Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חיובי מים מוגזמים בפרדס חנה-כרכור? “לא מעט תושבים פנו אלינו עם חשבונות של אלפי ש”ח”

חברי המועצה טל דנטס ואייל כגן טוענים כי התשובות שסופקו בנוגע לחיובים גבוהים של חלק מהתושבים - "אינם מספקים", וביקשו שורה של צעדים * עד מהרה הויכוח בישיבת המועצה התלהט

חבר מועצת פרדס חנה-כרכור טל דנטס, העלה בישיבת המועצה האחרונה, את נושא חיובי המים במושבה. לדברי סיעתו, יחד עם חבר המועצה אייל כגן, נטען כי תושבים במושבות מקבלים בחודשים האחרונים חיובי מים מנופחים ללא סיבה נראית לעין.

“בישיבת עדכון התקציב לשנת 2021 שנערכה לפני כחודש, התברר כי חיובי המים קפצו ב-4 מיליון ש”ח, ביחס לתחזית המוקדמת וב-5.5. מיליון ש”ח ביחס לשנת 2020, שהייתה שנת סגרים שאנשים ישבו בה בבית. ההסברים שסופקו לשאלות שהועלו על ידינו לא היו מספקים בלשון המעטה”, אמר דנטס בהצעתו לסדר בישיבה.

חבר המועצה הוסיף כי מדובר בגידול של כמעט 20% בגבייה ביחס לשנה קודמת, בעוד שהגידול באוכלוסייה עומד על כ-2%. “את הוצאות החיוב האלו מרגישים לא מעט תושבים שפנו אלינו עם חשבונות של אלפי ש”ח, ועם חיובים הגבוהים במאות אחוזים ממה שהיו מורגלים אליהם עם חיובי צריכה של מאות קוב מים, עובדה בלתי הגיונית בעליל. כך לדוגמא זוג פנסיונרים קיבלו חיוב תקופתי של 2086 ש”ח, בגין צריכה של 156 קוב מים, בשעה שהצריכה הרגילה שלהם עומדת על בין 39 ל-45 קוב.

“מאחר, ואנחנו מבקשים לעזור לתושבים ולא ולגרוע מהם, ונוכח העובדה שיש מקום לעשות בירור מקיף של הטענות המועלות על ידי התושבים והתושבות ביישוב, מוצעת בזאת הצעת ההחלטה הבאה”.

צילום אילוסטרציה: פיקסביי

בהצעת החלטה מבקשים סיעת “טוב במושבה” כי יוקם צוות בדיקה מיידי בראשות מנכ”ל שיבחן את הנושא לעומק ויגיש את תוצאות הבדיקה למליאה המועצה, לישיבה הבאה. בנוסף, מוצע שהמועצה, תציע את עלות השירות לתושב במחירים מוזלים ביחס למחירי השוק. כמו כן, כחלק מהשירות לתושב, מוצע שהמועצה תממן את עלות הבדיקה. רק במקרה שהייתה נזילה , יחוייב התושב בעלות הבדיקה.

לאחר דיון לא קצר, החליטה ראש המועצה הגר פרי יגור להסיר את ההצעה מסדר היום לאחר ויכוח שניטש בישיבה. עוד קודם לכן, מנכ”ל המועצה החדש אבינועם ארז, אמר כי “לכל שאלה ושאילתה נתייחס ברצינות. סיפור אישי שלי – אני אישית קיבלתי חשבון מים מנופח. צלצלתי ואמרו לי תשובה לבדוק האם יש נזילה. התברר היו לי 2 נזילות. עלה לי 20 אלף שקל לתקן את זה. שלחתי – וקיבלתי החזר 700 שקלים. קראנו לצוות המומחים כדי לבחון את ההצעה”.

קרן זנו, מנהלת מחלקת הגבייה, הסבירה כי “חיוב זה משהו אחר מהתקציב. אני מחייבת מים את התושבים. בין השנים המצוינות היו 2 מיליון שקלים הפרש. הפער הזה נובע מהפרשי נפשות וגידול של 2%. בנוסף, ב-2020 אנשים היו הרבה יותר בבית וצרכו יותר מים. זה נתן את החיוב הגבוה הזה שמראה קפיצה בזמן הסגרים והקורונה”.

בהמשך כאמור, הציעה ראש המועצה להסיר את ההצעה מסדר היום והמהלך אושר בהצבעה לצד צעקות “דיקטטורה” של האופוזיציה הזועמת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן