Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הוענק היתר בנייה לפרויקט חדש בעתלית בכ-120 מיליון שקלים

במסגרת ההיתר, אושרה בנייה של 7 בניינים בני 5 קומות (קרקע + 4) עם תמהיל דירות מגוון של 3-4-5 חדרים, דירות גן מרווחות ודירות פנטהאוז גדולות

הוועדה מקומית לתכנון ובנייה חוף הכרמל אישרה היתר בנייה לפרויקט חדש בשכונת משולש עין הכרמל הממוקמת בדרום עתלית. ההיתר ניתן לחברת אמפא ישראל בשיתוף גשם החזקות. החברות צפויות להתחיל את בניית הפרויקט על ידי חברת הבת של גשם החזקות – “גשם ביצוע” בחודש פברואר 2022 והאכלוס עתיד להיות בתחילת שנת 2024.  סכום ההשקעה הכוללת בפרויקט מוערך בכ-120 מיליון שקל.

במסגרת ההיתר, אושרה בנייה של 7 בניינים בני 5 קומות (קרקע + 4) עם תמהיל דירות מגוון של 3-4-5 חדרים, דירות גן מרווחות ודירות פנטהאוז גדולות. דירת 3 חדרים יהיו בנות 72-83 מ”ר ומרפסת של 14 מ”ר, דירות 4 חדרים יוצעו בגודל של 113  מ”ר ומרפסת של 14 מ”ר, לצד דירות 6 חדרים בגדלים משתנים בין 140-200 מ”ר ומרפסת של החל מ-15 מ”ר ומעלה. הדירות המיוחדות – דירות הגן עם 6 חדרים בגודל 142 מ”ר וגינה המשתרעת על פני שטח של החל מ-120 מ”ר ודירות פנטהאוז גדולות בנות 6 חדרים בגדלים משתנים החל מ-237 מ”ר ומרפסת של החל מ-137 מ”ר.

הדמייה: לומו הדמיות

התכנון האדריכלי בוצע על ידי “שלג אדריכלים” בהובלת האדריכל לירן צ’ציק. הצפי כי מחירי הדירות בפרויקט בשוק החופשי יתחילו במחיר של כ-2.9 מיליון שקל.

שכונת משולש עין הכרמל, המוקמת בימים אלו צפויה לכלול בסך הכללי 370 יחידות דיור במגוון סוגים, בנייה צמודת קרקע, בניה חצי רוויה ובנייה רוויה בצפיפות של עד 10 יחידות דיור לדונם בכך יישמר הצביון הכפרי והירוק של היישוב. הצפי שיאוכלסו בה כ-1,500 תושבים. השכונה תכלול שבילי אופניים, מדשאות רבות, הצללה והגנה מרעשי כביש החוף באמצעות תכנון מוקפד הכולל מעטפת הגנה אקוסטית.

על פי רשות המיסים בעשרת החודשים הראשונים של שנת 2021 בוצעו למעלה מ-60 עסקאות נדל”ן מלאות בעיר. הסכום הממוצע עומד על 2.745 מיליון שקל. מרבית העסקאות משויכות לדירות קוטג’ דו משפחתי.

אלי אגם מנכ”ל אמפא ישראל מציין כי: “מדובר בפרויקט ראשון של אמפא ישראל בעתלית. אנו מגדירים אותו כפרויקט בוטיק יוקרתי אשר משלב אלמנטים אדריכלים מתקדמים ובנייה מודרנית הנותנת דגש לגמישות תכנונית, דירות מרווחות, בנייה ירוקה ועוד.”

יוסי מזרחי שותף בעלים בגשם ציין: “הבחירה לבנות בעתלית התקבלה מתוך הבנת המרקם המתפתח באזור חוף הכרמל ועתלית בפרט שהכפילה את גודלה וכיום עומד מספר התושבים בה על כ-11,000 איש. ערך הקרקעות והבתים עלה פי 3 מאז האיחוד ב 2003 והציבור, מצביע ברגליים, קהל היעד שלנו בנוי ממשפחות וזוגות צעירים, אקדמאים מכל רחבי הארץ, המבקשים ליהנות מהיתרונות של מגורים ביישוב עירוני בעל צביון קהילתי-כפרי. הפרויקט תוכנן בדגש על מינימליזם וחיבור לסביבה תוך רצון לשמר את הצביון הייחודי של האזור. כמו כן אנו גאים לממש גם בפרויקט זה את חזון החברה שבנוי על ערכי יישוב הארץ ופיתוח קהילות איכותיות ומגוונות.”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן