Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הורים בשכונת נווה אור באור עקיבא חוששים וכועסים: מנוף בנייה עובד מעל גן ילדים

בניין נוסף שנבנה בימים אלה בשכונת נווה אור, סמוך לגן ילדים, מטריד את ההורים. אב לילד בגן: "מסכן את הילדים במקום". אפי קפיטל: "החברה עובדת על פי כל כללי הבטיחות ובהתאם לנהלים"

תושב אור עקיבא שילדו לומד בגן ילדים בשכונת נווה אור בעיר, טוען כי ישנה סכנה ממשית לילדים בגן בעקבות אתר בנייה הניצב בסמוך ומפעיל בין היתר מנוף עבודה (עגורן).

את הבניין הנבנה, כמו את יתר הבניינים בשכונה, חלקם כבר אוכלסו, בונה חברת הנדל”ן ‘אפי קפיטל’.

לדברי האב, העגורן שבמקום פועל סמוך לגן עצמו ולמעשה מסכן את הילדים במקום. עוד ציין כי “בחודש שעבר נפל מאותו המנוף פח צבע ממש בפתח הגן”. לדבריו, יש לכך סימוכין בסימני צבע על לוח מודעות בכניסה למקום. ההורה חושש לבטיחות ילדיו ואומר כי לא ייתכן ויעבדו במקום בשעות הפעילות של הגן וייסכנו את הילדים.

בתגובה לדברים אומרת השבוע חברת ‘אפי קפיטל’ כי לטענה כי פח צבע נפל מגובה הוא לא נכון.

מחברת אפי קפיטל נמסר בתגובה: “החברה עובדת על פי כל כללי הבטיחות ובהתאם לנהלים כאשר המנוף והזרוע ממוקמים בתוך המגרש הבנוי וללא חריגה ממנו. המנוף לא יכול לעבוד מעל גן הילדים או לבצע עבודה בסמוך אליו, אלא רק בגבולות המגרש וזאת ניתן לראות בעין בלתי מקצועית בשטח.

“מעבר לכך, אתר הבניה ובכלל זה המנוף נבדקים באופן שוטף על ידי  ממונה בטיחות של החברה ולא נמצא פגם באופן ההתנהלות בשטח.

“לאחרונה ביצענו צביעת קורות בגובה על גבי פיגום ובמסגרת העבודות נשפך לאחד הפועלים צבע על גבי הפיגומים והרוחות החזקות גרמו לכך שרסיסים משלולית הצבע ניתזו למטה. חלק מהטיפות הגיעו עד לשטח קטן בגן שכוסה בטיפות צבע. לטענה כי פח צבע נפל מגובה אין כל בסיס או שחר,  שכן אם היה נופל היה מתקבל כתם צבע גדול ברחוב ולא טיפות. עם זאת ולאור המקרה חידדנו עוד יותר את הנהלים וההוראות בעבודה.

“במקביל בוצעה שטיפה וניקיון ברחוב ובשטח הגן והצבע התנקה. אנו לוקחים אחריות ומתנצלים בפני ההורים וצוות הגן על אי הנעימות”.

מעיריית אור עקיבא לא התקבלה תגובה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן