לליכוד ותנסה להתברג במקום ריאלי בפריימריז (עם כי יש לציין שניתן להתמודד למקום בכנסת בליכוד רק שלוש שנים לאחר תחילת ההתפקדות).

כרייף אף עתידה בתקופה הקרובה לצאת בהרצאה בשם "האמת מתחת לגלימה" – שבה תספר מנקודת מבטה על הפרשה המסעירה שחוותה. בנוסף, ציינה כי היא מתכוונת לכתוב ספר בנושא.

בן זוגה של כרייף, טל גולדמן, הגיב השבוע לליאורה באתר 'מעריב' ואמר כי סלח לזוגתו על הבגידה שנחשפה. "ברור שנפגעים", אמר, "השאלה מה עומד מאחורי זה ואם זו מעידה חד־פעמית. אחרי 12 שנות זוגיות אז סולחים, וברגע שסולחים זה נקרא אול־אין. ממשיכים איתה ומגבים אותה בכל דבר ועניין".

כשנשאל על חתונה עם כרייף השתנה: "כי אנחנו נגד חתונות, היא גרושה, אני גרוש, ואנחנו נגד. זה לא מוביל לשום מקום טוב מבחינתי".

בוידאו: ד"ר אמיר הלמר מנתח את האמירות ושפת הגוף של כרייף מתוך הראיון ב"עובדה"

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"קמפוס הרכבת" בקיסריה מתקדם לקראת פתיחה: משרדים מוצעים להשכרה במתחם המסקרן

‏חברת נכסי קיסריה החלה בפרסום משרדים ושטחי מסחר ב"קמפוס הרכבת" החדש שלהם, מתחם היי-טק הכולל שלושה בניינים, אנרגיה מתחדשת, אודיטוריום ומסחר, המציעים מגוון שירותים | המתחם הממוקם בפארק העסקים קיסריה, בו שוכנות חברות מובילות רבות בתעשיות שונות

קרא עוד »

עבודות גדולות יוצאות לדרך בפרדס חנה-כרכור: סלילת שבילי אופניים ומדרכות ברחובות האלה

חברת נתיבי ישראל והמועצה המקומית פרדס חנה כרכור, הודיעו על סלילת שבילי אופניים ומדרכות לרווחת התושבים.ות ומשתמשי הדרך ברחובות המייסדים, דגניה וקדמה. מועד תחילת העבודות הוא החודש, מרץ 2024, כאשר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן