Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מדוע הגנת הפרטיות היא קריטית בעולמנו?

מדוע הגנת הפרטיות היא קריטית בעולמנו?

כיום, נושא של הגנת הפרטיות הוא קריטי כמו גם הנושא של איסור לשון הרע

אין ספק כי אנשים החיים בעולם המערבי נהנים מאיכות החיים הטובה ביותר בכל ההיסטוריה. אך אי אפשר להתעלם מן העובדה כי המודרניות מביאה עמה גם מחות ייחודיות כאשר הדוגמא הבולטת ביותר לכך היא הפרת הפרטיות. עליכם להבין כי הנושא של הגנת הפרטיות הוא קריטי כמו גם הנושא של איסור לשון הרע.

העניין הוא שבעולם האינטרנט ובעולם ההייטק הפרות פרטיות מתקיימות כל הזמן וכך גם פגיעה בשם הטוב. אתם חייבים להגן על הפרטיות שלכם אם המוניטין שלכם חשוב לכם. עליכם להבין כי ברגע שחודרים לפרטיות שלכם הכול חשוף ונמצא על השולחן וגם הדברים האישיים והאינטימיים ביותר חשופים לעין כל. אם אתם לא רוצים שזה יהיה המצב אתם חייבים להגן על הפרטיות שלכם ולא להתפשר על נושא זה לעולם.

מה לעשות אם הפרו את הפרטיות שלי?

לאחר שהבהרנו עד כמה הגנת פרטיות היא חשובה אנו חייבים לשאול מה עלינו לעשות אם הפרו את הפרטיות שלנו? אם כן אתם צריכים להבין שאם הפרטיות שלכם מופרת אתם חייבים אבל חייבים לפנות אל עורך דין אשר יגן על הפרטיות שלכם.

עליכם להבין כי רק תביעה משפטית תרתיע את המפירים וכי רק אם תתבעו הם יפסיקו להפר את הפרטיות שלכם. עליכם להבין כי אנשים וגם חברות בכלל לא סופרים את האזרח הקטן והדרך היחידה לדבר עם אותם מפירים של פרטיות היא דרך בית המשפט. ואם אתם רוצים לפנות אל בית המשפט הדרך החכמה ביותר לעשות זאת היא לפנות אל עורך דין אשר ייצג אתכם במשפט.

האם כל עורך דין יכול לייצג אותנו בהפרת פרטיות?

עולה השאלה האם כאשר אנו מגישים תביעה לבית המשפט לשם הגנת הפרטיות האם כל עורך דין יכול לייצג אותנו בבית המשפט? אם כן התשובה היא ממש לא. רק עורך דין המומחה להגנת הפרטיות יכול לייצג אתכם.

לדוגמא, אם העורך דין שלכם מומחה למשפט פלילי או למשפט מנהלי הוא לא יוכל לסייע לכם להגן על הפרטיות שלכם ואת זאת אתם חייבים להפנים. לכן כאשר אתם פונים אל העורך דין שאלו אותו וחקרו כמה פעמים הוא עסק בהגנת הפרטיות וכך תוכלו להחליט האם לבחור בו או שמא יש עורך דין אחר אשר הינו מומחה גדול יותר להגנה על הפרטיות.

האם אני יכול לתבוע חברה מחו”ל על הפרת הגנת הפרטיות?

לא פעם ולא פעמיים הגנת הפרטיות שלכם תופר על ידי חברה מחו”ל או שאדם מחו”ל יעבור על איסור לשון הרע. לכן עולה השאלה האם במקרה שאנו רוצים להגן על הפרטיות שלנו אנו יכולים לתבוע חברה מחו”ל? התשובה היא שבמקרית המקרים אפשר לתבוע ישות מחו”ל וכדאי להתייעץ בכל מקרה עם עורך דין מקצועי אשר יוכל לסייע לכם בנושא זה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן