Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מרכז אונקולוגי והמטולוגי חדש וענק מוקם ב’הלל יפה’: ייאגד את כל הטיפולים לטובת חולי סרטן

לאור כניסתן של תרופות ביולוגיות ואימונותרפיות מאריכות חיים, חלה עלייה במספר המטופלים, חולי הסרטן, בארץ ובעולם כולו. גם במרכז הרפואי הלל יפה מדווח על גידול ניכר במספר החולים האונקולוגים וההמטו-אונקולגים. כעת מדגישים שם את הצורך החיוני והמידי בהקמת מרכז אונקולוגי והמטולוגי חדש

בשנת 2012 נפתח במרכז הרפואי הלל יפה מכון אונקולוגי שכולל טיפול יום, מרפאה ואשפוז במטרה לאפשר לחולי סרטן לקבל טיפול מקצועי ומיטיבי קרוב לבית. במכון קיימות 13 עמדות טיפול בלבד, המשתרעות על שטח של כ- 200 מ”ר. עם השנים, הלך וגדל בהתמדה מספר המטופלים במכון, כך שהמקום אינו יכול להכיל עוד את כמות החולים המטופלים בו מידי יום.

בימים אלו שוקד המרכז הרפואי הלל יפה, בסיוע עמותת הידידים, על הקמת מרכז אונקולוגי והמטולוגי חדש, מרווח ומודרני, המותאם הן לגידול בכמות המטופלים והן לרווחת המטופלים ובני משפחותיהם.

המרכז החדש ישתרע על שטח של כ- 1800 מ”ר, וירכז תחת קורת גג אחת את כל השירותים והטיפולים הנדרשים. המרכז יעניק סביבה טיפולית נעימה ומותאמת למכלול הצרכים הרפואיים, לשירותים הנלווים לטיפול, לנגישות המטופלים, לנוחות המשפחות המלוות ולצוותים הרפואיים.

המרכז החדש יהיה גדול וישתלב במרכז הקיים | דוברות הלל יפה

ד”ר ולריה סמניסטי, מנהלת המכון האונקולוגי ב”הלל יפה”, מציינת: “אנו רואים גידול משמעותי בכמות המטופלים מדי שנה. התנאים הקיימים כיום אינם מותאמים לגידול בכמות המטופלים ומקשים מאוד על מתן טיפול מקצועי ומיטבי שאנו יודעים ורוצים להעניק למטופלים שלנו בתקופה כה קשה של חייהם. לעתים, מטופל שעובר טיפול כימותרפי חש ברע במהלך הטיפול וזקוק לסביבה נעימה, רגועה ושקטה. כיום המטופלים מקבלים את הטיפול בחלל פתוח וצפוף מאד, ללא חלונות, כאשר בין המטופלים מפריד וילון בד בלבד, סביבה שאינה ראויה ואינה הולמת, לא למטופלים ולא לצוות המטפל”.

גם במכון ההמטולוגי המצב זהה. המכון מעניק טיפולים מגוונים, ביניהם טיפולים המטו-אונקולוגים, הניתנים בעיקר במסגרת אשפוז יום. צוות היחידה הינו רב תחומי ובעל התמחות וניסיון רב בתחום ההמטולוגיה וההמטו-אונקולוגיה. מספר הפונים לקבלת טיפול במכון גדל בהתמדה ומספר הביקורים עומד על למעלה מ- 8500 בשנה. המכון צפוף מאוד וכולל כיום 21 עמדות טיפול המתפרסות על שטח של 400 מ”ר בלבד.

ד”ר אורית סופר, מנהלת המכון ההמטולוגי ב”הלל יפה”, מציינת: “המכון במתכונתו הנוכחית, צפוף מאוד. אין לנו חדרי בידוד הנדרשים למטופלים עם מערכת חיסונית ירודה. קיים מחסור בחדרי בדיקה וחלק מהטיפולים מתבצעים בחלל הטיפולים הפתוח תוך הפרדת וילון בלבד בין המטופלים. אנו מעניקים שירות רב מקצועי הכולל פסיכולוגית, עובדת סוציאלית, דיאטנית ועוד, וכיום אין לנו חדרים ייעודים לקיים שיחות פרטיות אלו עם המטופל ו/או בני משפחתו”.

ד”ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה: “בית חולים הלל יפה גדל כל העת. מספר המטופלים שמגיעים אלינו גדל בהתמדה וכך גם מספר החולים האונקולוגים. כיום התנאים בשני המכונים הללו אינם הולמים את הצרכים הנדרשים, הן מבחינת היקף הפעילות והן מבחינת התנאים הפיזיים למטופלים ומשפחותיהם ואינם בהלימה לאיכות ולמקצוענות הרפואית אותו מעניק הצוות המטפל”.
“אנחנו באמת רוצים לעשות הכול בשביל המטופלים שלנו. אנו מקפידים על מתן הטיפול הרפואי המתקדם והחדשני ביותר, אך חלק בלתי נפרד מהמעטפת הינם התנאים הפיזיים. זו לא זכות אלא תנאי בסיסי והכרחי לטיפול”, מסכמת ד”ר סמניסטי.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

היום: ישיבת מועצה חגיגית ראשונה לאחר הבחירות באור עקיבא | תועבר בשידור חי כאן אצלנו

הישיבה הראשונה תחל בשעה 18:00 ובה יישאו דברי ברכה ראש העיר הנכנס שמחה יוסיפוב, חברי המועצה יצהירו אמונים ותיערך פרידה מחברי המועצה היוצאים | לאחר מכן, ב-18:30, תחל ישיבה נוספת ובה יידוני חברי המועצה על מספר סעיפים בהם מינוי ממלא מקום וסגנים בשכר ובתואר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן