Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הפסיכולוגית | הבעל המאוכזב: “אישתי ירדה 55 ק”ג והחלה לפלרטט עם בחור רווק”

"אשתי בת 45 ירדה כ-55 ק"ג ממשקלה ולאחרונה התברר לי שהיא מתכתבת ומדברת עם בחור רווק שהכירה דרך הרשת כבר מספר חודשים" * הפסיכולוגית השיבה: "פתאום היא מרגישה נחשקת"

גבר פנה לפסיכולוגית וטען בפניה כי אשתו בת ה-45 רזתה באופן דרסטי ומאז השינוי, היא מפלרטטת ולאחרונה גם יצרה קשר באינטרנט עם בחור רווק. 

הגבר כתב כי הוא ואשתו נשואים כ-20 שנה. “יש לנו 7 ילדים ואנחנו מנהלים אורח חיים דתי. אשתי בת 45 ירדה כ-55 ק”ג ממשקלה ולאחרונה התברר לי שהיא מתכתבת ומדברת עם בחור רווק שהכירה דרך הרשת כבר מספר חודשים. המצב הגיע להתכתבויות של מספר שעות ברצף בנושאים אינטימיים ביותר.

“באחד הימים הייתי אמור לעבור ניתוח והיא קבעה להיפגש עם הבחור. כשעליתי על זה ביטלתי את הניתוח ללא ידיעתה וכשהיא גילתה זאת, ביטלה את הפגישה איתו. היא טוענת שלא היה ביניהם כלום ושלא הייתה נפגשת איתו אך אין זה המקרה הראשון שתפסתי אותה על פלרטוטים. אני חושש לפרק את החבילה”.

הפסיכולוגית גרסה כי אישה שירדה 55 ק”ג לא תהיה אותו הבן אדם שהייתה קודם לכן. “להוריד משקל רב כזה גורם להפוך להיות אדם אחר, מהרבה בחינות. לדעתי אתה חושש ובצדק לפרק את החבילה – לא כדאי לך להתגרש. נניח שהיא לא רק מפלרטטת אלא גם משקרת ובוגדת בך, אבל אתם נשואים כ”כ הרבה שנים ויש לכם 7 ילדים משותפים. אתה רק תסבול מפרידה כזאת.

צילום אילוסטרציה (למצולמים אין קשר לכתבה)

“אתם זוג דתי והיא מפלרטטת אז זה באמת מצב שאם אתה מרשה לו להימשך אתה סובל נורא ואם אתה מפוצץ את הנישואין אז גם תסבול כי תצטרך לשלם מזונות גבוהים. איכשהו אתה תפסיד את המשפחה שלך. אני בטוחה שלרדת משקל כזה זה כמו להיוולד מחדש והיא בטח מרגישה צורך בפיצוי ע”י חיי אהבה מאושרים.

“אני לא יודעת מה עברתם יחד כזוג ואיזה חיים מיניים היו לכם ויש לכם כיום. אתה במצוקה ענקית אבל גם היא במצוקה כי היא פתאום מרגישה נחשקת. אינני יודעת מה נשאר ביניכם מבחינה רומנטית ומינית.

“הדת אוסרת על ניאוף ואם אשתך מפלרטטת אז מבחינה דתית אין לך מה לעשות. אני ממליצה לך לפנות לייעוץ וגם לבקש ממנה שתבוא איתך לייעוץ זוגי. תבדוק מחדש את המערכת הזוגית שלכם, תראה מה היה בה, מה יש בה ומה אשתך רוצה מהמערכת הזו. תבדוק אם נשאר משהו ביניכם”.


הקטע מובא מתוך ארכיון התוכניות של ורדה רזיאל ז’אקונט, ששודרו בין השנים 2008 ל-2014 ברדיו ללא הפסקה 103FM

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן