Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

המועצה המקומית זכרון יעקב מגיבה למאבק נגד תוכנית הנדל”ן ‘דורות’ במושבה

המועצה פירטה את הפעולות שביצעה נגד התוכנית * בין היתר, הוגשה עתירה כנגד יו"ר הוועדה המרחבית לשעבר אלי אבוטבול ופניה לרשם העמותות בכל הקשור להתנהלותה הקלוקלת במתחם

השבוע הוגשה עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי לעניינים מנהלים בחיפה כנגד המועצה המקומית זכרון יעקב, בעלי תפקידים במועצה ומשרד הפנים בקשר ל”מתחם דורות”, המצוי בלב המושבה (ליד רחוב הכובשים).
מהמועצה נמסר כי היא וראש המועצה מובילים את המאבק והתהליכים לעצירת תוכנית דורות. “בעקבות הפעולות המפורטות מטה ומגוון פעולות נוספות שלא ניתן לפרט בשלב זה,  התוכנית התעכבה ובהמשך תיעצר התוכנית”, נמסר.

“חשוב לציין כי הקרקע במתחם דורות היא קרקע בבעלות פרטית של המל”ת וביעוד מוסדות חינוך ושימושים ציבורים. בחלק מהמתחם נבנו מבנים “מגורי סגל” ונמכרו בשוק החופשי בניגוד לייעודם. גם בנושא זה מטפלת המועצה”.

המועצה פירטה את המישורים האפשריים והפעולות שביצעה. בין היתר, הוגשה עתירה כנגד יו”ר הוועדה המרחבית לשעבר אלי אבוטבול ונגד תמיכת הוועדה המרחבית לקידום התוכנית. ניתן פסק דין בהסכמה כי לתוכנית שהומלצה בוועדה המרחבית אין נפקות ויו”ר הוועדה דאז מנוע מלעסוק בתוכנית.

כמו כן, לדברי המועצה, ראש המועצה הוביל בדיון החוזר בוועדה המרחבית, את התנגדות חברי הוועדה המרחבית כנגד תמיכה בתוכנית, פעולה שזכתה לרוב. בנוסף, המועצה הגישה פניה לרשם העמותות בכל הקשור להתנהלותה הקלוקלת במתחם דורות ופועלת מול הוועדה המחוזית לעצור את קידום התוכנית.

מתחם דורות בזכרון יעקב | דוברות המועצה

עוד צויין כי המועצה פועלת מול הוועדה המרחבית שלה הסמכות הבלעדית  לבצע אכיפה בתחום עבירות  התכנון והבניה וכן הוגשו גם עתירות נוספות לבתי המשפט.

“המועצה נעזרת במיטב המומחים לעצור את התוכנית כולל עו”ד, יועצי תחבורה ,מומחים לפרוגרמות, אדריכלים וכו. את המועצה מייצג משרד עו”ד מהמובילים במדינה. בנושא הקצאות קרקע, המועצה פועלת על פי דין. עם קבלת העתירה במשרדי המועצה, היא תתייחס ותגיב בהתבסס על עובדות מוצקות שבידה”, נמסר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן